Zulte Waregem - Ajax
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
Telken als ik Zulte Waregem lees moet ik denken aan een club uit de 4de klasse KBVB. ;)Voetske schreef:Hebben jullie dat ook, dat telkens als je Zulte Waregem leest je moet denken aan een club uit de 4e klasse knvb ...
Ik ben benieuwd of Ten Cate Perez een wedstrijdje laat meepikken, gezien het feit dat hij er nog 3 moet missen in de competitie. Misschien een idee om met Perez op rechts en Babel (mits 100% fit) op links te spelen.
Ook zou ik het volgende viermansmiddenveld wel aan de slag willen zien:
----------------Sneijder
------Urby----------------Verthongen
-----------------Heitinga
Mijn gedachten gaan uit naar zo'n vieze pot haring met zuur. Ook daar kunnen we overigens van verliezen als niet iedereen bij de les is. ;)Deli schreef:Verliezen van een 4de klasser kan nog altijd...Voetske schreef:Hebben jullie dat ook, dat telkens als je Zulte Waregem leest je moet denken aan een club uit de 4e klasse knvb ...
- RosenbergSpits
Als Ajax wint, dan weet je gewoon dat ze voor de winst gingen, Als Ajax verliest dan weet je niet of ze nou express hebben verloren of gewoon slecht hebben gespeeld.
Henk kan wel zeggen dat Ajax altijd voor de winst moet gaan, maar dat zei Wenger ook tegen Porto... als je ziet hoeveel kansen daar werden gemist dan moest je toch akelig denken aan Arsenal CKSA :sad:
Henk kan wel zeggen dat Ajax altijd voor de winst moet gaan, maar dat zei Wenger ook tegen Porto... als je ziet hoeveel kansen daar werden gemist dan moest je toch akelig denken aan Arsenal CKSA :sad:
- 666
- Site Admin
- Contacteer:
Een gelijkspel is ook goed om de winter in Moskou te ontlopen. De belgen hebben niks aan een gelijkspel, dus als die de bal in eigen doel schieten weet je dat het niet per ongeluk ging.
RosenbergSpits schreef:Als Ajax wint, dan weet je gewoon dat ze voor de winst gingen, Als Ajax verliest dan weet je niet of ze nou express hebben verloren of gewoon slecht hebben gespeeld.
Sign your name on
the dotted line:
.............................
the dotted line:
.............................