Excelsior - Ajax
- RosenbergSpits
- RosenbergSpits
0 - 2joey schreef:Wil je beweren dat Ajax onterecht op een voorsprong is gekomen?Voetske schreef:Ja en ?.AJAX heeft hun momenten tot nu toe in geen één wedstrijd weten te kiezen Thomas.Zelfs die kwaliteit bezit AJAX niet !!!.Huntelaar schiet maar een op goal, bal gaat er binnenkant paal in.En zelfs tegen tien man laat AJAX nog niks zien.
Wil jij beweren dat AJAX de pannen van het dak speelt tegen EXCELSIOR, wil jij beweren dat AJAX kans op kans creeerd tegen Excelsior ?.
Blij met de punten ...
Dan mag je het me straks in een andere topic nog een keertje uitleggen. Het lijkt er namelijk op dat je precies doet waar ik je van 'beschuldig' en dan vervolgens met antwoorden komt in de trend van 'jij snapt er weer eens niets van'.Voetske schreef:Nee, zie hierboven, jij snapt niet wat ik BEDOEL.Tjonge Bertje ook met zijn gezever ...Thomas schreef:Volgens mij snap ik het prima. PSV laat leuke dingen (momenten) zien, maar voetbalt verder over het algemeen zonder al teveel initiatief. Dat ze vaak dik winnen heeft vooral met de individuele kwaliteit te maken. Ajax toont meer initiatief, maar heeft individueel gezien meer beperkingen.
Ajax kan zeker een aantal dingen leren van PSV hoor. Dan denk ik aan het aankoopbeleid en een wedstrijd kunnen beslissen wanneer het de kans krijgt. Maar PSV speelt op een heleboel fronten voetbal dat we bij Ajax juist niet moeten nastreven.
- RosenbergSpits
Geen idee. Ik zie de wedstrijd niet.Voetske schreef:Wil jij beweren dat AJAX de pannen van het dak speelt tegen EXCELSIOR, wil jij beweren dat AJAX kans op kans creeerd tegen Excelsior ?.
Ik weet wel dat je het in dit soort wedstrijden nooit goed doet. Als Ajax met 5-0 wint, zegt iedereen nog: ja hèhè, tegen Excelsior dat met tien man speelt...
Het stinkt aan alle kanten!
- RosenbergSpits
Volgens mij geef ik toch duidelijk aan wat ik bedoelde, dat jullie denken dat ik iets ander beweer slaat nergens op.Dacht toch dat jij onderhand wel snapt dat ik jou mening op prijs stel, en in veel gevallen ook nog eens deel.Thomas schreef:Dan mag je het me straks in een andere topic nog een keertje uitleggen. Het lijkt er namelijk op dat je precies doet waar ik je van 'beschuldig' en dan vervolgens met antwoorden komt in de trend van 'jij snapt er weer eens niets van'.Voetske schreef:Nee, zie hierboven, jij snapt niet wat ik BEDOEL.Tjonge Bertje ook met zijn gezever ...Thomas schreef:Volgens mij snap ik het prima. PSV laat leuke dingen (momenten) zien, maar voetbalt verder over het algemeen zonder al teveel initiatief. Dat ze vaak dik winnen heeft vooral met de individuele kwaliteit te maken. Ajax toont meer initiatief, maar heeft individueel gezien meer beperkingen.
Ajax kan zeker een aantal dingen leren van PSV hoor. Dan denk ik aan het aankoopbeleid en een wedstrijd kunnen beslissen wanneer het de kans krijgt. Maar PSV speelt op een heleboel fronten voetbal dat we bij Ajax juist niet moeten nastreven.
Dus begrijp ik dit dus weer niet ...
Blij met de punten ...
Volgens mij ligt dat toch heel veel aan hoe je speelt.joey schreef:Geen idee. Ik zie de wedstrijd niet.Voetske schreef:Wil jij beweren dat AJAX de pannen van het dak speelt tegen EXCELSIOR, wil jij beweren dat AJAX kans op kans creeerd tegen Excelsior ?.
Ik weet wel dat je het in dit soort wedstrijden nooit goed doet. Als Ajax met 5-0 wint, zegt iedereen nog: ja hèhè, tegen Excelsior dat met tien man speelt...
Nu tegen 9 man ..
Laatst gewijzigd door 999 op zo dec 17, 2006 1:40 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
- RosenbergSpits
- RosenbergSpits
Stink Voetske ?.RosenbergSpits schreef:zouden die Arubaan en die stinkVoetske even op kunnen houden en beperken tot de wedstrijd? tis namelijk behoorlijk irritant.
Afijn laat ook maar ik ga na de wedstrijd kijken, wel jammer dat een ander mening hier nog steeds niet mag.Bek vol, maar ......
Blij met de punten ...