Betrouwbaar Transfernieuws
Moderator: mods
Klopt. Je bent me net voor. :xyxthumbs:Bertje schreef:M'n neef zegt net dat Mads Laudrup helemaal niet bij Ajax is, omdat hij voor FC Kopenhagen in de Royal League speelt. Z'n broertje Andreas zou nu bij Ajax rondlopen.
Geen idee hoe hij hier aan komt, maar ik neem aan dat hij het niet zomaar uit zijn duim zuigt.
Link.
Ik verbaasde me er al over dat Mads op proef was, omdat hij een contract heeft bij FCK en er in Denemarken gewoon gespeeld wordt.
Het stinkt aan alle kanten!
Wat aanvullende info:

Sofievej 13
2950 Vedbæk
Mail: [email protected]
;)
En een artikeltje van pakweg een jaar terug (van een forum geplukt, derhalve geen bron):

Sofievej 13
2950 Vedbæk
Mail: [email protected]
;)
En een artikeltje van pakweg een jaar terug (van een forum geplukt, derhalve geen bron):
Mini-Laudrup skifter til Lyngby
Stortalentet Andreas Laudrup valgte både FCK og Brøndby fra til fordel for Lyngby i samråd med sin far Michael Laudrup. ”Andreas er en fantastisk fodboldspiller”, siger Lyngbys sportschef.
Den 15-årige Andreas Laudrup rykker et lille skridt nærmere sin fars karriere med et skifte fra Boldklubben Søllerød-Vedbæk (BSV) til Lyngby Boldklub.
Niveauet i BSV rakte ikke til Andreas Laudrups ambitioner, og derfor tog han springet til Lyngby og kampe mod andre af Danmarks fodboldtalenter i den bedste juniorrække.
”Jeg vil gerne blive en bedre fodboldspiller, og derfor er jeg rykket til Lyngby for at spille et højere plan. Det bliver spændende at få en ny træner og nye holdkammerater, og så må jeg se, om mit niveau rækker til at spille her,” siger Andreas Laudrup.
Har generne fra familien
Hans tryllerier med bolden er igennem længere tid blevet holdt øje med af blandt andre Lyngby. Og det er ikke tilfældigt, siger Lyngbys sportschef, Birger Jørgensen.
”Han har jo generne fra familien og er fantastisk med bolden. Han udfordrer sine modspillere og er meget dygtig til at spille på små områder af banen. Og det skal man kunne på dette niveau. Han er lille af natur, men tiden vil kun gøre ham bedre,” siger Birger Jørgensen, der har tiltænkt Andreas Laudrup en rolle som offensiv midtbanespiller.
For langt til Brøndby
Sammen med sin holdkammerat fra BSV, Samir Wadi, der lige som Andreas er U-16-landsholdspiller, rykker Andreas Laudrup til Lyngby for blandt andet at spille mod hold som FC Midtjylland, AaB, Brøndby og KB. Netop de to sidste blev valgt fra.
”Jeg synes, at Lyngbytræneren lyder spændende, og holdkammeraterne virker meget sympatiske, og selv om jeg nok kunne have fået det samme de andre steder, valgte jeg Lyngby. Også fordi, der ikke er så langt i transporttid,” siger Andreas Laudrup, der sammen med sine forældre bor i Vedbæk.
Og både Michael Laudrup og hans kone, Siw Laudrup, var med til at give gode råd om skiftet.
”De var enige i, at Lyngby var det rigtige, selv om det var mig, der først og fremmest tog beslutningen,” siger Andreas Laudrup, der går i 9. klasse i Vedbæk, mens Samir Wadi går i 9. klasse i København. Da begge spillere er 15 år er der ikke skrevet kontrakter.
Michael Laudrups anden søn, 16-årige Mads Laudrup, spiller i FC Københavns ungdomsafdeling i KB. Det har ikke været muligt at få en kommentar fra Michael Laudrup.
Far hjalp
Og både Michael Laudrup og hans kone, Siw Laudrup, var med til at give gode råd om skiftet.
”De var enige i, at Lyngby var det rigtige, selv om det var mig, der først og fremmest tog beslutningen,” siger Andreas Laudrup, der går i 9. klasse i Vedbæk, mens Samir Wadi går i 9. klasse i København. Da begge spillere er 15 år er der ikke skrevet kontrakter.
Michael Laudrups anden søn, 16-årige Mads Laudrup, spiller i FC Københavns ungdomsafdeling i KB. Det har ikke været muligt at få en kommentar fra Michael Laudrup.
Publiceret: 29. November 2005 17:33
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Wij waren eerst. Nu staat dit bericht overal. Op AN, op AT5. ;)Bertje schreef:M'n neef zegt net dat Mads Laudrup helemaal niet bij Ajax is, omdat hij voor FC Kopenhagen in de Royal League speelt. Z'n broertje Andreas zou nu bij Ajax rondlopen.
Geen idee hoe hij hier aan komt, maar ik neem aan dat hij het niet zomaar uit zijn duim zuigt.
Wat ik ervan begrijp, is dat Andreas een heel andere speler is dan Mats. Andreas is een creatieve speler die aan de zijkant speelt, Mads een passer. Van dat laatste type hebben we er al een paar lopen.
Het stinkt aan alle kanten!
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
ik heb ondertussen op www.AT5.nl gelezen dat het Andreas is die meetraint. 
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing
...some parts are missing
- Dr. Living Stoned
- Founding Father