Ajax - AZ

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Daily Blind

Bericht door Daily Blind » ma dec 11, 2006 12:01 pm

Bertje schreef:
Zlatan Son of God schreef:De wissels van HTC waren weer zwak.. Rosenberg waardoor alle dreiging die er was via de velugels weg viel en 2-2 direct ok vast stond. Jammer HTC viel vandaag weer door de mand.
Babel kon (denk ik) niet verder. Echt andere opties waren er niet.
Ik kreeg juist het idee dat hij wel verder kon, hij vlamde nog goed enkele seconden voor dat hij werd gewisseld. Toen ik hem richting de stoelen zag lopen maakte hij ook een indruk dat hij niet blij was dat hij werd gewisseld.

Harm

Bericht door Harm » ma dec 11, 2006 12:09 pm

PSV in de "topwedstrijden": 9 punten
----------------------------------------------------------------------------------
Ajax in de topwedstrijden: 4 punten

Feyenoord in de "topwedstrijden": 3 punten

AZ in de "topwedstrijden": 1 punt

----------------------------------------------------------------------------------

Erg saai zo'n competitie hoor. Wanneer denken jullie eindelijk weer eens wat tegenstand te gaan bieden, want zo vind ik er maar weinig aan.

En het ergste vind ik de vele calimero's die zich nu op de site bevinden. Neem je verlies als een vent zoals BZ of Spijker en gedraag je niet zoals de door jullie uitgekotste PSV'ers, want dát is pas zielig (vooral jij bent zum kotzen Raymon).
Laatst gewijzigd door Harm op ma dec 11, 2006 12:11 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Jesse

Bericht door Jesse » ma dec 11, 2006 12:09 pm

:thomas:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Jim

Bericht door Jim » ma dec 11, 2006 12:11 pm

Jabukajaja schreef:Kijk dit filmpje dan nog maar eens en vertel eens op welk moment Arveladze compleet uit zijn dak ging! Mijns inziens reageert hij juist heel ingetogen. En Arveladze is juist iemand die geen moment onbenut laat om zijn liefde voor Ajax te laten blijken.
Waar heb ik gezegd dat Arveladze compleet uit zijn dak ging?.
Of hij dat wel of niet deed en of hij wel of niet in de pers rondbazuint dat hij zo van Ajax houdt, verandert niets aan mijn mening dat hij een gewone broodvoetballer is.
Waarom denk je dat hij naar AZ is gegaan? Omdat hij Dirk Scheringa zo'n fijne man vindt?.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » ma dec 11, 2006 12:12 pm

Omdat AJAX hem niet wilde en AZ wel, en hij niet zonder club wilde blijven...

Arveladze een broodvoetballer...Wat kan je soms slap lullen zeg... :nooo:
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » ma dec 11, 2006 12:16 pm

Harm schreef: En het ergste vind ik de vele calimero's die zich nu op de site bevinden. Neem je verlies als een vent zoals BZ of Spijker en gedraag je niet zoals de door jullie uitgekotste PSV'ers, want dát is pas zielig (vooral jij bent zum kotzen Raymon).
Waarom precies lieve Harm?
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

LucaS

Bericht door LucaS » ma dec 11, 2006 12:17 pm

Volgens mij is Arveladze gewoon verkocht door Ajax omdat ie weigerde bij te tekenen. Zo diep zit zijn liefde voor Ajax dan ook weer niet. Tenzij natuurlijk Glasgow Rangers sportief als enorme stap voorwaarts gezien kan worden
Laatst gewijzigd door LucaS op ma dec 11, 2006 12:22 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
I think I lost my fucking headache

jabu

Bericht door jabu » ma dec 11, 2006 12:20 pm

Jim schreef:
Jabukajaja schreef:Kijk dit filmpje dan nog maar eens en vertel eens op welk moment Arveladze compleet uit zijn dak ging! Mijns inziens reageert hij juist heel ingetogen. En Arveladze is juist iemand die geen moment onbenut laat om zijn liefde voor Ajax te laten blijken.
Of hij dat wel of niet deed en of hij wel of niet in de pers rondbazuint dat hij zo van Ajax houdt, verandert niets aan mijn mening dat hij een gewone broodvoetballer is.
Waarom denk je dat hij naar AZ is gegaan? Omdat hij Dirk Scheringa zo'n fijne man vindt?.
Als je gewoon het hele stukje had gequote dan had je duidelijk gezien dat die eerste opmerking aan Arwin was gericht.

Jij mag Arveladze best een broodvoetballer vinden. Ik denk dat hij naar AZ is gegaan omdat hij daar terecht perspectief zag. AZ heeft een uitstekende trainer en een bijkomend voordeel is inderdaad dat zij goed betalen. Daar is niets mis mee. Geld kunnen ze ook in Georgië goed gebruiken. Toch denk ik dat Arveladze liever bij Ajax zou spelen. Voor mij is in ieder geval wel duidelijk dat hij Ajax een warm hart toedraagt. Dat jij, als Koeman-fan, anders tegen clubliefde aankijkt verbaasd mij niets. Niet iedereen is echter een broodvoetballer/coach.
Lucas schreef:Volgens mij is Arveladze gewoon verkocht door Ajax omdat ie weigerde bij te tekenen. Zo diep zit zijn liefde voor Ajax dan ook weer niet. Tenzij natuurlijk Glasgow Rangers asportief als enorme stap voorwaarts gezien kan worden
Arveladze komt uit Georgië en dus niet uit de Ajaxjeugd. Dat hij tijdens zijn carrière ook op andere plaatsen wil spelen is zijn goed recht. Ik vind zijn opstelling jegens Ajax echter zeer correct. Hij heeft vaak aangegeven hier een prettige tijd te hebben gehad, ondanks dat Ajax hem op de tribune en transferlijst plaatste.
Laatst gewijzigd door jabu op ma dec 11, 2006 12:23 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Kaboem

Bericht door Kaboem » ma dec 11, 2006 12:22 pm

Raymon schreef:
Harm schreef: En het ergste vind ik de vele calimero's die zich nu op de site bevinden. Neem je verlies als een vent zoals BZ of Spijker en gedraag je niet zoals de door jullie uitgekotste PSV'ers, want dát is pas zielig (vooral jij bent zum kotzen Raymon).
Waarom precies lieve Harm?
Misschien heeft hij gisteren mee zitten lezen, Ray!
Bertje for President!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma dec 11, 2006 12:23 pm

Jim is een broodsupporter. :D

999

Bericht door 999 » ma dec 11, 2006 12:23 pm

Jabukajaja schreef:
Jim schreef:
Als je gewoon het hele stukje had gequote dan had je duidelijk gezien dat die eerste opmerking aan Arwin was gericht.

Jij mag Arveladze best een broodvoetballer vinden. Ik denk dat hij naar AZ is gegaan omdat hij daar terecht perspectief zag. AZ heeft een uitstekende trainer en een bijkomend voordeel is inderdaad dat zij goed betalen. Daar is niets mis mee. Geld kunnen ze ook in Georgië goed gebruiken. Toch denk ik dat Arveladze liever bij Ajax zou spelen. Voor mij is in ieder geval wel duidelijk dat hij Ajax een warm hart toedraagt. Dat jij, als Koeman-fan, anders tegen clubliefde aankijkt verbaasd mij niets. Niet iedereen is echter een broodvoetballer/coach.
Gaan we anno 2006 over voetballers met clubliefde praten ?.Hé hé.
Blij met de punten ...

jabu

Bericht door jabu » ma dec 11, 2006 12:23 pm

Voetske schreef:Gaan we anno 2006 over voetballers met clubliefde praten ?.Hé hé.
Er ontgaat jou ook niets. Scherpe waarnemeing, Sherlock.
:hypocrite:
Jöhnk schreef:Jim is een broodsupporter. :D
:worshippy:
Laatst gewijzigd door jabu op ma dec 11, 2006 12:24 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Kaboem

Bericht door Kaboem » ma dec 11, 2006 12:24 pm

Harm schreef:
Erg saai zo'n competitie hoor. Wanneer denken jullie eindelijk weer eens wat tegenstand te gaan bieden, want zo vind ik er maar weinig aan.
Vanaf januari hebben wij Leonardo! :cheer: :D
Bertje for President!

Kaboem

Bericht door Kaboem » ma dec 11, 2006 12:24 pm

(Nu slaapt ze, Jöhnk. :sad: )
Bertje for President!

999

Bericht door 999 » ma dec 11, 2006 12:27 pm

Jabukajaja schreef:
Voetske schreef:Gaan we anno 2006 over voetballers met clubliefde praten ?.Hé hé.
Er ontgaat jou ook niets. Scherpe waarnemeing, Sherlock.
:hypocrite:
:worshippy:
Voetballers met club liefde zijn al lang nergens meer te vinden.Oja wacht effe, als ze geen club meer kunnen vinden of denken dat ze te weinig verdienen gaan ze roepen dat AJAX hun club is om vervolgens toch maar vlug bijteteken als blijkt dat AJAX het door hun gevraagde salaris niet kan ophoesten ...
Blij met de punten ...

jabu

Bericht door jabu » ma dec 11, 2006 12:32 pm

Dan hebben wij ook hier een andere mening over.

Jim

Bericht door Jim » ma dec 11, 2006 12:42 pm

Jabukajaja schreef: Jij mag Arveladze best een broodvoetballer vinden. Ik denk dat hij naar AZ is gegaan omdat hij daar terecht perspectief zag. AZ heeft een uitstekende trainer en een bijkomend voordeel is inderdaad dat zij goed betalen.
Ook jij mag dat best zo zien.
Ik van mijn kant draai de volgorde liever om.
Arveladze is op de eerste plaats naar AZ gegaan voor de centen.
Bijkomende voordelen voor hem waren de trainer en het sportieve perspectief.
Jabukajaja schreef: Daar is niets mis mee. Geld kunnen ze ook in Georgië goed gebruiken.
Daar is ook helemaal niks mis mee. Een voetbalcarriere is kort en dan moet je gewoon proberen er in die tijdspanne zoveel mogelijk uit te halen. Op de eerste plaats financieel. Maar dan ben je dus wel een broodvoetballer.
Jabukajaja schreef: Toch denk ik dat Arveladze liever bij Ajax zou spelen. Voor mij is in ieder geval wel duidelijk dat hij Ajax een warm hart toedraagt.
Laat ik het zo stellen. Voor hetzelfde salaris als hij nu bij AZ ontvangt zou hij wellicht liever bij Ajax spelen.
Jabukajaja schreef: Dat jij, als Koeman-fan, anders tegen clubliefde aankijkt verbaasd mij niets.
Er ligt wat mij betreft in het geheel geen causale relatie tussen mijn "Koeman-fanschap" en mijn mening over clubliefde.
Jabukajaja schreef: Niet iedereen is echter een broodvoetballer/coach.
Niet iedereen nee, schat zo'n 99,9 procent.
Laatst gewijzigd door Jim op ma dec 11, 2006 12:44 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Jesse

Bericht door Jesse » ma dec 11, 2006 12:42 pm

Zlatan Son of God schreef: De wissels van HTC waren weer zwak.. Rosenberg waardoor alle dreiging die er was via de velugels weg viel en 2-2 direct ok vast stond. Jammer HTC viel vandaag weer door de mand.
Eens. HtC heeft me nog niet kunnen overtuigen met tactische omzettingen tijdens de wedstrijd.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Jim

Bericht door Jim » ma dec 11, 2006 12:56 pm

Jesse schreef:HtC heeft me nog niet kunnen overtuigen met tactische omzettingen tijdens de wedstrijd.
HtC heeft mij sowieso nog nauwelijks in positieve zin kunnen overtuigen.
Wel in negatieve. Dat hij een bijzonder kort lontje had was reeds bekend.
Wel almaar naar de boze buitenwereld wijzen maar niet of nauwelijks de hand in eigen boezem steken, is daar intussen aan toegevoegd.

Jesse

Bericht door Jesse » ma dec 11, 2006 1:02 pm

Je kan ook overdrijven, Jim. Zo vind ik dat HtC in de competitie tegen de belangrijke tegenstanders bijna altijd goed begint. Vaak is de tegenstander verrast en hebben ze daar sowieso een helft last van. Het gaat echter mis als de coach van de tegenstander reageert, en daar had ik het over.

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » ma dec 11, 2006 1:05 pm

Jesse schreef:Je kan ook overdrijven, Jim. Zo vind ik dat HtC in de competitie tegen de belangrijke tegenstanders bijna altijd goed begint. Vaak is de tegenstander verrast en hebben ze daar sowieso een helft last van. Het gaat echter mis als de coach van de tegenstander reageert, en daar had ik het over.
Na z'n omzettingen bepaalde Ajax de wedstrijd weer volgens mij? Dat hij Rosenberg en Mitea bracht voor Babel en de Mul is logisch. Babel is net terug en De Mul kan maar een uur 'gaan'. Dat die 2 spelers dan niet brengen wat van ze verwacht wordt kun je moeilijk Ten Cate aanrekenen. Als hij Babel en De Mul laat staan en ze liggen er weken uit met blessures dan krijg je daar ook weer gezeik op.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » ma dec 11, 2006 1:11 pm

Jesse schreef:Je kan ook overdrijven, Jim. Zo vind ik dat HtC in de competitie tegen de belangrijke tegenstanders bijna altijd goed begint.
Ik heb liever dat ie goed eindigt. :X

Nee ik had er vooralsnog meer van verwacht.

Jesse

Bericht door Jesse » ma dec 11, 2006 1:13 pm

Lucas schreef: Vertel er dan ook bij dat ze erg teleurgesteld zijn in het kijkplezier onder ten Cate!
Sorry dat ik er hier over doorga, Lucas.

Heb je niet genoten van de wedstrijd van gister? Het was toch een mooie wedstrijd?
Ik heb liever dat ie goed eindigt.

Nee ik had er vooralsnog meer van verwacht.
Natuurlijk heb ik ook liever dat ie goed eindigt, ik zeg ook dat het daar misgaat. En ja, ik had er ook meer van verwacht, helaas.

LucaS

Bericht door LucaS » ma dec 11, 2006 1:15 pm

Jesse schreef:
Lucas schreef: Vertel er dan ook bij dat ze erg teleurgesteld zijn in het kijkplezier onder ten Cate!

Heb je niet genoten van de wedstrijd van gister? Het was toch een mooie wedstrijd?
Het was een prima wedstrijd Jesse, met veel drang naar voren en weinig kans voor AZ om daar iets tegen te doen! :xyxthumbs:
I think I lost my fucking headache

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma dec 11, 2006 1:16 pm

Jesse schreef:

Nee, Jesse, want Babel gaf als linksbuiten geen voorzet met links. Zo hoort Ajax niet te spelen!

;)
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Plaats reactie