Excelsior - Ajax
- RosenbergSpits
- RosenbergSpits
- RosenbergSpits
Dat kon zelfs met dit spel nog, begrijp ik, maar dan moet je de kansen wel maken.Peter schreef:Je moet toch wel uit kunnen lopen naar een 0-6 ofzo, zeg. 10 vs. 11 kan nog wel eens problemen opleveren, maar 9 vs. 11 moet een afslachting worden.
Ten Cate geeft zelf signaal af. Met deze wissels zeg je: laat maar zitten.
Het stinkt aan alle kanten!
Rossini...van Utrecht...blijkbaar schandalige overtreding...RosenbergSpits schreef:Ff tussendoor (ja ik weet het off-topic maar het is leuk) Utrecht-Feyenoord grote vechtpartijen, Rossi , verslaggever zegt 10 weken schorsen.
Stadion bij Excelsior loopt leeg, Ajax speelt alsof het geen bal uitmaakt en ze voor de zondag amateurs spelen.
Ben benieuwd naar de beelden...
Victory over oneself is the greatest of victories-Plato
Vind ik niet. 3 punten zijn 3 punten. Op doelsaldo word je toch geen kampioen.Jöhnk schreef:Lekker dan. Het is al erg genoeg dat we al zijn uitgeschakeld voor het kampioenschap. Dan moet je mijns inziens elke mogelijkheid tot een grote uitslag met beide handen aangrijpen.joey schreef:Ten Cate geeft zelf signaal af. Met deze wissels zeg je: laat maar zitten.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Eens. Ik had wel zin in een monsterscore. :sad:Jöhnk schreef:Lekker dan. Het is al erg genoeg dat we al zijn uitgeschakeld voor het kampioenschap. Dan moet je mijns inziens elke mogelijkheid tot een grote uitslag met beide handen aangrijpen.joey schreef:Ten Cate geeft zelf signaal af. Met deze wissels zeg je: laat maar zitten.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."