Vitesse

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Baseman

Bericht door Baseman » vr dec 15, 2006 1:58 am

Mee eens :xyxthumbs:
Daarbij lees ik niets over de belachelijke overtredingen van Vd Schaaf en Hersi, die toch ook zonder verdere gevolgen zijn gebleven.

Zal ook wel klassejustitie zijn :hypocrite:

LucaS

Bericht door LucaS » vr dec 15, 2006 10:50 am

Grappig inderdaad. Alsof er nooit Ajacieden geschorst worden op basis van televisie- of zelfs geluidsfragmenten! Terwijl Janssen 'gewoon' rood kreeg voor een keiharde overtreding. En nee, die werd niet harder door een eventuele spectaculaire buijteling
I think I lost my fucking headache

Wouter

Bericht door Wouter » za dec 16, 2006 1:49 am

Hehe, ik dacht al dat die column wat reacties zou uitlokken.

Toch blijft het natuurlijk een waarheid als een koe dat Ajacieden door de KNVB net iets coulanter worden behandeld dan Vitessenaren.

jabu

Bericht door jabu » za dec 16, 2006 10:18 am

Geef eens een voorbeeld om je stelling te onderbouwen.

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » za dec 16, 2006 10:23 am

Jabu schreef:Geef eens een voorbeeld om je stelling te onderbouwen.
Mee eens.. ik ben benieuwd... :yes:

ps: Dit stukje las ik nog op voetbalprimeur
Vitesse wil Lazovic niet afstaan
Foto: Orangepictures16 december 2006, 09:43
Door: Jelmer Geerds
Vitesse gaat onderzoeken of het mogelijk is Danko Lazovic niet vrij te geven voor de oefeninterland van Servië tegen Spanje op 27 december. Op diezelfde dag gaat Vitesse op bezoek bij NAC.
Lazovic is reeds opgenomen in de selectie van Servië voor de oefeninterland. Omdat het een vriendschappelijke wedstrijd betreft, hopen de Arnhemmers de makkelijk scorende spits te kunnen overhalen om de competitiewedstrijd met NAC te verkiezen boven de interland tegen Spanje. Vitesse onderzoekt nog wat de regels van de FIFA in een dergelijk geval voorschrijven.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Marijn

Bericht door Marijn » za dec 16, 2006 1:12 pm

Wouter schreef:Hehe, ik dacht al dat die column wat reacties zou uitlokken.
Dat er ergens in het land een gefrustreerde calimero opstaat doet me weinig hoor, daar raak je als Ajacied wel gewend aan.

Dat iemand echter zulke [100%!] onwaarheden gebruikt als onderbouwing van zo'n grote beschuldiging, vind ik een trieste zaak. Maar dat zal jou, als het maar in het voordeel van Vitesse uitkomt, weer weinig deren.
"The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world that he didn't exist."
-The Usual Suspects

Kaboem

Bericht door Kaboem » za dec 16, 2006 1:35 pm

Wouter schreef:Vitesse is gewoon een middenmotor.

Op zijn hoogst... X'C
Misschien wel, maar Poeder is een topper!
Bertje for President!

Wouter

Bericht door Wouter » za dec 16, 2006 4:09 pm

Jabu schreef:Geef eens een voorbeeld om je stelling te onderbouwen.
Iedereen weet toch dat de KNJB voor Ajax is? Wie herinnert zich niet dat Chivu die vrije trap mocht nemen van 25 meter terwijl de overtreding binnen de middencirkel werd gemaakt? En wat Huntelaar vorig jaar in de Arena allemaal mocht doen zonder een kaart te krijgen?

Dat Janssen vaak is weggekomen met grove overtredingen en dat voor Vreven hetzelfde geldt vergeet ik even voor het gemak ;)
Dat er ergens in het land een gefrustreerde calimero opstaat doet me weinig hoor, daar raak je als Ajacied wel gewend aan.
Maar je reageert erop als een in zijn staart gebeten slang. En dat maakt het leuk. :D

Poeder

Bericht door Poeder » zo dec 17, 2006 1:12 pm

Baseman schreef:Mee eens :xyxthumbs:
Daarbij lees ik niets over de belachelijke overtredingen van Vd Schaaf en Hersi, die toch ook zonder verdere gevolgen zijn gebleven.

Zal ook wel klassejustitie zijn :hypocrite:
Hoezo zonder verdere gevolgen, ze hebben allebei geel gekregen dus kunnen ze niet verder worden bestraft. Huntelaar daarentegen is niet bestraft door de scheids normaal gesproken volgt er dan een onderzoek. Maar om onduidelijke redenen doen ze het niet,......

Is niks tegen Ajax maar wel bijzonder apart,........... :mad1:

Thanks kaboem!

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo dec 17, 2006 1:13 pm

De scheidsrechter heeft het gezien, Poeder.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Marijn

Bericht door Marijn » zo dec 17, 2006 4:27 pm

Poeder schreef:Hoezo zonder verdere gevolgen, ze hebben allebei geel gekregen dus kunnen ze niet verder worden bestraft. Huntelaar daarentegen is niet bestraft door de scheids normaal gesproken volgt er dan een onderzoek. Maar om onduidelijke redenen doen ze het niet,......
Nee, daar gaat het nu dus juist over. Jij en de journalist zitten er allebei naast en gaan daar vervolgens conclusies uit trekken.

De overtreding van Huntelaar is waargenomen door Braamhaar en niet bestraft tijdens de wedstrijd. Dit heeft de scheidsrechter na de wedstrijd voor de camera van De Wedstrijden bevestigd. Volgens de regels mag een speler achteraf niet meer worden bestraft als de overtreding door de scheidsrechter niet 'roodwaardig' werd beoordeeld [dus niet alleen als de scheids geel heeft gegeven!]
Wouter schreef:Maar je reageert erop als een in zijn staart gebeten slang. En dat maakt het leuk.
Ja, omdat een journalist belachelijk slecht bezig is.
"The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world that he didn't exist."
-The Usual Suspects

Poeder

Bericht door Poeder » zo dec 17, 2006 10:07 pm

Conclusies?? Ik heb geen conclusie getrrokken spreek slechts mijn verbazing uit over een regel uit het scheidsrechters boekje waar niemand ooit van gehoord heeft.

Ik insinueer niet eens dat het een pro ajax beslissing is alhoewel ajax wel zeer gebaat is bij deze nog steeds vreemde beslissing.

En dat mijn vriend is een clonclusie die ik wel trek en ga nou niet als een moreelridder deze vreemde arbitrale dwaling vergoeilijken omdat jij je "aangesproken" voelt als zijnde een aanval op Ajax en het gevoel wat kennelijk toch leeft dat ze een goede relatie hebben met onze vrienden in zeist.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo dec 17, 2006 10:10 pm

Poeder schreef:Conclusies?? Ik heb geen conclusie getrrokken spreek slechts mijn verbazing uit over een regel uit het scheidsrechters boekje waar niemand ooit van gehoord heeft.
Die regel is algemeen bekend, dus misschien is het een goed idee om voor jezelf te spreken. :X

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » zo dec 17, 2006 11:13 pm

:nooo:

jabu

Bericht door jabu » zo dec 17, 2006 11:14 pm

Geen goed idee, banjavi? :hypocrite:

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » zo dec 17, 2006 11:16 pm

Kinderachtig... iedereen wordt hetzelfde behandeld bij de KNVB... ook vitessenaren tegen ajacieden.. en NEC-ers tegen Ajacieden.. als je dat niet ziet.. pfff :nooo:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » zo dec 17, 2006 11:17 pm

Braamhaar zei direct na de wedstrijd dat hij de charge van Huntelaar 'verkeerd had beoordeeld'. Dan weet je meteen dat er geen schorsing volgt.

Marijn

Bericht door Marijn » ma dec 18, 2006 1:19 am

Poeder schreef:een regel uit het scheidsrechters boekje waar niemand ooit van gehoord heeft.
Poeder schreef:nog steeds vreemde beslissing.
Poeder schreef:deze vreemde arbitrale dwaling
Wellicht moet je wat meer vanuit je eigen perspectief praten, Poeder. Dat jij nog niet eerder van deze regel gehoord hebt, maakt de beslissing niet meteen 'vreemd' of een 'dwaling'. De bewering dat niemand ooit van deze regel gehoord heeft, leeft wellicht in Arnhem en omstreken, maar niet in de rest van het land. Dit getuige bijvoorbeeld de reacties in deze topic en de reacties van een week terug in de wedstrijdtopic van Ajax-AZ. De regel werd ook vorige week al toegelicht door Hugo Borst, toch de laatste die je van Ajaxliefde kunt betichten.

En, om mezelf nog maar eens te herhalen, het maakt me echt geen flikker uit of één of andere onbeduidende Gelderse columnist een bijna puberale complottheorie richting Ajax naar boven haalt, maar wel over de feitelijke onjuistheid waar die op gebouwd is. Dat zegt misschien ook wel veel over het niveau van de rest van de krant.
Maar dat maakt me in jouw ogen waarschijnlijk weer een 'moreelridder'.
-The Usual Suspects

Wouter

Bericht door Wouter » di dec 19, 2006 1:29 am

Even iets anders dan de frustraties van Marijn:
Ruud Knol vertrekt bij Vitesse.

Ruud Knol vertrekt bij Vitesse in de winterstop of aan het einde van dit seizoen "Het verschil tussen vraag en aanbod was te hoog", verklaart manager voetbal Jan Streuer. "Het is onoverbrugbaar, dus zijn we gestopt met onderhandelen. We kunnen en willen niet betalen wat hij vraagt, een salaris dat onmogelijk is voor Vitesse-begrippen."
Streuer voert ook nog andere redenen op om niet verder te gaan met Knol. "We hebben ook rekening gehouden met zijn blessureverleden. Hij heeft natuurlijk veel wedstrijden gemist al die jaren." Als je gemiddeld kijkt, komt Knol tot Veertien wedstrijden per seizoen en dat is dan inclusief invalbeurten” rekent Jan Streuer voor.

De manager voetbal weet niet wanneer Knol zal vertrekken. “Dat kan in de winterstop, maar dan moet er eerst een club komen. En als hij vertrekt, moet er wel een andere verdediger komen.

Vitesse heeft nog meer spelers met aflopende contracten. “Op Fred Benson hebben we een optie, daar komen we op terug. En met Harald Wapenaar hebben we nog niet gesproken.Het contract van Theo Janssen loopt volgend jaar af, met hem zijn we al in gesprek”
Bron: Omroep Gelderland 18-12-2006

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di dec 19, 2006 4:02 am

Wouter schreef:Even iets anders dan de frustraties van Marijn:
Lekker kinderachtig nog zo'n schop na geven. Zo eentje die eigenlijk niet eens de moeite waard is om op te reageren voor iemand die hier niet zoveel post. :xyxthumbs:

Jesse

Bericht door Jesse » di dec 19, 2006 10:03 am

En toch doe je het.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di dec 19, 2006 11:54 am

Thomas schreef:Lekker kinderachtig nog zo'n schop na geven. Zo eentje die eigenlijk niet eens de moeite waard is om op te reageren voor iemand die hier niet zoveel post. :xyxthumbs:
Ik bedoelde dat het voor Marijn niet de moeite waard was om er op te reageren. Voor mij uiteraard wel. Ik solliciteer naar het moderatorschap. ;)

Poeder

Bericht door Poeder » di dec 19, 2006 12:36 pm

Ach het sop is de kool niet waard,....

Ik denk dat het alleen wel verstandig zou zijn om zulke situaties is anders te gaan beoordelen. Het beeldmateriaal is duidelijk genoeg om op basis daarvan iemand te kunnen schorsen (kijk naar Sansoni tegen Roda) en al helemaal als er sprake is van opzet maar goed,....

Terug naar de werkelijkheid.

Knol de groeten!! In 7 jaar tijd slechts 98 wedstrijden vanwege blessures en dan toch nog een een hoger salaris eisen terwijl zijn huidig vorm niveau dusdanig is dat hij niet in staat is om een basisplaats af te dwingen.

Spijtig het was (misschien is) een goede voetballer.

Alaindebanaan

Bericht door Alaindebanaan » di dec 19, 2006 3:33 pm

Thomas schreef:
Thomas schreef:Lekker kinderachtig nog zo'n schop na geven. Zo eentje die eigenlijk niet eens de moeite waard is om op te reageren voor iemand die hier niet zoveel post. :xyxthumbs:
Ik bedoelde dat het voor Marijn niet de moeite waard was om er op te reageren. Voor mij uiteraard wel. Ik solliciteer naar het moderatorschap. ;)
Ja, weer een post erbij.... ;)

:aai:
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.

En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."

Wouter

Bericht door Wouter » di dec 19, 2006 10:19 pm

Lekker kinderachtig nog zo'n schop na geven. Zo eentje die eigenlijk niet eens de moeite waard is om op te reageren voor iemand die hier niet zoveel post.
Het was helemaal niet de bedoeling om "een schop na te geven", hooguit om een beetje te plagen.

Gesloten