Ajax-Roda JC
- SylvievdVaart
- SylvievdVaart
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Geen instelling, dit. Een beetje koorts houdt een Joey toch niet weg uit de ijskast die de Arena heet? Als je om 19.00 uur een Ibuprofen, dosis 400 mg., slikt, voel je je pas weer beroerd als je thuiskomt na de wedstrijd (en dat onlangs is gebleken dat deze pijnstillende onstekingsremmer wellicht verband houdt met de bizarre hartstilstanden onder voetballers, moet dat je ook niet tegenhouden, het gaat hier om AJAX!)! :whip:joey schreef:Ik ga vanavond niet, ik heb griep. X'C
In ieder geval beterschap, ubermod! :aai:
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Koorts niet, dat gehoest wel. Of wil jij graag voor iemand zitten die om de paar seconden bacillen in je nek blaft? De kans bestaat zelfs dat de spelers van Ajax erdoor afgeleid raken! :yes:Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Geen instelling, dit. Een beetje koorts houdt een Joey toch niet weg uit de ijskast die de Arena heet?joey schreef:Ik ga vanavond niet, ik heb griep. X'C
;)
Het stinkt aan alle kanten!
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Ach zolang het bij griep blijft valt het mee toch.. Als ik naar mezelf kijk begin december keelontsteking, opgezette klieren en hoge koorts... En de dag voor kerst weer precies hetzelfde X'Cjoey schreef:Ik ga vanavond niet, ik heb griep. X'C
Maar vanavond die gaan sterkte en veel warme chocolade melk drinken om warm te blijven. Hopelijk kunnen jullie met regelmaat juichen.
Laten we hopen op min. 3-0 :xyxthumbs:
Weer op zoek naar een Interim coach..
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Volgens het weerbericht blijft de temperatuur rond het vriespunt liggen!mattie schreef: Laten we hopen op min. 3-0 :xyxthumbs:
(hehehehe....heheh...heh..h...)
Dit is echt weer zo'n avond waarbij je vliegensvlug je biertje op moet drinken, omdat het anders aangroeit tot een alcoholische ijsklont.
Maargoed, dit gaat gewoon 4-1 worden. Waardoor we toch weer een beetje tevreden huiswaarts keren. En dat we ons zaterdag weer afvragen waarom we wéér punten verspelen.
- Ajaciedjuh
De opstellingen op Ajax.nlGentenaar vervangt Stekelenburg
Amsterdam, 27 dec 2006
Dennis Gentenaar verdedigt vanavond het Ajax-doel in de thuiswedstrijd tegen Roda JC. Maarten Stekelenburg heeft zich ziek afgemeld.
Opstelling Ajax: Gentenaar; Ogararu, Grygera, Stam, Vermaelen; Heitinga, Sneijder, Emanuelson; De Mul, Huntelaar en Babel.
Wissels: Vermeer, Maduro, Rosales, Lindenbergh, Rosenberg, Manucharyan, Vertonghen.
Opstelling Roda JC: Castro, Saeijs, Kah, Lachambre, Meeuwis, Agustien, Van Tornhout, Ramzi, Oper, De Fauw, De Jong.
Wissels: Kujovic, Senden, Bouchiba, Cissé, Bejas, Leemans, Bodor.