Zulte Waregem - Ajax

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za dec 09, 2006 8:53 pm

Daar zijn we het verder wel over eens hoor. Maar in mijn ogen zijn de meeste tegenstanders wel interessant. Naar die oostBlok-landen hoef ik natuurlijk ook niet.

Deli
Contacteer:

Bericht door Deli » zo dec 10, 2006 6:16 pm

Vind zowel bij de afvallers uit de CL als bij de mogelijke nummers 1 uit de UEFA beker leuke tegenstanders tussen zitten.

Het enige wat ik wens is een tegenstander van naam...waar je tegen kunt voetballen en waar je tegen MAG verliezen. Een nieuwe Europese deceptie tegen Oostblok of Scandi United mag ons nu wel bespaard blijven.....

En natuurlijk wens ik eigenlijk AEK...
Victory over oneself is the greatest of victories-Plato

Arwin

Bericht door Arwin » zo dec 10, 2006 9:02 pm

Zulte heeft de generale met 0-2 gewonnen bij Lokeren.

Jesse

Bericht door Jesse » zo dec 10, 2006 9:03 pm

Als Ajax speelt zoals vandaag moet Zulte prima te doen zijn. Helemaal met Sneijder erbij.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Kaboem

Bericht door Kaboem » zo dec 10, 2006 9:14 pm

Ik ben zo nieuwsgierig geworden naar dat Zulte dat ik haast niet kan wachten tot woensdag (toch?).
Bertje for President!

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » zo dec 10, 2006 11:15 pm

Inderdaad, woensdag is het zover. RTL schijnt de wedstrijd uit te zenden. We mogen geloof ik zelfs met 4-0 verliezen, niet? Eigenlijk best bizar. We winnen een keertje, spelen een keer gelijk en hup, naar de volgende ronde.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Kaboem

Bericht door Kaboem » zo dec 10, 2006 11:53 pm

Hoe dan ook, ik zit aan de buis gekluisterd!
Bertje for President!

Nihad

Bericht door Nihad » ma dec 11, 2006 12:11 am

Hopelijk wint Ajax niet. :yes:
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma dec 11, 2006 3:21 pm

Babel doet het in ieder geval in z'n broek.
Babel onzeker voor Zulte-Waregem
Geschreven door Matthijs van Laar op maandag, 11 december om 15:07

Het is nog alleszins onzeker of Ajax-coach Henk ten Cate komende woensdag kan beschikken over Ryan Babel. De aanvaller kampt met diarree, en moet daarom misschien de wedstrijd voor de UEFA-Cup tegen Zulte-Waregem laten schieten.

Daarnaast zouden er op de training van de Amsterdammers vraagtekens zijn geplaatst bij het voordeel van het als tweede eindigen in de groep. Mocht Ajax winnen van Zulte, dan loot de club een team dat als derde eindigde in de Champions League groepsfase. Hierdoor zouden tegenstanders als Werder Bremen, CSKA Moskou, Bordeaux en Benfica uit de bus kunnen komen rollen.

Bij een gelijkspel of een kleine nederlaag eindigt Ajax als derde, en mag de ploeg het opnemen tegen een nummer één uit een andere groep in de UEFA-Cup. Ten Cate liet echter op een persconferentie weten dat hij hoe dan ook voor de winst wil spelen komende woensdag.
Voetbalzone
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Arwin

Bericht door Arwin » ma dec 11, 2006 3:27 pm

Natuurlijk zegt Ten Cate dat ze op de winst spelen, maar als de spelers besluiten dat derde worden beter is, worden ze gewoon derde. Gelijkspelen of nipt verliezen is niet zo moeilijk.

Ikzelf twijfel, ik vind derde worden ook beter dan tweede, maar aan de andere kant zou ik ook wel graag die wedstrijd gewoon winnen van de Belgen. In dat geval neig ik dus naar: gewoon die wedstrijd winnen, zoals je aan je stand verplicht bent, en dan hopen op een gunstige tegenstander in de volgende ronde.

marnixAFCA

Bericht door marnixAFCA » ma dec 11, 2006 3:28 pm

Arwin schreef:Natuurlijk zegt Ten Cate dat ze op de winst spelen, maar als de spelers besluiten dat derde worden beter is, worden ze gewoon derde. Gelijkspelen of nipt verliezen is niet zo moeilijk.

Ikzelf twijfel, ik vind derde worden ook beter dan tweede, maar aan de andere kant zou ik ook wel graag die wedstrijd gewoon winnen van de Belgen. In dat geval neig ik dus naar: gewoon die wedstrijd winnen, zoals je aan je stand verplicht bent, en dan hopen op een gunstige tegenstander in de volgende ronde.
Inderdaad gewoon voor de winst spelen. Als je ver wilt komen in de Uefa Cup moeten weten hoe je er voor staat en gewoon van iedereen kunnen winnen, of niet soms? ;)

Arwin

Bericht door Arwin » ma dec 11, 2006 3:33 pm

Nee, dat vind ik dan weer niet. Je hoeft straks nog maar van 5 ploegen te winnen om de Uefa Cup te winnen, de rest kan elkaar uitschakelen. Je kan kortom beter niet tegen Werder Bremen spelen, die kan je beter pas in de finale ofzo tegenkomen.
Werder Bremen kan bijvoorbeeld in de volgende ronde ploeg x uitschakelen, terwijl die ploeg x tegen alle andere ploegen wel gewonnen zou hebben. Zou ploeg x eerst 4 keer gunstig loten, staan ze pas in de finale tegen Werder Bremen. Niemand die echter na afloop over het schema praat, je hebt dan wel de finale gehaald, ipv dan je er met diezelfde kwaliteiten in het team snel uit zou liggen.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma dec 11, 2006 5:49 pm

Ajax is het gewoon aan z'n naam verplicht om van Zulte Waregem te winnen. Ik zou het echt te genant voor woorden vinden als het niet lukt en ik kan dan ook echt niet hopen op een gelijkspel of verlies.

Bij ZW zijn ze trouwens ook niet gek. Die hoeven iets minder hun best te doen om slecht te spelen en te verliezen. Niemand zou er van opkijken, in ieder geval. :D

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » ma dec 11, 2006 6:17 pm

Thomas schreef:Ajax is het gewoon aan z'n naam verplicht om van Zulte Waregem te winnen. Ik zou het echt te genant voor woorden vinden als het niet lukt en ik kan dan ook echt niet hopen op een gelijkspel of verlies.
Idd.

999

Bericht door 999 » ma dec 11, 2006 7:58 pm

Arwin schreef:Nee, dat vind ik dan weer niet. Je hoeft straks nog maar van 5 ploegen te winnen om de Uefa Cup te winnen, de rest kan elkaar uitschakelen. Je kan kortom beter niet tegen Werder Bremen spelen, die kan je beter pas in de finale ofzo tegenkomen.
Werder Bremen kan bijvoorbeeld in de volgende ronde ploeg x uitschakelen, terwijl die ploeg x tegen alle andere ploegen wel gewonnen zou hebben. Zou ploeg x eerst 4 keer gunstig loten, staan ze pas in de finale tegen Werder Bremen. Niemand die echter na afloop over het schema praat, je hebt dan wel de finale gehaald, ipv dan je er met diezelfde kwaliteiten in het team snel uit zou liggen.
Waar zijn ze nu die die roepen " Wij zijn AJAX wij willen op eigen kracht de finale halen " ;) :D
Blij met de punten ...

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma dec 11, 2006 7:59 pm

Realisme, toch Voetske? ;)

Winnen is winnen. :hypocrite:
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma dec 11, 2006 8:39 pm

Jesse schreef:Als Ajax speelt zoals vandaag moet Zulte prima te doen zijn. Helemaal met Sneijder erbij.
Als Ajax speelt zoals gisteren wel, ja.

Maar grote kans dat Ajax tegen ZW niet dezelfde scherpte kan opbrengen als tegen Az. Zeker als HTC weer komt aanzetten met een gekunstelde b-opstelling met Rosenberg en Roesjee.

En voor Essevee is dit de wedstrijd van van de eeuw, vergis je niet.

Jesse

Bericht door Jesse » ma dec 11, 2006 8:45 pm

Het zou me zéér zwaar tegenvallen als Ajax weer zo kut voetbalt tegen Zulte. Helemaal als ik opeens weer een Rosenberg of Rosales zie.

Wie is Roesjee? :blush:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Kaboem

Bericht door Kaboem » ma dec 11, 2006 8:47 pm

Roger, die houdt van rosé.
Laatst gewijzigd door Kaboem op ma dec 11, 2006 8:48 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Bertje for President!

Jesse

Bericht door Jesse » ma dec 11, 2006 8:47 pm

Wist ik wel.

:stern:

Kaboem

Bericht door Kaboem » ma dec 11, 2006 8:48 pm

Vraag het mij dan niet! :furious3:
Bertje for President!

Arwin

Bericht door Arwin » ma dec 11, 2006 10:19 pm

Voetske schreef:
Arwin schreef:Nee, dat vind ik dan weer niet. Je hoeft straks nog maar van 5 ploegen te winnen om de Uefa Cup te winnen, de rest kan elkaar uitschakelen. Je kan kortom beter niet tegen Werder Bremen spelen, die kan je beter pas in de finale ofzo tegenkomen.
Waar zijn ze nu die die roepen " Wij zijn AJAX wij willen op eigen kracht de finale halen " ;) :D
Dat wil ik ook, alleen het liefst met een gunstige loting. ;)

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » ma dec 11, 2006 11:12 pm

AJAX moet er nog wel even aan denken om voor woensdag de uefa even te waarschuwen dat er misschien wel relletjes komen, dan hebben ze dat iig van te voren gemeld, dat voorkomt een straf.

Pride of Amsterdam
AT Toto Admin

Bericht door Pride of Amsterdam » ma dec 11, 2006 11:20 pm

AMSTERDAM - Ajax heeft de supporters die meegaan naar Gent voor de UEFA-bekerwedstrijd tegen Zulte Waregem maandag op het hart gedrukt zich positief te gedragen. De veiligheidsmaatregelen rond het duel zijn uitermate streng.

De Belgische autoriteiten hebben aangekondigd iedereen met een ander toegangsbewijs dan de door Ajax verstrekte combikaart te zullen aanhouden. De Amsterdamse club, die op 13 december georganiseerd busvervoer naar België heeft geregeld, raadt zijn fans dan ook ten sterkste af op eigen gelegenheid naar Gent te reizen.

Ajax traint dinsdagavond ter voorbereiding op de wedstrijd, die geheel is uitverkocht, in het stadion. Toeschouwers zijn daarbij niet welkom. Supporters die zich toch in de buurt van het veld ophouden, zullen worden aangehouden.
bron: nu.nl

Streng optreden van de autoriteiten. Zullen wel bang zijn voor taferelen zoals in Nancy van Feyenoord-aanhangers.
Op naar de vierde ster!

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » ma dec 11, 2006 11:40 pm

Naast de vlaggen-problematiek zal geen enkel supportersattribuut met unitair rood-wit
binnen de SVZW supportersschare gedoogd worden.

De stewards zullen geïnstrueerd worden om elk rood-wit supportersattribuut,
aangetroffen in het bezit van een een SVZW-supporter, in bewaring te nemen.

Wanneer SVZW-supporters na de stewardfouille alsnog rood-witte objecten openbaar
vertonen zullen zij door de politiediensten
geïnterpelleerd worden en kunnen zij het voorwerp uitmaken van vrijheidsbenemende
maatregelen in het kader van het behoud van de openbare orde.

Evenzeer zal het verbaliseren op basis van art.23 van de Voetbalwet ( Aanzetten tot haat
en woede....) in deze toegepast worden.

Het lijkt ons aangewezen om uw supporters ten stelligste af te raden voornoemde
objecten bij zich te hebben op de trajecten van hun voertuigen en/of bussen naar het
stadion en vice-versa en dit om tweeërlei reden:
1/ Gelet op de verplichte combi-regeling mogen zich geen Ajax-supporters buiten de
beveiligde zone bevinden.
Alle personen die zich buiten de beveiligde Ajax-zone bevinden en drager zijn van
rood-wit ( Ajax-kleuren) kunnen bijgevolg als Ajax-supporter beschouwd worden die zich
buiten de combi-regeling in toestand van overtreding bevinden.
2/ Het dragen van rood-wit door niet-Ajax-supporters kan door Ajax-supporters
beschouwd worden als provocatie gezien dit tevens de kleuren van hun aartsrivaal
Feyenoord betreft.

Vanuit de optiek van een goed gastheerschap is het onze bekommernis deze wedstrijd in
de meest veilige omstandigheden te laten verlopen.
----------------------------

www.svzw.be
België is ook echt een achterlijk land. Ben er ook twee keer op vakantie geweest en heb nog nooit zoveel gestoorde debielen bij elkaar gezien. :nooo:

Plaats reactie