Excelsior - Ajax
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Excelsior - Ajax
Deze wedstrijd moet gewonnen worden! (Zo, die open deur hebben we alweer gehad)
Wat denken we ervan AT'isten? Ik ga voor een eenvoudige 0-3.
Huntelaar 2 en Babel.
Wat denken we ervan AT'isten? Ik ga voor een eenvoudige 0-3.
Huntelaar 2 en Babel.
- Daily Blind
- RosenbergSpits
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
- RosenbergSpits
Ajax: Stekelenburg; Ogararu, Stam, Grygera, Vermaelen; Gabri, Heitinga, Emanuelson; De Mul, Huntelaar, Babel.
Wissels: Gentenaar, Maduro, Rosales, Roger, Lindenbergh, Krohn-Dehli, Rosenberg.
Niks verrassends, wel heel erg sterk qua defensie! maarliefst 2 eigenlijke verdedigers op het middenveld.
Wissels verbasen mij wel, 4 middenvelders, geen verdedigers, maarja dat is logisch aangezien je altijd heitinga of Emanuelson terug kan halen. en waar is Mitea? die deed het lang zo gek nog niet de afgelopen weken.
(ps, weet dat het hier niet thuis hoort, maar Lindenbergh waarschijnlijk naar feyenurd)
Wissels: Gentenaar, Maduro, Rosales, Roger, Lindenbergh, Krohn-Dehli, Rosenberg.
Niks verrassends, wel heel erg sterk qua defensie! maarliefst 2 eigenlijke verdedigers op het middenveld.
Wissels verbasen mij wel, 4 middenvelders, geen verdedigers, maarja dat is logisch aangezien je altijd heitinga of Emanuelson terug kan halen. en waar is Mitea? die deed het lang zo gek nog niet de afgelopen weken.
(ps, weet dat het hier niet thuis hoort, maar Lindenbergh waarschijnlijk naar feyenurd)