AT's voetballer van het seizoen 2006/2007

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Jesse

Bericht door Jesse » di dec 19, 2006 6:02 pm

Mijn stem gaat naar Andy!

:bis:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di dec 19, 2006 6:04 pm

Ik nomineer Van Nistelrooy. :twisted:

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di dec 19, 2006 6:05 pm

Zucht.
Jabu schreef:Dan kan die speler dus nooit AT's voetballer van het seizoen 2006/2007 worden. Daar zal je meer dan één stem voor nodig hebben.
Dan doen we het gewoon zo dat alleen regelmatige bankzitters bevestigd moeten worden.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di dec 19, 2006 6:07 pm

Ik was serieus, hoor.

Jesse

Bericht door Jesse » di dec 19, 2006 6:08 pm

Ik denk dat het huidige succes van PSV op dit moment voor een groot deel te wijten is aan de voorbeeldige instelling van John de Jong. Ik wil hem dan ook graag nomineren voor voetballer van het jaar!

:evildr:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di dec 19, 2006 6:12 pm

Jezus, het lijkt hier wel een kindercrèche.
Bertje schreef:Ik was serieus, hoor.
Hoe vaak heb je Van Nistelrooij dit seizoen zien spelen, Bertje.
Laatst gewijzigd door FlaFlu op di dec 19, 2006 6:23 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di dec 19, 2006 6:21 pm

Negen keer, denk ik.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di dec 19, 2006 6:23 pm

Waar dan?

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di dec 19, 2006 6:26 pm

Bij Talpa. Samenvattingen, hoor. Of tellen die niet?

DelToro

Bericht door DelToro » di dec 19, 2006 6:27 pm

Sjezus wat een kinderachtig en betweterig gedoe. Zo gek is het niet om Van Nistelrooy te nomineren, en als Bertje dat wil doen, dan laat je hem lekker. Je beheerst de lijst dan wel, maar je stelt hem niet in je eentje samen.

Van Nistelrooy, topscorer van Real Madrid, nomineren en je dan moeten verantwoorden waarom je hem kiest en of je hem wel vaak genoeg hebt zien spelen om hem te mogen selecteren... gaat toch nergens over.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di dec 19, 2006 6:30 pm

DelToro schreef:Sjezus wat een kinderachtig en betweterig gedoe. Zo gek is het niet om Van Nistelrooy te nomineren, en als Bertje dat wil doen, dan laat je hem lekker. Je beheerst de lijst dan wel, maar je stelt hem niet in je eentje samen.

Van Nistelrooy, topscorer van Real Madrid, nomineren en je dan moeten verantwoorden waarom je hem kiest en of je hem wel vaak genoeg hebt zien spelen om hem te mogen selecteren... gaat toch nergens over.
Als je de discussie een beetje had gevolgd had je misschien door gehad dat ik al een pagina lang in de zeik genomen wordt, Del Toro. Neem het me dus maar niet kwalijk dat ik wat sceptisch ben over de oprechtheid van Bertje z'n nominatie. Helemaal aangezien hij mijn mening over de Van Nistelrooij van dit seizoen maar al te goed kent.

Toen je begon over kinderachtig gedoe dacht ik dan ook echt dat je het over een aantal anderen hier zou hebben.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di dec 19, 2006 6:30 pm

Bertje schreef:Bij Talpa. Samenvattingen, hoor. Of tellen die niet?
Samenvattingsbeoordelingen. :redcard: ;)

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di dec 19, 2006 6:32 pm

Thomas schreef:Als je de discussie een beetje had gevolgd had je misschien door gehad dat ik al een pagina lang in de zeik genomen wordt, Del Toro.
Ik heb je geen moment in de zeik genomen, hoor.

Het is gewoon vreemd dat je een lijst wil laten samenstellen door meerdere mensen, maar dan alle spelers wilt schrappen waar je het niet mee eens bent.
Thomas schreef:
Bertje schreef:Bij Talpa. Samenvattingen, hoor. Of tellen die niet?
Samenvattingsbeoordelingen. :redcard: ;)
Niet genoeg? Dan moet je het zeggen, hoor.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di dec 19, 2006 6:35 pm

Bertje schreef:Ik heb je geen moment in de zeik genomen, hoor.
Ok. Dat idee had ik.
Bertje schreef:Het is gewoon vreemd dat je een lijst wil laten samenstellen door meerdere mensen, maar dan alle spelers wilt schrappen waar je het niet mee eens bent.
Dat klopt niet helemaal. Ik begon over spelers die veel op de bank zitten bij hun clubs. Ik vind dat je in ieder geval basisspeler moet zijn bij je club om genomineerd te mogen worden.

Als jij Van Nistelrooij wilt selecteren moet je dat vooral doen, maar ik kreeg gewoon de indruk dat je wat aan het treiteren was. Verder no big deal.
Bertje schreef:Niet genoeg? Dan moet je het zeggen, hoor.
Als jij vindt dat je een goed beeld hebt van de prestaties van Van Nistelrooij dit seizoen is dat voor mij genoeg. :xyxthumbs:
Laatst gewijzigd door FlaFlu op di dec 19, 2006 6:47 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

DelToro

Bericht door DelToro » di dec 19, 2006 6:37 pm

Thomas schreef:
Als je de discussie een beetje had gevolgd had je misschien door gehad dat ik al een pagina lang in de zeik genomen wordt, Del Toro. Neem het me dus maar niet kwalijk dat ik wat sceptisch ben over de oprechtheid van Bertje z'n nominatie. Helemaal aangezien hij mijn mening over de Van Nistelrooij van dit seizoen maar al te goed kent.

Toen je begon over kinderachtig gedoe dacht ik dan ook echt dat je het over een aantal anderen hier zou hebben.
Heb de rest echt wel gelezen en ik weet ook dat (nog) niet al te positief bent over de Van Nistelrooy van dit seizoen (ik overigens ook niet). Maar het is hoe dan ook een wereldvoetballer en als Bertje aangeeft dat hij het echt meent vind ik het inderdaad kinderachtig om daarna te vragen hoe vaak en waar hij hem heeft zien spelen.
We weten allemaal dat jij Van Nistelrooy ongeveer 3000 minuten aan het werk hebt gezien, maar het gros van de AT-ers kijkt nog geen tiende van het voetbal dat jij kijkt. Een beetje flauw dus om te vragen hoe vaak en waar hij hem heeft zien spelen.

Daarnaast roep je het over je zelf af en daarom ben ik het ook eens met je tegenstanders hoewel ik je kritiek wel kan begrijpen. Als je vraagt om namen voor te dragen en je stelt van tevoren geen regels kan je dit verwachten. Nomineert een fan dan vervolgens Andy van der Meyde dan moet je niet het vetorecht in handen nemen om hem de toegang te weigeren, maar juist de competitie ietwat minder serieus nemen en denken dat hij er toch zo uitligt of toch niet ver komt.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » di dec 19, 2006 6:39 pm

Iemand nog wat nominaties om te zorgen dat Totti het ver gaat schoppen?

Ik nomineer anders Danny Buijs ofzo. :D

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di dec 19, 2006 6:47 pm

DelToro schreef:Heb de rest echt wel gelezen en ik weet ook dat (nog) niet al te positief bent over de Van Nistelrooy van dit seizoen (ik overigens ook niet). Maar het is hoe dan ook een wereldvoetballer en als Bertje aangeeft dat hij het echt meent vind ik het inderdaad kinderachtig om daarna te vragen hoe vaak en waar hij hem heeft zien spelen.
We weten allemaal dat jij Van Nistelrooy ongeveer 3000 minuten aan het werk hebt gezien, maar het gros van de AT-ers kijkt nog geen tiende van het voetbal dat jij kijkt. Een beetje flauw dus om te vragen hoe vaak en waar hij hem heeft zien spelen.
Sorry, ik ben niet duidelijk geweest. Mijn ondervraging richting Bertje was bedoeld als tegenstoot. Ik dacht toen namelijk nog steeds dat hij me in de zeik zat te nemen, dus ik wilde hem even terug pesten. Zoals je hierboven kan lezen heb ik er geen enkel probleem mee dat Bertje Van Nistelrooij serieus heeft genomineerd. :xyxthumbs:
DelToro schreef:Daarnaast roep je het over je zelf af en daarom ben ik het ook eens met je tegenstanders hoewel ik je kritiek wel kan begrijpen. Als je vraagt om namen voor te dragen en je stelt van tevoren geen regels kan je dit verwachten. Nomineert een fan dan vervolgens Andy van der Meyde dan moet je niet het vetorecht in handen nemen om hem de toegang te weigeren, maar juist de competitie ietwat minder serieus nemen en denken dat hij er toch zo uitligt of toch niet ver komt.
Het klopt dat ik vooraf duidelijker had moeten zijn, maar ik had niet gedacht dat AT'ers met bankzitters zouden komen omdat ze een schoolgirl crush op ze hebben. Verder had ik er gewoon op gehoopt dat we een representatieve lijst spelers zouden hebben, aan het einde van het seizoen. Met Wimpey die met verrassingen zou komen uit de Bundesliga, Peter uit de Serie A, 666 uit Portugal, RGB uit welke competitie dan ook of Jöhnk uit België, voor mijn part.

Kaboem

Bericht door Kaboem » di dec 19, 2006 7:11 pm

DelToro schreef:Je beheerst de lijst dan wel, maar je stelt hem niet in je eentje samen.
Thomas beheerst helemaal niets! Kijk maar wat een puinhoop het hier is geworden! :sad:
Bertje for President!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di dec 19, 2006 7:18 pm

Dat is meer de schuld van die etterbakjes.
Peter schreef:Iemand nog wat nominaties om te zorgen dat Totti het ver gaat schoppen?

Ik nomineer anders Danny Buijs ofzo. :D
:D

Ik ga zo maar eens het eerste lijstje opstellen.

DelToro

Bericht door DelToro » di dec 19, 2006 7:25 pm

Kaboem! schreef:
DelToro schreef:Je beheerst de lijst dan wel, maar je stelt hem niet in je eentje samen.
Thomas beheerst helemaal niets! Kijk maar wat een puinhoop het hier is geworden! :sad:
Excuses, had natuurlijk 'beheert' moeten zijn :)

Kaboem

Bericht door Kaboem » di dec 19, 2006 7:32 pm

Aanvaard. Sterker nog, ik ben je dankbaar. Je stelde mij immers in de gelegenheid om Thomas weer eens aan te pakken. ;)
Bertje for President!

DelToro

Bericht door DelToro » di dec 19, 2006 7:38 pm

Kaboem! schreef:Aanvaard. Sterker nog, ik ben je dankbaar. Je stelde mij immers in de gelegenheid om Thomas weer eens aan te pakken. ;)
Nou, kijk eens aan, iedereen tevreden ;)
Thomas schreef:Sorry, ik ben niet duidelijk geweest. Mijn ondervraging richting Bertje was bedoeld als tegenstoot. Ik dacht toen namelijk nog steeds dat hij me in de zeik zat te nemen, dus ik wilde hem even terug pesten. Zoals je hierboven kan lezen heb ik er geen enkel probleem mee dat Bertje Van Nistelrooij serieus heeft genomineerd. :xyxthumbs:
Ok prima
Thomas schreef:Het klopt dat ik vooraf duidelijker had moeten zijn, maar ik had niet gedacht dat AT'ers met bankzitters zouden komen omdat ze een schoolgirl crush op ze hebben. Verder had ik er gewoon op gehoopt dat we een representatieve lijst spelers zouden hebben, aan het einde van het seizoen. Met Wimpey die met verrassingen zou komen uit de Bundesliga, Peter uit de Serie A, 666 uit Portugal, RGB uit welke competitie dan ook of Jöhnk uit België, voor mijn part.
Snap het wel, je neemt voetbal nogal serieus en wil er alles van weten en daarom vind je dat minder begaafde bankzitters als Van Der Meyde het toernooi verpesten. Ik vond het bijvoorbeeld ook zeer vervelend toen matige films mijn favoriete, maar ietwat minder bekende films, eruit smeten tijdens het filmtoernooi.

Uiteindelijk zal alleen altijd blijken dat Ronaldinho, Drogba, Diego, Rooney, Totti, Henry of weet ik wat voor andere superster het toernooi wint ipv deze aangename verrassingen uit Portugal of die nare bankzitters van Everton ;)

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di dec 19, 2006 7:50 pm

Kaboem! schreef:Aanvaard. Sterker nog, ik ben je dankbaar. Je stelde mij immers in de gelegenheid om Thomas weer eens aan te pakken. ;)
Iemand die positief bezig is hoeft niet aangepakt te worden, in mijn ogen.
DelToro schreef:Snap het wel, je neemt voetbal nogal serieus en wil er alles van weten en daarom vind je dat minder begaafde bankzitters als Van Der Meyde het toernooi verpesten. Ik vond het bijvoorbeeld ook zeer vervelend toen matige films mijn favoriete, maar ietwat minder bekende films, eruit smeten tijdens het filmtoernooi.

Uiteindelijk zal alleen altijd blijken dat Ronaldinho, Drogba, Diego, Rooney, Totti, Henry of weet ik wat voor andere superster het toernooi wint ipv deze aangename verrassingen uit Portugal of die nare bankzitters van Everton ;)
We snappen elkaar al een stuk beter. :xyxthumbs:

Verrassingen vind ik juist positief, als ze maar ergens op slaan.

Hoeladans

Bericht door Hoeladans » di dec 19, 2006 8:09 pm

Marko Pantelic
Fernando Baiano
Farfan
Adrian Mutu

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di dec 19, 2006 8:14 pm

Ik mag niet meer vragen of men de door hen genomineerde spelers wel heeft zien spelen, toch Del Toro? :hypocrite:

Plaats reactie