Klaas Jan Huntelaar
Moderator: mods
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
-
- AT Toto winner 15/16
Mwah, zoals gezegd gedroeg Huntelaar zich vorig seizoen ook al zo. En zijn we vergeten dat Sneijder vorig seizoen tegen PSV in de bekerfinale nog de scheidsrechter z'n hand naar beneden sloeg en regelmatig tekeer ging? Perez staat ook bekend om z'n temperament. Het gedrag van die drie heeft echt niet zoveel met Ten Cate te maken, al ben ik het met je eens dat hij zich zo nu en dan teveel laat kennen.
Henk geeft keer op keer het verkeerde voorbeeld in de media. Zoals hij gisteren weer zat te zeiken op de ref., waar van Gaal het naderende kampioenschap van PSV als minpunt van de wedstrijd noemde. HtC is geen topcoach en zal het niet worden ook, teveel patjepeejer. Of koekenbakker.
Bertje for President!
Mee eens. Maar dat is niet iets van vandaag of gisteren. Zeker niet waar het Sneijder of KJH betreft. Dit zijn twee spelers met een kort lontje, zoals onze overheid dat noemt. (Het gedrag van Perez kan ik niet plaatsen. Had ik nooit verwacht van hem. :sad: )Jabukajaja schreef:Ajax begint zo wel een dubieuse reputatie te krijgen. Staat 'ons' niet netjes al dat geschop en gevloek. :nooo:
Het stinkt aan alle kanten!
Was Van Gaal niet degene die begon over de scheidsrechter?Kaboem! schreef:Henk geeft keer op keer het verkeerde voorbeeld in de media. Zoals hij gisteren weer zat te zeiken op de ref., waar van Gaal het naderende kampioenschap van PSV als minpunt van de wedstrijd noemde. HtC is geen topcoach en zal het niet worden ook, teveel patjepeejer. Of koekenbakker.
Niet dat ik weet. Van Gaal noemde de steeds groter wordende voorsprong van PSV het grote minpunt van de wedstrijd. Ten Cate noemde de scheidsrechter het grote minpunt. :sad:Thomas schreef:Was Van Gaal niet degene die begon over de scheidsrechter?Kaboem! schreef:Henk geeft keer op keer het verkeerde voorbeeld in de media. Zoals hij gisteren weer zat te zeiken op de ref., waar van Gaal het naderende kampioenschap van PSV als minpunt van de wedstrijd noemde. HtC is geen topcoach en zal het niet worden ook, teveel patjepeejer. Of koekenbakker.
Bertje for President!
Van Gaal begon volgens mij de grote discussie met Ten Cate over de scheids. Aangezien jij die twee met elkaar begon te vergelijken vond ik het wel logisch om dat even 'recht te zetten'. ;)Kaboem! schreef:Maar niet mbt het grote minpunt van de wedstrijd. Ze mochten beide een winstpuntnoemen en vervolgens een minpunt. Dat van Gaal ook over de scheidsrechter iets heeft gezegd zal mij aan m'n ... roesten, het gaat mij hier om onze eigen wondercoach.
Maar inderdaad, Ten Cate moet stoppen met bepaalde dingen als smoesjes te gebruiken. Braamhaar was kut, maar dan nog hoeven die doelpunten niet te vallen.