heb ik al gedaan en het werkt niet in het buitenland. Was meer een retorische vraag.Voetske schreef:Dan moet je eens informeren :yes:Raymon schreef: Werkt vast niet in het buitenland :sad:
Ajax-Roda JC
- martijn401
Jij mag nooit meer raden. ;)Voetske schreef: Denk dat ie een SCHOTELtje heeft en een abbo in Nederland ..
Het schoteltje is wel eens wankel, maar dan is er Sopcast and friends.
Mevrouw wimpey wordt gek van alle kassies en draadjes die hier door het huis lopen. Première uit Duitsland (laatst Ajax - Austria Wien op bekeken), Sky Sports uit de UK en ik heb ook een Finse betaalzender. En dan hebben we nog Urheilukanava, die ieder weekend 3 wedstrijden (1 uit Duitsland, Italie en Spanje) op de buis pleurt. Zo van de kabel, kost nix (extra).
Nog nooit zoveel voetbal geloerd als nu!!
- martijn401
Ja zo'n schoteltje doet wonderen, er gaat een hele wereld voor je open ;)wimpey schreef:Jij mag nooit meer raden. ;)Voetske schreef: Denk dat ie een SCHOTELtje heeft en een abbo in Nederland ..
Het schoteltje is wel eens wankel, maar dan is er Sopcast and friends.
Mevrouw wimpey wordt gek van alle kassies en draadjes die hier door het huis lopen. Première uit Duitsland (laatst Ajax - Austria Wien op bekeken), Sky Sports uit de UK en ik heb ook een Finse betaalzender. En dan hebben we nog Urheilukanava, die ieder weekend 3 wedstrijden (1 uit Duitsland, Italie en Spanje) op de buis pleurt. Zo van de kabel, kost nix (extra).
Nog nooit zoveel voetbal geloerd als nu!!
Laatst gewijzigd door 999 op wo dec 27, 2006 9:53 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
- martijn401
- martijn401