Vindt ook vooral AZ genaaid, Ferne is zeker de moeilijkste die ze konden loten hoor...
Feyenoord heb ik geen medelijden mee, die verdienen het niet op europees te spelen :nooo:
Waarom zouden ze het tegen Waregem doen?ASR_AFCA schreef:Ik ga op zeker, ....Marillion schreef:Nee hoor, Ajax gaat Bremen er gewoon uitgooien. Ik voel overigens een combi-regeling aankomen.ASR_AFCA schreef: Ben bang dat we nu hetzelfde zullen zien, alleen geen Oktoberfesten. X'C
GEEN COMBI PLEASE!!!!
Waarom zouden ze een combi doen?
Dat had met Brugge te maken, kan me niets anders voorstellen.Marillion schreef:Waarom zouden ze het tegen Waregem doen?ASR_AFCA schreef:Ik ga op zeker, ....Marillion schreef: Nee hoor, Ajax gaat Bremen er gewoon uitgooien. Ik voel overigens een combi-regeling aankomen.
GEEN COMBI PLEASE!!!!
Waarom zouden ze een combi doen?
Jöhnk schreef:Ajax had juist de makkelijkste loting denkbaar. Maar dan moet je wel als eerste eindigen in die campingpoule.joey schreef:Balen, zeg. De moeilijkste loting denkbaar. Werder is een topploeg. X'C
Met die makkelijke loting in de voorronde CL en vervolgens de gunstige loting in de Uefa-cup poule heeft Ajax anders ook niet echt indruk kunnen maken. Je blijft natuurlijk niet keer op keer makkelijk loten!joey schreef:Ik had liever de gedoodverfde favoriet in een latere fase gehad. De kans dat Ajax doorgaat is miniem. :sad:Marillion schreef:Ach, als je nu al bang moet zijn voor Bremen kun je net zo goed niet meedoen.
:worshippy:Lucas schreef:Indekken Boem!. Zoals dat hoort bij echte Ajacieden!
Wij zijn Ajax, wij zijn de matigste!
Zal zeker hebben meegespeeld. Maar het is dichtbij, er is veel animo om heen te gaan en het is in Duitsland. Ajax weet ook dat er bij wedstrijden in Duitsland kans is op ongeregeldheden. Zeker met de gebeurtenissen in Nancy in het achterhoofd zal men voorzichtig willen zijn.ASR_AFCA schreef: Dat had met Brugge te maken, kan me niets anders voorstellen.
Hoe kom je daar nou bij? Ik zie alleen niet in waarom een ploeg die nog nooit fatsoenlijk heeft gepresteerd in Europa nu opeens tot wonderploeg gepromoveerd moet worden. Bremen zal een goede ploeg hebben. Maar wij zijn Ajax en we gaan die gasten oprollen!Thomas schreef:Je zou ook kunnen zeggen dat jij de kracht van Werder probeert te bagatalliseren. Maar waarom zou je dat nou doen? :hypocrite: ;)Lucas schreef:Indekken Boem!. Zoals dat hoort bij echte Ajacieden!
Zou ik wel jammer vinden. Zulte heeft de toon gezet voor toekomst misschien!!Marillion schreef:Zal zeker hebben meegespeeld. Maar het is dichtbij, er is veel animo om heen te gaan en het is in Duitsland. Ajax weet ook dat er bij wedstrijden in Duitsland kans is op ongeregeldheden. Zeker met de gebeurtenissen in Nancy in het achterhoofd zal men voorzichtig willen zijn.ASR_AFCA schreef: Dat had met Brugge te maken, kan me niets anders voorstellen.
Ik denk dat ze het gewoon als een risico wedstrijd gaan bestempelen en dat je met de bus mag. Puur uit angst voor de mogelijkheid dat er wat mis zou kunnen gaan. Dit soort afstanden is door iedereen makkelijk te overbruggen, de kans dat relschoppers die kant op willen gaan is dus ook groot.
Waar slaat dat nou op? Omdat een club hiervoor geen goed team heeft gehad kunnen ze dat nu ook niet hebben? Resultaten uit het verleden...etc.Lucas schreef:Hoe kom je daar nou bij? Ik zie alleen niet in waarom een ploeg die nog nooit fatsoenlijk heeft gepresteerd in Europa nu opeens tot wonderploeg gepromoveerd moet worden. Bremen zal een goede ploeg hebben. Maar wij zijn Ajax en we gaan die gasten oprollen!Thomas schreef:Je zou ook kunnen zeggen dat jij de kracht van Werder probeert te bagatalliseren. Maar waarom zou je dat nou doen? :hypocrite: ;)Lucas schreef:Indekken Boem!. Zoals dat hoort bij echte Ajacieden!
Dat was nog in de oude indeling. We zitten nu in dezelfde hoek als waar bij Ajax het uitvak zit. Ik verwacht dat het er zo'n 2500 zijn.Thijs schreef:Weet jij hoe groot het uitvak precies is Spijker?Spijker schreef:Kon wel eens een run op kaarten gaan worden. Hopelijk krijgen we er 5000, want dat haal je makkelijk. In Munchen zaten we ook al op 4000.
Kan me herinneren dat Feyenoord aardig wat man meenam in een ver verleden. :hypocrite:
Alleen hopen dat de Duitse politie niet in navolging van hun Belgische collega's de toiletpotten nu al aan het onderpoepen zijn van angst. Heb toch wel zin om erheen te gaan.