Vitesse - Ajax
-
- AT Toto winner 15/16
- RosenbergSpits
Dan zou het om kwaliteit gaan. maar zoals joey zegt, zijn het telkens verschillende spelers die de fouten maken. En ik denk dat je het met me eens bent dat we toch goede spelers, of tenminste spelers met (meer dan) genoeg kwaliteit voor dit niveau hebben. Dan is het veel waarschijnlijker dat het aan de coach ligt...
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Mwah, er zijn absoluut spelers die veel spelen maar niet genoeg kwaliteit hebben.Mr. Ajax schreef:Dan zou het om kwaliteit gaan. maar zoals joey zegt, zijn het telkens verschillende spelers die de fouten maken. En ik denk dat je het met me eens bent dat we toch goede spelers, of tenminste spelers met (meer dan) genoeg kwaliteit voor dit niveau hebben. Dan is het veel waarschijnlijker dat het aan de coach ligt...
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Zijn niet steeds verschillende spelers, in 99% zijn het dezelfde spelers.Mr. Ajax schreef:Dan zou het om kwaliteit gaan. maar zoals joey zegt, zijn het telkens verschillende spelers die de fouten maken. En ik denk dat je het met me eens bent dat we toch goede spelers, of tenminste spelers met (meer dan) genoeg kwaliteit voor dit niveau hebben. Dan is het veel waarschijnlijker dat het aan de coach ligt...
Blij met de punten ...
-
- AT Toto winner 15/16
Zijn niet steeds verschillende spelers, in 99% zijn het dezelfde spelers.
Ik heb elke van de 4 verdedigers die nu achterin staan al een foutje zien maken die tot een goal leidde. En ik kan niet eens alle wedstrijden zien. Ik vind ook dat alle 4 verdedigers wel goed genoeg zijn voor de eredivisie.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Later, ga me nu nog een klein half uur zitten ergeren ...Mr. Ajax schreef:Zijn niet steeds verschillende spelers, in 99% zijn het dezelfde spelers.
Ik heb elke van de 4 verdedigers die nu achterin staan al een foutje zien maken die tot een goal leidde. En ik kan niet eens alle wedstrijden zien. Ik vind ook dat alle 4 verdedigers wel goed genoeg zijn voor de eredivisie.
Blij met de punten ...
-
- AT Toto winner 15/16