NEC-AJAX
- RosenbergSpits
wie is oKaraku?
Die nijmegenaren praten goed over Ajax :worshippy:
Die nijmegenaren praten goed over Ajax :worshippy:
Laatst gewijzigd door RosenbergSpits op za dec 30, 2006 2:57 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- RosenbergSpits
- RosenbergSpits
gewoon www.radionijmegen.nl
En jij hebt volgens mij een relatie met HtC, man man, die kan bij jouw niks verkeerd doen of jij hebt wel een antwoord klaar :XThomas schreef:Voetske wordt wel erg persoonlijk. :aai:
Ten Cate wil gewoon veel creatieve spelers opstellen. Echte buitenspelers hebben we toch niet.
Babel heeft een paar aardige acties. Emanuelson speelt geconcentreerd, zo lijkt het. Verder komt Ajax er niet doorheen.
Blij met de punten ...
Rustig aan, Voetske. Je kan sowieso m'n posts nog eens gaan lezen, want ik heb wel degelijk kritiek op Ten Cate. Gisteren nog bijvoorbeeld, over z'n uitspraken. Dat jij ervoor kiest om veel negatiever dan de rest te zijn betekent nog niet dat anderen geen kritiek hebben. Jouw 'beschuldiging' is dus nergens op gegrond.Voetske schreef:En jij hebt volgens mij een relatie met HtC, man man, die kan bij jouw niks verkeerd doen of jij hebt wel een antwoord klaar :XThomas schreef:Voetske wordt wel erg persoonlijk. :aai:
Ten Cate wil gewoon veel creatieve spelers opstellen. Echte buitenspelers hebben we toch niet.
Babel heeft een paar aardige acties. Emanuelson speelt geconcentreerd, zo lijkt het. Verder komt Ajax er niet doorheen.
- RosenbergSpits
Jou kritiek ken ik onderhand wel .. :nooo:Thomas schreef:Rustig aan, Voetske. Je kan sowieso m'n posts nog eens gaan lezen, want ik heb wel degelijk kritiek op Ten Cate. Gisteren nog bijvoorbeeld, over z'n uitspraken. Dat jij ervoor kiest om veel negatiever dan de rest te zijn betekent nog niet dat anderen geen kritiek hebben. Jouw 'beschuldiging' is dus nergens op gegrond.Voetske schreef:En jij hebt volgens mij een relatie met HtC, man man, die kan bij jouw niks verkeerd doen of jij hebt wel een antwoord klaar :XThomas schreef:Voetske wordt wel erg persoonlijk. :aai:
Blij met de punten ...
Je hebt gewoon niets te zeggen en dan kom je met zo'n opmerking. Moet je zelf weten. :xyxthumbs:Voetske schreef:Jou kritiek ken ik onderhand wel .. :nooo:
Laatst gewijzigd door FlaFlu op za dec 30, 2006 3:36 pm, 2 keer totaal gewijzigd.