NEC-AJAX
Toch een mooie bijkomstigheid voor Gentenaar. Speelt zijn 2de wedstrijd in de basis tegen liefde NEC.
Ben benieuwd.
Perez ook weer opgenomen in de selectie.
Zal wel zoiets worden:
Gentenaar
Ogararu Stam Grygera Emanuelson
Gabri Heitinga Sneijder
de Mul KJH Babel
Zie Perez zeker nog niet starten...
Ben benieuwd.
Perez ook weer opgenomen in de selectie.
Zal wel zoiets worden:
Gentenaar
Ogararu Stam Grygera Emanuelson
Gabri Heitinga Sneijder
de Mul KJH Babel
Zie Perez zeker nog niet starten...
Victory over oneself is the greatest of victories-Plato
Ik had het niet over Gentenaar.Jabu schreef:Kans om er op vooruit te gaan? Ik vind Gentenaar nou geen vooruitgang tov Stekelenburg. Doe mij gewoon Stekelenburg maar. Zeker nu Sar zijn contract bij Man Utd gaat verlengen.
Volgens mij zijn er genoeg talentvolle keepers als Stekelenburg te vinden. Stekelenburg is inmiddels 24, geloof ik. Dan zit je bijna op een leeftijd dat je niet meer kan spreken over een talent.
David Marshall van Celtic is bijvoorbeeld ook erg talentvol en een jaar of 3 jonger dan Stekelenburg.
Laatst gewijzigd door FlaFlu op vr dec 29, 2006 5:49 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik hoop het. Ik hoop dat hij zich herpakt. Ik vind het heel moeilijk om hem te beoordelen. Hij oogt zo sloom, alsof alles in slomo gaat bij hem.Lucas schreef:Maduro is en zeer behoorlijke speler. Heeft nu een terugval, schijnt wel vaker te gebeuren bij jonge spelers die een jaartje in het eerste spelen
Het stinkt aan alle kanten!
- thaumaturgy
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Ehm.. Had ene Rijkaard dat niet ook? Je weet wel, die ene die door Cruijff bij Ajax is weggepest?joey schreef:Ik hoop het. Ik hoop dat hij zich herpakt. Ik vind het heel moeilijk om hem te beoordelen. Hij oogt zo sloom, alsof alles in slomo gaat bij hem.Lucas schreef:Maduro is en zeer behoorlijke speler. Heeft nu een terugval, schijnt wel vaker te gebeuren bij jonge spelers die een jaartje in het eerste spelen
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley