NEC-AJAX
Ik heb er vanmiddag niets van meegekregen (... was aan het duiken), maar ik merk dat het niet de verdienste van NEC is geweest dat het 2-2 is geworden. Voor NEC natuurlijk geen echt slecht resultaat, maar dat willen jullie niet horen... dus... ja... ik bemoei me verder niet met de discussie...
In ieder geval een goed nieuwjaar toegewenst van mij.. (voor zover dat nu op het moment nog mogelijk is...
)
In ieder geval een goed nieuwjaar toegewenst van mij.. (voor zover dat nu op het moment nog mogelijk is...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Ten Cate heeft Huntelaar het hele seizoen nergens anders laten spelen dan in de spits. Blind was degene die hem twee keer als aanvallende middenvelder liet spelen.Lucas schreef:Als je Huntelaar gewoon in de spits zet en zorgt dat er spelers zijn die een assist/voorzet kunnen geven, schopt ie ze er van alle hoeken in. Maar goed, ten Cate ziet hem liever in een andere rol. Who the fuck cares about doelpunten?
We hebben het opeens over De Mul alsof hij de verlosser is, maar Huntelaar heeft ook wedstrijden gespeeld waarin hij niets van De Mul kreeg of ze er gewoon niet inprikte.
Maar jij vindt dus inderdaad dat het wel een slechte zet was om Perez op rechts te zetten, maar geen goede zet om hem in de spits te zetten?
Het spel was vorig jaar vaak veel beroerder. Huntelaar is ook gewoon minder in vorm.Fenerbahce schreef:Laten we het even niet hebben over wel of niet bewegen, balaanname, passings ...
Huntelaar is een spits met neus voor de goal, weet altijd op de juiste positie te staan, kan het spel goed lezen, maar dan moeten de anderen ook meewerken ...
Sorry, Thomas, ik schuif het niet op Huntelaar, hij wordt imo meegetrokken in het beroerde spel van Ajax ..
Het geduld van de fans ook.Thomas schreef:Het geduld van een trainer raakt een keer op.
Het was een passend einde van 2006: armoe troef. HtC heeft z'n 'principes' v.w.b. 'aantrekkelijk voetbal' overboord gekieperd en probeerde het tegen het altijd lastige NEC vanuit de defensie met een soort van kansloos trechtervoetbal.
We hebben i.v.m. 30/12/05 maar liefst 1 verliespunt minder achterstand op PSV. Wow! Van de 3 doelstellingen behaalt HtC er halverwege maar liefst 0. Wie dacht dat het na die vreselijke Blind allemaal een stuk beter zou gaan, is bedrogen uitgekomen.
Ik heb, vooral in het begin van het seizoen ja, wedstrijden gezien die ik onder Blind niet heb gezien. Met goed voetbal én rendement. Op de een of andere manier is er na de wedstrijd tegen PSV ongelooflijk de klad in gekomen, maar ik heb er vertrouwen in dat deze trainer de zaak weer op de rails krijgt.Kaboem! schreef:De groeten.
Ik heb een hoop gelezen van wat je schrijft, maar je moet de zaken niet mooier maken dan ze zijn. Het is kut, maar het wachten is op februari.
In het aantal punten staan we er sowieso beter voor.
- Daily Blind
Zo ikheb bij deze bepaald niet meer naar ajax te gaan dit seizoen.. ik ben al die mooie praatjes en het hand-boven-het-hoofd-houden gedoe van HTC helemaal zat. GVD richt je eens op het voetbal en maak die verwende profs maar helemaal af.
Je blijft ze verwennen en kinderen die verwend worden zullen nooit harder lopen, want die blijven graag vertroeteld worden.
AJAX + HTC + MVG :redcard:
Je blijft ze verwennen en kinderen die verwend worden zullen nooit harder lopen, want die blijven graag vertroeteld worden.
AJAX + HTC + MVG :redcard:
Heb de hele wedstrijd gezien, het was dramatisch, met als dieptepunt de wissel van Sneijder voor Lindenbergh. Ook lees ik hier mensen die vinden dat Rosenberg goed inviel. De man kreeg 2 opgelegde kansen, schoot ze dramatisch in en deed verder ook niks goed. Babel was dreigend, bood zich als enige veel aan en werkte hard. Perez speelde op die ene goal na werkelijk dramatisch. Als hij niet die ene goal maakt krijgt hij misschien een 4, nu een 6,5 van de mensen hier. Hij was echt bedroevend. Wat mij betreft hoeft Ogararu geen rechtsback meer te staan, want zodra hij moet verdedigen faalt hij. Tot slot nog even over Gentenaar. Hij is echt 3 klasses minder dan Stekelenburg. Wie dat niet wilt zien is echt blind. Die eerste goal mag er toch nooit in. Daarnaast is hij bij voorzetten zo angstig. Al met al weer een dramatische wedstrijd, met een trainer waar ik het niet meer in zie zitten. Wat een achterlijke man is het.