AT's voetballer van het seizoen 2006/2007
Moderator: mods
Kom op man, we zijn geen computers hoor! Een nominatie voor Diego is toch ff anders dan een nominatie voor v.d. Meyde...Tsja, dan krijg je straks weer dat iemand Van der Meijde nomineert en weer gaat zeuren waarom hij of zij nu wel weer moet beargumenteren waarom Andy op die lijst hoort te staan.
Wie dat niet inziet moet eigenlijk helemaal niet meedoen ;)
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Natuurlijk ziet men dat wel in. Maar het één sluit het ander niet uit. We hebben veel 'lolbroeken' op AT.Mr. Ajax schreef:Kom op man, we zijn geen computers hoor! Een nominatie voor Diego is toch ff anders dan een nominatie voor v.d. Meyde...
Wie dat niet inziet moet eigenlijk helemaal niet meedoen ;)
Bertje heeft tegen mijn advies in Van Nistelrooij genomineerd. ;)
En het gaat om het huidige seizoen, Wimpey. Cannavaro is onnoemelijk aan het prutsen bij Real en Terry is tot dusver veel geblesseerd geweest. Ricardo Carvalho verdient binnenkort wel een nominatie, maar ik heb de laatste tijd al zoveel spelers genomineerd. :D
En het gaat om het huidige seizoen, Wimpey. Cannavaro is onnoemelijk aan het prutsen bij Real en Terry is tot dusver veel geblesseerd geweest. Ricardo Carvalho verdient binnenkort wel een nominatie, maar ik heb de laatste tijd al zoveel spelers genomineerd. :D