Betrouwbaar Transfernieuws
Moderator: mods
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
:yes:Ajaciedjuh schreef:Stio Lopes Nogueira (Portugal) is dus 1 van de stage lopers (bron ajax.nl).
Aan de opstelling te zien, is het een buitenspeler.
Op AT5 was een actie van hem te zien. Hij gooide er een paar schijnbewegingen uit en kwam toen de back van Lisse niet voorbij. Die andere speler, Davies, is een spits.
Winter zei dat 'ze wel een redelijke indruk hadden achtergelaten', maar hij vond het nog te vroeg om te oordelen.
Het stinkt aan alle kanten!
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Hij is niet alleen lastig, maar ook ziek.joey schreef:Ten Cate zei net op RTVNH over Leonardö: 'Hij een lastige jongen? Dat ben ik zelf ook. Je moet met dieven dieven vangen, zeggen ze. ' ;)
Ten Cate doet maar, maar ik houd mijn twijfels. Vind Leonardo's voetbalkwaliteiten eerlijk gezegd niet opwegen tegen zijn minpunten.
Het is wat Lucas laatst al zei, tegenwoordig ben je al snel iets speciaals als je een man kan passeren. En laat dat nou net iets zijn dat Ajax heel goed kan gebruiken. En laat Leonardo dat nou net heel goed kunnen.Jöhnk schreef:Vind Leonardo's voetbalkwaliteiten eerlijk gezegd niet opwegen tegen zijn minpunten.
Ik heb er wel vertrouwen in.
Ik ben ook niet erg positief over Leonardo hoor, maar als hij accepteert dat hij bij Ajax zijn minuten aan de buitenkant maakt, en niet in de spits, denk ik dat hij wel van waarde kan zijn.joey schreef:Hoeveel goals? Hoeveel assists?
Hij kan heel makkelijk passeren, hij zal altijd 1 a 2 verdedigers bezig houden, wat de ruimte voor de andere Ajax spelers groter maakt, zodat die makkelijk tot scoren kunnen komen.
Met diezelfde redenatie als in de vraag die jij stelt, vonden veel supporters Zlatan ook geen goede speler. ;)
Vraag ik me ook af. Het is toch al lang rond? Maar misschien is het wel handig om tot de winterstop te wachten met tekenen zodat meneer Leonardo niet nog gauw effe zijn knie breekt in de laatste partijen met Breda.Kaboem! schreef:Hebben we dat kutmannetje nu al ingelijfd of hoe zit dat?
Geldt toch zeker alleen voor de overschrijving en niet voor het tekenen van een contract?Dr. Living Stoned schreef:Kaboem, heb je ooit gehoord van iets als een transferperiode
Inderdaad, Dubbel! Ze ouwehoeren hier maar wat (over Zulte Waregem bijvoorbeeld al weken). Maar nu jij met deze argumentatie aankomt is het al uren stil. :aai:
Als je de berichtgeving in de kranten leest dan heeft men het erover dat Ajax snel tot een akkoord moet zien te komen omdat anders de concurrentie er mee aan de haal gaat.
Maar goed, klets elkaar maar lekker na, stelletje betweters! ;)
Als je de berichtgeving in de kranten leest dan heeft men het erover dat Ajax snel tot een akkoord moet zien te komen omdat anders de concurrentie er mee aan de haal gaat.
Maar goed, klets elkaar maar lekker na, stelletje betweters! ;)
Bertje for President!
-