Betrouwbaar Transfernieuws
Moderator: mods
Hij vertrekt niet, want MvG is overtuigd van zijn kunnen.De Dominee schreef:Maar wat als HtC vertrekt?Bertje schreef:Je kunt het ook anders zien: MvG is zo overtuigd van de kwaliteiten van HtC dat hij het met Leonardo voor die 750.000 wel wil proberen.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Ze denken hem waarschijnlijk snel weer van de hand te kunnen doen voor minimaal het dubbele. Een zogenaamd winstpakkertje. :yes:Bertje schreef:Je kunt het ook anders zien: MvG is zo overtuigd van de kwaliteiten van HtC dat hij het met Leonardo voor die 750.000 wel wil proberen.
Bertje for President!
Dus we halen een speler voor de korte termijn terwijl HtC met de lange termijn bezig is, ik snap er niks meer van.Mocht ie komen zal het mij benieuwen hoelang het gaat duren voordat de pleuris uitbreekt ..Kaboem! schreef:Korte termijn. Ze hopen dat hij Europees wat bijzonders laat zien en er zodoende een leuke bak met geld aan overhouden, lijkt mij.Voetske schreef:Vraag me af of de aankoop van Leonardo voor de korte of lange termijn is ..
Blij met de punten ...
Kwam Ikedia niet nadat Van Geel vertrok?Jöhnk schreef:Ikedia, Mathijssen, Ramzi: bij Az was het ook niet altijd feest. ;)
De Zeeuw komt overigens uit de koker van Van Gaal/Overmars.
De Zeeuw is volgens mij helemaal op het conto van Overmars te schrijven.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Ik geloof er helemaal niks van dat AJAX leonardo haalt om er snel geld mee te verdienen ... als een keer of twee internationaal uitvreet wat ie j.l. zaterdag liet zien raak je hem an de straatstenen niet kwijt ..
Laatst gewijzigd door 999 op ma dec 11, 2006 12:49 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Hij gaat vast een aantal leuke Europese wedstrijden voor Ajax spelen na de winter en dan hangt er een onwetende club aan de lijn. :yes:Voetske schreef:Dus, waarom deze aankoop ?.Mee verdedigen doet ie niet, overzicht zozo, etter bak, ja hij kan leuk pingelen, maar dat konden/kunnen Bbagida, Wamberto, Ikedia ook ...
Bertje for President!
Alleen wanneer hij zich daar vervolgens a la De Zeeuw en Schaars ontwikkelt is hij niet meer haalbaar en hadden we er eerder bij moeten zijn.Bertje schreef:Natuurlijk is Luigi Bruins wat. Talentvolle speler, maar naar mijn mening niet klaar voor een topclub. Naar AZ zou een prima stap voor hem zijn.
Nu denk eerder dat Htc hem ziet als aangever van Huntelaar ..Kaboem! schreef:Hij gaat vast een aantal leuke Europese wedstrijden voor Ajax spelen na de winter en dan hangt er een onwetende club aan de lijn. :yes:Voetske schreef:Dus, waarom deze aankoop ?.Mee verdedigen doet ie niet, overzicht zozo, etter bak, ja hij kan leuk pingelen, maar dat konden/kunnen Bbagida, Wamberto, Ikedia ook ...
Blij met de punten ...
Bij Ajax heb je weinig aan hem achter Sneijder en hij kan de rol van Sneijder ook nog niet overnemen. Zou alleen maar zonde van het geld zijn. Die jongen moet spelen en dat kan bij AZ een stuk makkelijker dan bij Ajax.Jabukajaja schreef:Alleen wanneer hij zich daar vervolgens a la De Zeeuw en Schaars ontwikkelt is hij niet meer haalbaar en hadden we er eerder bij moeten zijn.Bertje schreef:Natuurlijk is Luigi Bruins wat. Talentvolle speler, maar naar mijn mening niet klaar voor een topclub. Naar AZ zou een prima stap voor hem zijn.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Babangida en Ikedia kunnen alleen hard rennen en dat geldt in mindere mate ook voor Wamberto. Leonardo kan een tegenstander uitspelen in de kleine ruimte.Voetske schreef:Dus, waarom deze aankoop ?.Mee verdedigen doet ie niet, overzicht zozo, etter bak, ja hij kan leuk pingelen, maar dat konden/kunnen Bbagida, Wamberto, Ikedia ook ...
En met niemand anders!
En met niemand anders!