Zulte Waregem - Ajax
- Jinne
- Site Admin
Verantwoord verliezen (of gelijkspelen, was immers ook genoeg geweest) tegen die Belgen zat er echt niet in. Tegen zo'n zwakke ploeg hoor je gewoon te winnen, wat er daarna komt is een zorg voor later. Vind het hele UEFA Cup toernooi tot nu toe een matte vertoning, dus ben eigenlijk ook wel blij dat er een betere club op bezoek komt straks. Dan moet Ajax tenminste echt aan de bak.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Je bent gek! :bis: :D :aai:Lucas schreef:Ik zal wel gek zijn, maar ik vond het, zeker de eerste helft vanaf de 10e minuut, een wanvertoning.
Ajax heeft het professioneel uitgespeeld. ZW heeft amper een kans gehad. Na het eerste doelpunt gingen de Belgen lopen rennen, maar ze renden zich over de kop. In de tweede helft konden ze niet meer.
Het stinkt aan alle kanten!
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Vermaelen is een Jeanette ja....een mietje..een hoer...etc.ASR_AFCA schreef:Ik hoorde alleen dat Vermaelen een Jeanette was??Kaboem! schreef:Wat zongen de helden nou eigenlijk gedurende de tweede helft? Zeer sfeervol! :yes:
Mooie uitdrukkingen hebben die Belgen toch! :yes:
Vervolgens ging een kerel naast me in het West-Vlaams (wat echt ONVERSTAANBAAR is) uitleggen dat die 2de gele kaart voor die bakker van hun niet terecht was..hij speelde immers de bal...
:worshippy:
Victory over oneself is the greatest of victories-Plato
Knap van jou dat jij iets hebt verstaan dat onverstaanbaar was. :xyxthumbs: :DDeli schreef:Vervolgens ging een kerel naast me in het West-Vlaams (wat echt ONVERSTAANBAAR is) uitleggen dat die 2de gele kaart voor die bakker van hun niet terecht was..hij speelde immers de bal...
:worshippy:
Het stinkt aan alle kanten!
A la PSV hebben we het gespeeld dus. Sinds kort genoeg voor tevredenheid?joey schreef:Je bent gek! :bis: :D :aai:
Ajax heeft het professioneel uitgespeeld. ZW heeft amper een kans gehad. Na het eerste doelpunt gingen de Belgen lopen rennen, maar ze renden zich over de kop. In de tweede helft konden ze niet meer.
I think I lost my fucking headache
Denk eraan Lucas, ZW stond wel tweede in onze groep.Had trouwens gehoord dat Jaap al een voeger heeft gevonden voor z'n nog te verbouwen schuurtje ..Lucas schreef:A la PSV hebben we het gespeeld dus. Sinds kort genoeg voor tevredenheid?joey schreef:Je bent gek! :bis: :D :aai:
Blij met de punten ...
De commentator van Canvas was wel onder de indruk van Stam, en dan met name van zijn tattoos. :DJöhnk schreef:Klopt, jeanette betekent nicht. Jaap was ook een jeanette volgens de toeschouwers. Rare jongens, die Belgen. ;)Marillion schreef:De Belgen bedoelen met een jeanette volgens mij een heaumeau.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Dan word je in ieder geval uitgeschakeld door een goede tegenstander. ;)joey schreef:Hoop niet dat we Werder Bremen krijgen. :sad:
Niets hoogstaands, maar zeker niet slecht. Ajax begon goed, maakte een doelpunt, kwam verder niet in de problemen en scoorde nog een paar keer als de ruimte er lag. Prima zo.
Ik verwacht van Ajax nog geen grootse tempowisselingen.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
-
Geen wanvertoning, maar zeker niets om positiefs over te doen. Ik vond het gemak waarmee Ajax na 10 minuten de controle verloor ook wel enigzins beschamend; zo'n zwakke tegenstander en dan compleet de organisatie kwijt raken op het moment dat er wat harder gelopen wordt. Guttegut.Lucas schreef:Ik zal wel gek zijn, maar ik vond het, zeker de eerste helft vanaf de 10e minuut, een wanvertoning.
Ik kan me voorstellen dat het resultaat tot tevredenheid stemt, terecht ook. Maar het was een zeer matige wedstrijd hoor. Met een allerminst indrukwekkend Ajax.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Vond Gabri in de 1e helft dramatisch, maar hij herpakte zich prima in de 2e helft. Vond hem in de 2e helft dan ook één van de beteren, mag ook wel eens gezegd worden.
Verder was er niet al te veel aan, maar ik had eigenlijk niets anders verwacht. Ik vond Babel, behoudens een goed begin, erg zwak overkomen.
Verder was er niet al te veel aan, maar ik had eigenlijk niets anders verwacht. Ik vond Babel, behoudens een goed begin, erg zwak overkomen.
-
Gabri vind ik tot nu toe nog vies tegevallen. Dat gesleur van hem is aandoenlijk, maar aan de bal is het niks. Geeft alleen maar korte ziekenhuisballetjes, nooit een keer een crosspass of een schot op doel als hij op de 16 meter staat.Peter schreef:Vond Gabri in de 1e helft dramatisch, maar hij herpakte zich prima in de 2e helft. Vond hem in de 2e helft dan ook één van de beteren, mag ook wel eens gezegd worden.