Klopt. Bij Barcelona ergerde hij zich ook vaak rot aan Rivaldo en Riquelme. Sterker nog, Riquelme wilde hij niet eens halen.Jöhnk schreef:LVG houdt van loopwonders met overzicht achter de spits. Zoals de jonge Litmanen en nu Martens. Medunjanin is een luie inidividualist. Die komt nooit aan de bak onder Van Gaal.
Onbetrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
Tsja... waar moet ik dit kwijt... Ik doe het hier maar... met name om het laatste regeltje...
Lindenbergh wil weg bij Ajax
Foto: Orangepictures20 december 2006, 14:04
Door: Nick de Jong
Olaf Lindenbergh stuurt aan op een vertrek bij Ajax. De 32-jarige middenvelder is van mening dat hij te weinig aan spelen toekomt en is daarom op zoek naar een nieuwe club. Onder trainer Henk ten Cate is Lindenbergh voornamelijk wisselspeler.
"Ik ben op zoek naar een andere club. Over dit onderwerp heb ik twee keer gesproken met technisch directeur Martin van Geel. Ook de trainer is op de hoogte", aldus Olaf Lindenbergh tegenover Sportweek.
Naar het schijnt zou Ajax niet onwelwillend staan tegenover een vertrek van de middenvelder. De club wilt echter wel een deel van de transfersom terugzien die het betaalde toen het de middenvelder overnam van AZ, aangezien hij nog een contract heeft voor anderhalf jaar.
Naar verluidt zou Feyenoord interesse hebben in de Ajacied. Die zou de club al in de winterstop moeten versterken.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
www.voetbalonline.nl,Barcelona wil Urby Emanuelson
24 december 2006 21:01 - Barcelona heeft dringend behoefte aan een nieuwe linksback. Daartoe heeft de Spaanse kampioen haar oog laten vallen op Urby Emanuelson. Spaanse media melden dat Barcelona de 20-jarige Ajacied al komende maand wil halen.
6 Miljoen .. strik eromheen ... doei ....
Laatst gewijzigd door 999 op zo dec 24, 2006 11:26 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Als er een speler is die steeds dezelfde kapitale fouten maakt is het Emanuelson wel.Die jongen is alweer 20 jaar en blijft zichzelf steeds herhalen.Voor mij mag ie voor het bedrag wat ik noemde vertrekken ...Thomas schreef:Als dat gemakzuchtige er voor goed uit gaat is Emanuelson gewoon een geweldige voetballer voor deze selectie. Hij heeft veel potentie. Ik zou hem zeker niet weg doen. Voor de transferlijst hebben we vele andere kandidaten.
Maar ik geloof niks van dat bericht ...
Blij met de punten ...
Ja daag ;) , ik draai dat om Emanuelson zit al een jaar of 10 bij AJAX en alweer 1.5 jaar in AJAX 1.Thomas schreef:Emanuelson zit pas anderhalf jaar echt bij het eerste. Dan kijk ik toch liever naar spelers als Grygera, Lindenbergh, etc. Of een jongen als Maduro die naast de fouten die hij maakt ook nog eens niets toevoegt aan het team.
Blij met de punten ...
Dat je in de jeugd van Ajax terecht komt betekent nog niet dat je goed genoeg bent voor Ajax 1, hoor. ;)Voetske schreef:Ja daag ;) , ik draai dat om Emanuelson zit al een jaar of 10 bij AJAX en alweer 1.5 jaar in AJAX 1.Thomas schreef:Emanuelson zit pas anderhalf jaar echt bij het eerste. Dan kijk ik toch liever naar spelers als Grygera, Lindenbergh, etc. Of een jongen als Maduro die naast de fouten die hij maakt ook nog eens niets toevoegt aan het team.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Dat ventje voetbal al meer dan 12 jaar op het allerhoogste nivo.Als dit de kwaliteit is wat dat in die 12 opleverd, dan houdt ik mijn hart vast.In een echt goed elftal zou Emanuelson gewoon bankzitter zijn ...Bertje schreef:Dat je in de jeugd van Ajax terecht komt betekent nog niet dat je goed genoeg bent voor Ajax 1, hoor. ;)Voetske schreef:Ja daag ;) , ik draai dat om Emanuelson zit al een jaar of 10 bij AJAX en alweer 1.5 jaar in AJAX 1.Thomas schreef:Emanuelson zit pas anderhalf jaar echt bij het eerste. Dan kijk ik toch liever naar spelers als Grygera, Lindenbergh, etc. Of een jongen als Maduro die naast de fouten die hij maakt ook nog eens niets toevoegt aan het team.
Blij met de punten ...
-
- AT Toto winner 15/16
Het allerhoogste nivo wat afdelingen betreft.Het allerhoogste nivo wat het Nederlands voetbal betreft.En dan is het maar povertjes wat zo'n opleiding voorbrengt Bertje.Het lijkt wel of dat men de lat steeds lager en lager gaat leggen ...Bertje schreef:Niet waar. Het allerhoogste niveau is het WK. Het niveau van de F'jes komt dus niet eens in de buurt.Voetske schreef:Dat ventje voetbal al meer dan 12 jaar op het allerhoogste nivo.
Blij met de punten ...