Vitesse - Ajax
Yep, dat hoorde ik ook. Laat ik nou denken dat ten Cate aangetrokken is om voor elkaar te krijgen wat zijn voorgangers niet voor elkaar kregenVoetske schreef:Als je goed tussen de regels door luistert, Joey schijnt daar goed in te zijn, zegt HtC eigenlijk dat het hem niet gaat lukken om van deze selectie iets te maken ...
I think I lost my fucking headache
-
- AT Toto winner 15/16
Nee ik denk ook dat Henk zelf niet opstapt maar hij moet wel een beetje oppassen dat ie niet teveel negatief over zijn eigen spelers doet en er elke keer maar weer een straftraining tegenaan gooit.. ik dacht dat Blind dat vorig jaar ook nogal eens deed en op een gegeven moment was iedereen wel op hem uitgekeken geloof ik.
Beetje raar dat Henk er na al die maanden achter komt dat het een mentaliteitskwestie is. Henk is er toch voor om spelers optimaal te preparen voor een wedstrijd?
Henk moet extern ook niet praten over individuele spelers, louter over het collectief. Intern moet hij maar zeggen wat hij er van vindt. Iedereen ziet tijdens de wedstrijd wel wie er wel en wie er niet goed spelen.
Henk moet extern ook niet praten over individuele spelers, louter over het collectief. Intern moet hij maar zeggen wat hij er van vindt. Iedereen ziet tijdens de wedstrijd wel wie er wel en wie er niet goed spelen.
Helaas herken ik mij hier ook wel enigszins in. Wat mij betreft is dat puur gebaseerd op het feit dat je het gevoel krijgt dat de spelers geen 100% geven. Dat is toch wel het minste dat je mag verwachten van een stel professionals. Dit gevoel wordt eens te meer ingegeven door het feit dat men -wel- een goede eerste helft speelt, men verzuimt de wedstrijd niet definitief in het slot te gooien -zoals dat dit seizoen al diverse malen is voorgekomen-, waarna men zich in de tweede helft zo maar de kaas van het brood laat eten. Daar lusten de honden geen brood van.brigade zuid schreef:Af en toe wel idd. Vorig jaar had ik dat heel erg en nu begint het ook weer te komen.Thomas schreef: Dit geloof je godverdomme toch niet. Zoals ik eerder al zei, ik begin gewoon weer een soort afkeer te krijgen tegen ons eigen team. Heeft iemand anders dat hier ook?
De ploeg der dapp're Meersche Helden...
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
En Huntelaar. :yes: Als de 'rasvoetballer' Van der Schaaf in de kleine ruimte afgemeten voor kan zetten, doe je iets niet goed.Marillion schreef:De beelden maken me niet vrolijker. Vermaelen (2x), Emanuelson en Grygera staan te schutteren als een stel amateurs.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op zo dec 24, 2006 9:17 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
AjaxStraftraining en boete Ajax-selectie
Amsterdam, 24 dec 2006
De selectie van Ajax ondergaat maandagochtend een (besloten) straftraining en wordt beboet wegens de slechte prestatie en de verkeerde instelling in het competitieduel met Vitesse van zondag.
De Ajax-spelers die zondag de competitiewedstrijd speelden tegen Vitesse, ondergaan maandagochtend een straftraining. Reden is de slechte prestatie van de ploeg, die met name in de tweede helft niet thuis gaf tegen de Arnhemmers.
De spelers kregen als gevolg van hun gebrekkige instelling ook allemaal een boete opgelegd, die zal worden overgemaakt naar een goed doel.
Ondanks dat Ajax na goed spel met een 0-2 voorsprong de rust inging, verloren de Amsterdammers de wedstrijd in het Gelredome uiteindelijk met 4-2.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Ga je er beter door voetballen ?, verder denk ik dat de meesten niet beter kunnen ... en denken dat het niet aan hun spel lag.Bertje schreef:Waarom denk je dat?
Eerder het idee dat het iets voor de buitenstaander is, zoiets van " zie je supporters AJAX doet er alles aan ... " o.i.d.
Blij met de punten ...
het hele verhaal ..
Straftraining op Eerste Kerstdag en geldboete wegens wanprestatie voor spelers
(Gepost door P.)
BRON: RTVNH
De spelers van Ajax krijgen op Eerste Kerstdag een straftraining, meldt RTVNH. Henk ten Cate wil zijn speler zo straffen voor de uitwedstrijd tegen Vitesse, waarin door de thuisclub een 0-2 achterstand werd omgebogen in een 4-2 overwinning. Sommige spelers vonden de straf acceptabel, andere spelers vonden het onacceptabel, volgens de zender. Ajax meldt dat de training besloten zal zijn en dat de spelers eveneens vanwege hun gebrekkige instelling ook een geldboete opgelegd hebben gekregen. Het totaalbedrag van de boete zal worden overgemaakt naar een goed doel.
Blij met de punten ...