Ajax - AZ
AJAX zit er goed op, beetje het WII verhaal, creerde 1 echte kans en scoren uit een doos-spelmoment.Eens kijken wat HtC daar over weet te vertellen ...
Ik vindt het geen hoogstaande wedstrijd, AJAX doet mijn inziens veel te weining met het balbezit, HtC heeft Heitinga weer opgesteld in de Psv rol om Martens af te stoppen en dat doet ie goed.Gabri loopt er verloren bij al komt de Zeeuw ook niet in het verhaal voor.Het middenveld van AZ krijgt weinig grip op de wedstrijd en daar boekt AJAX de meeste winst , zonder daar ook echt kansen vanuit te creeeëren.
Ik vindt het geen hoogstaande wedstrijd, AJAX doet mijn inziens veel te weining met het balbezit, HtC heeft Heitinga weer opgesteld in de Psv rol om Martens af te stoppen en dat doet ie goed.Gabri loopt er verloren bij al komt de Zeeuw ook niet in het verhaal voor.Het middenveld van AZ krijgt weinig grip op de wedstrijd en daar boekt AJAX de meeste winst , zonder daar ook echt kansen vanuit te creeeëren.
Blij met de punten ...
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
heerlijke 1e helft. Geen goeie Az aanval gezien. De centrale verdedigers zitten er strak boven op. Je ziet dat ajax zoveel mogelijk vooruit verdedigd en dat Az er veel moeite mee heeft. Terechte Goal van een zeer goed spelend Heitinga. Huntelaar terecht geel, maar had niet gehoeven omdat die scheids door liet spelen terwijl er geen voordeel meer was. Verder hebben jullie hier alles al gehoord. Ik ben benieuwd wat Az de 2e helft gaat doen en hoe ajax hierop gaat reageren.
Weer op zoek naar een Interim coach..
-
- AT Toto winner 15/16
De Cler en Jaliens of Mendes liepen naar voren en lieten Huntelaar en Heitinga vogelvrij staan. Jammer alleen van die andere twee verdedigers die wel bij hun man bleven staan. :DBertje schreef:AZ wil op buitenspel spelen, maar 1 speler doet niet mee.
Was echt een van de slechtste buitenspelvallen die ik ooit heb gezien.
Help me even. Waarvoor?RosenbergSpits schreef:Jaliens had rood moeten krijgen :redcard:
De Cler, die had rood moeten krijgen. Een schandalige overtreding.
Ajax heeft naast de goal maar weinig gecreëerd. Een aardige uitgespeelde kans voor Emanuelson en schoten van Huntelaar en Babel. Tot zo'n 25 meter over de middellijn gaat het vrij goed. AZ staat stevig man op man te verdedigen, dat moet ook gezegd worden. De tweede helft komt er misschien wat meer vrijheid of een rode kaart voor een speler van AZ.
Het middenveld ligt verrassend genoeg in handen van Ajax.