Excelsior - Ajax
Hetzelfde gold vrijdag voor PSV, maar dat vond je toen ook best. Toch knap van Ajax dat ze hun momenten weten te kiezen en de wedstrijd professioneel uitspelen? :hypocrite:Voetske schreef:Maare tis niks bijzonders wat AJAX laat zien ...
Niet dat ik zo denk hoor. Ajax moet er na rust overheen walsen.
Ja en ?.AJAX heeft hun momenten tot nu toe in geen één wedstrijd weten te kiezen Thomas.Zelfs die kwaliteit bezit AJAX niet !!!.Huntelaar schiet maar een op goal, bal gaat er binnenkant paal in.En zelfs tegen tien man laat AJAX nog niks zien.Thomas schreef:Hetzelfde gold vrijdag voor PSV, maar dat vond je toen ook best. Toch knap van Ajax dat ze hun momenten weten te kiezen en de wedstrijd professioneel uitspelen? :hypocrite:Voetske schreef:Maare tis niks bijzonders wat AJAX laat zien ...
Niet dat ik zo denk hoor. Ajax moet er na rust overheen walsen.
Verder begrijp ik niet wat Psv steeds met AJAX te maken heeft ?.
Blij met de punten ...
Omdat jij regelmatig PSV aanhaalt als grote voorbeeld. Natuurlijk presteert PSV beter. Ze doen het uitstekend. Maar ze hebben dan ook een hele goede selectie.Voetske schreef:Verder begrijp ik niet wat Psv steeds met AJAX te maken heeft ?.
Laatst gewijzigd door FlaFlu op zo dec 17, 2006 1:29 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Nou, dan snap jij er nog steeds helemaal niks van Thomas.Maar laat ook maar ...Thomas schreef:Omdat jij regelmatig PSV aanhaalt als groot voorbeeld. Natuurlijk presteert PSV beter. Ze doen het uitstekend. Maar ze hebben dan ook een hele goede selectie.Voetske schreef:Verder begrijp ik niet wat Psv steeds met AJAX te maken heeft ?.
Blij met de punten ...
Nu dat is niet de bedoeling, maar ik weet ook niet hoe ik het dan anders duidelijk moet maken.Ik kan toch niet steeds aan de gang blijven ...Bertje schreef:Hé, wat grappig, Voetske speelt weer op de man.
Trouwens op de man ?. Omdat ik zeg dat Thomas nog steed nietsnapt wat ik bedoel ... tja nu weet ik het ook niet meer ..
Laatst gewijzigd door 999 op zo dec 17, 2006 1:32 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Volgens mij snap ik het prima. PSV laat leuke dingen (momenten) zien, maar voetbalt verder over het algemeen zonder al teveel initiatief. Dat ze vaak dik winnen heeft vooral met de individuele kwaliteit te maken. Ajax toont meer initiatief, maar heeft individueel gezien meer beperkingen.
Ajax kan zeker een aantal dingen leren van PSV hoor. Dan denk ik aan het aankoopbeleid en een wedstrijd kunnen beslissen wanneer het de kans krijgt. Maar PSV speelt op een heleboel fronten voetbal dat we bij Ajax juist niet moeten nastreven.
Ajax kan zeker een aantal dingen leren van PSV hoor. Dan denk ik aan het aankoopbeleid en een wedstrijd kunnen beslissen wanneer het de kans krijgt. Maar PSV speelt op een heleboel fronten voetbal dat we bij Ajax juist niet moeten nastreven.
Wil je beweren dat Ajax onterecht op een voorsprong is gekomen?Voetske schreef:Ja en ?.AJAX heeft hun momenten tot nu toe in geen één wedstrijd weten te kiezen Thomas.Zelfs die kwaliteit bezit AJAX niet !!!.Huntelaar schiet maar een op goal, bal gaat er binnenkant paal in.En zelfs tegen tien man laat AJAX nog niks zien.
Het stinkt aan alle kanten!
Nee, zie hierboven, jij snapt niet wat ik BEDOEL.Tjonge Bertje ook met zijn gezever ...Thomas schreef:Volgens mij snap ik het prima. PSV laat leuke dingen (momenten) zien, maar voetbalt verder over het algemeen zonder al teveel initiatief. Dat ze vaak dik winnen heeft vooral met de individuele kwaliteit te maken. Ajax toont meer initiatief, maar heeft individueel gezien meer beperkingen.
Blij met de punten ...