Vitesse - Ajax
-
- AT Toto winner 15/16
Onvoorstelbaar dit... X'C
Volgens mij ligt dit toch voor een groot deel aan de coach. Niet alleen aan hem natuurlijk. Maar het is al de zoveelste keer dat AJAX een prima eerste helft draait, op voorsprong komt, en na de rust de kluts kwijt is. In mijn ogen is het juist de taak van ten Cate om te anticiperen op wissels bij de tegenstander, en de spelers daarop te wijzen en voor te bereiden.
Volgens mij ligt dit toch voor een groot deel aan de coach. Niet alleen aan hem natuurlijk. Maar het is al de zoveelste keer dat AJAX een prima eerste helft draait, op voorsprong komt, en na de rust de kluts kwijt is. In mijn ogen is het juist de taak van ten Cate om te anticiperen op wissels bij de tegenstander, en de spelers daarop te wijzen en voor te bereiden.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Nee hoor! Volgens Van Geel maken we veel progressie. De beste man kon het zelfs niet geloven dat we al zo ver waren......... Wat voor een idioten denkt Van Geel dat we zijn? :pukey:Starmaker schreef:Ajax is geen haar beter als vorige seizoen, wij eindigen dit seizoen op zeker met net zoveel punten achterstand op Eindhoven als vorige seizoen.
Of misschien zelfs meer.... :nooo:
Relatief gezien gaat het dit jaar nog slechter als vorig jaar. Ook nu is het seizoen al voor de winter afgelopen, alleen hebben we nu ook nog als ik sommigen mag geloven een betere selectie en trainer.
- brabantse jood
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
Ja hallo als we zo gaan beginnen, was het de schuld van Blind dat Rosales een keer op de paal schoot..joey schreef:Dus het is de schuld van de trainer dat Sneijder de 3-0 niet maakt? Of dat Gabri tegen zijn tegenstander aanschiet en vervolgens rood pakt? Ik weet niet niet, hoor.Mr. Ajax schreef:Volgens mij ligt dit toch voor een groot deel aan de coach.
Ach, zo lult Joey toch elke keer :Xbrigade zuid schreef:Ja hallo als we zo gaan beginnen, was het de schuld van Blind dat Rosales een keer op de paal schoot..joey schreef:Dus het is de schuld van de trainer dat Sneijder de 3-0 niet maakt? Of dat Gabri tegen zijn tegenstander aanschiet en vervolgens rood pakt? Ik weet niet niet, hoor.Mr. Ajax schreef:Volgens mij ligt dit toch voor een groot deel aan de coach.
Blij met de punten ...