Van Bommel maakte overigens de tweede goal van Bayern.Duke schreef:Net 4-2 geworden. Bijna afgelopen. Werder ligt er overigens al uit?
Het zal wel een prijsloos seizoen gaan worden voor Bayern. Een zeldzaamheid.
Moderator: mods
Bayern München uit de beker
Uitgegeven: 20 december 2006 22:38
AKEN - Bayern München kan de titel in het nationale bekertoernooi na de winterstop niet meer verdedigen. De regerend kampioen verloor woensdagavond de wedstrijd in de achtste finale bij Alemannia Aachen met 4-2.
Bayern München speelde een bedroevend slechte eerste helft. Alemannia Aachen kwam nog voor rust op een voorsprong van 3-0.
Reghecampf maakte twee treffers. Ebbers had eenmaal succes. Bayern knokte zich vervolgens terug in de wedstrijd. Invaller Podolski zorgde voor de 1-3. Mark van Bommel maakte in de 68e minuut 3-2.
Bayern München maakte vervolgens jacht op de gelijkmaker maar kon niet voorkomen dat Alemannia Aachen de wedstrijd vlak voor tijd dankzij een doelpunt van Schlaudraff besliste. Bij Bayern München speelden Van Bommel en Roy Makaay de hele wedstrijd. Jeffrey Leiwakabessy maakte de wedstrijd voor de winnende ploeg vol.
Bron: http://www.nu.nl/
Ik ging vanavond samen met m'n vriendin bij twee vriendinnen eten. Zij ging koken en wat bijpraten, ik mocht op bed naar Aachen-Bayern kijken en kreeg een glas bier geserveerd. :DRamona schreef:Leuk leuk...hoe deed Leiwa 't?
Gezellige gozer ben jij! :DThomas schreef: Zij ging koken en wat bijpraten, ik mocht op bed naar Aachen-Bayern kijken en kreeg een glas bier geserveerd. :D
Dat zou ik ook doen als ik Sagnol was. Als er iemand op m'n zenuwen zou werken, zou het die vreselijk overschatte bible basher met z'n hondekop wel zijn. Sinds ie weer terug is, gaat het met Bayern weer bergaf. Dat is geen toeval. Als Ismael weer terug is, kan Lucio het definitief schudden.Ik zag Sagnol en Lucio onwijs tegen elkaar tekeer gaan en Bayern maakte een verslagen indruk.
Heel de achterhoede van Bayern stond te schutteren als een 1e klas voetbal elftal, en wie was die dreumes in de goal ....wimpey schreef:Gezellige gozer ben jij! :DThomas schreef: Zij ging koken en wat bijpraten, ik mocht op bed naar Aachen-Bayern kijken en kreeg een glas bier geserveerd. :D
Dat zou ik ook doen als ik Sagnol was. Als er iemand op m'n zenuwen zou werken, zou het die vreselijk overschatte bible basher met z'n hondekop wel zijn. Sinds ie weer terug is, gaat het met Bayern weer bergaf. Dat is geen toeval. Als Ismael weer terug is, kan Lucio het definitief schudden.Ik zag Sagnol en Lucio onwijs tegen elkaar tekeer gaan en Bayern maakte een verslagen indruk.
Het publiek van Alemania is geweldig!!! In Tivoli is het altijd een gekkenhuis!! Ken de gemiddelde eredivisie ploeg wat van leren.Thomas schreef:Ik ging vanavond samen met m'n vriendin bij twee vriendinnen eten. Zij ging koken en wat bijpraten, ik mocht op bed naar Aachen-Bayern kijken en kreeg een glas bier geserveerd. :DRamona schreef:Leuk leuk...hoe deed Leiwa 't?
Ik heb de eerste helft dus alsnog kunnen zien. Ik vond Leiwa eigenlijk gewoon sterk spelen. Hij probeerde constant met een harde, gerichte inspeelpass iemand te bereiken in het centrum of met een hoge bal langs de lijn iemand weg te sturen. En in verdedigend opzicht had hij z'n flank vrij goed onder controle. Hij beet zich aardig vast in z'n man (in de eerste helft verloor hij alleen een keertje Pizarro uit het oog). Heel Leiwa z'n ploeg speelde overigens uitstekend voetbal. In een hoog tempo en binnen een paar tikken waren ze zo weer aan de overkant.
Het thuispubliek was overigens geweldig. Nog zo'n verschil met de gemiddelde Eredivisie-wedstrijd. NEC of Alemannia Aachen, ik zou het wel weten hoor. :yes:
Bayern speelde in aanvallend opzicht ook niet slecht, maar ze waren niet scherp en leken op beslissende momenten verkeerde keuzes te maken. Het zit niet goed met die ploeg. Ik zag Sagnol en Lucio onwijs tegen elkaar tekeer gaan en Bayern maakte een verslagen indruk.
Jawel hoor. Vandaar dat ik ook alleen de eerste helft heb gekeken. :Dwimpey schreef:Gezellige gozer ben jij! :DThomas schreef: Zij ging koken en wat bijpraten, ik mocht op bed naar Aachen-Bayern kijken en kreeg een glas bier geserveerd. :D
Denk je niet dat Magath dan Van Buyten uit de basis gooit?wimpey schreef:Dat zou ik ook doen als ik Sagnol was. Als er iemand op m'n zenuwen zou werken, zou het die vreselijk overschatte bible basher met z'n hondekop wel zijn. Sinds ie weer terug is, gaat het met Bayern weer bergaf. Dat is geen toeval. Als Ismael weer terug is, kan Lucio het definitief schudden.Ik zag Sagnol en Lucio onwijs tegen elkaar tekeer gaan en Bayern maakte een verslagen indruk.
Michael Rensing.Voetske schreef:Heel de achterhoede van Bayern stond te schutteren als een 1e klas voetbal elftal, en wie was die dreumes in de goal ....
En dat bewijzen de resultaten tegen? Maccabi Tel-Aviv? Lausanne Sports? AJ Auxerre? Club Brugge? FC Kopenhagen?Lucas schreef:Kom op zeg. Ajax is kansloos tegen de absolute top. Werder Bremen hoort bij de subtop
Werder Bremen is Duitse top. Kijk maar naar de ranglijsten van de laatste paar jaar.Lucas schreef:Je gaat toch niet beweren dat een club als Ajax uitschakeling tegen een Duitse subtopper als een normaal iets moet beschouwen?
Dus je bent alleen topclub wanneer je ook daadwerkelijk kampioen wordt? Dus Ajax is ook maar een subtopper?Lucas schreef:Nee hoor. Hoe vaak is Bremen kampioen geworden? Hoevaak won het de beker? een europacup?
Alsof de trainers de enige verantwoordelijke waren voor de slechte resultaten en alsof deze selectie zaligmakend is.Lucas schreef:Wat wil je nou zeggen met die resultaten? We hebben de selectie versterkt en we hebben trainers eruit geschopt die verantwoordelijk waren voor de slechte resultaten en een goede trainer aangesteld. De slechte trainers zijn toch niet de norm?
En Werder 1 keer. Wat een wereld van verschil, zeg. Werder deed de laatste jaren regelmatiger echt mee om het kampioenschap dan Ajax. Het staat nu dan ook bovenaan in Duitsland.Lucas schreef:Ajax werd twee keer kampioen deze eeuw.
Inderdaad, Lucas. Ajax heeft een uitstekend team met maar heel weinig zwakke punten. Jij je zin.Lucas schreef:Ach, het probleem was de vorige jaren de onevenwichtige selectie en de kuttrainers. En dat is inderdaad allebei aangepakt. Wij mogen resultaten Ajaxwaardig verwachten. Met bijbehorend waardig voetbal.