Zulte Waregem - Ajax
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
- 666
- Site Admin
- Contacteer:
Derde. Dan is de kans op een aantrekkelijk tegenstander in de eerste knockoutronde meer dan twee keer zo groot.
Tweede worden betekent drie kansen op afzichtelijk voetbal op de ijsvlakten van Spartak en CSKA Moskou of Shaktar Donetsk.
Werder Bremen of Steaua Boekarest of Bordeaux stel ik ook liever nog een rondje of twee uit. Eigenlijk zijn alleen Benfica en AEK Athene aantrekkelijke tegenstanders.
Bij een derde plaats kan het Parma of Sevilla worden (tenzij AZ...), of Dinamo Boekarest (lijkt me minder erg dan Steaua). Maar je kan ook Rangers, Spurs, Nancy, Blackburn Rovers of Panathinaikos loten.
Kans op een oosteuropese tegenstander in de vrieskou van februari:
- 2e plaats: 4 op 8,
- 3e plaats: 1 op 7.
Kans op een leuke tegenstander:
- 2e plaats: 2 op 8,
- 3e plaats: 4 op 7.
Nou zou het me niks verbazen als ze bij Waregem ook liever derde worden om een trip naar een ijskoude oostbloktegenstander te vermijden, dus misschien moeten we onze verdedigers naar voren sturen om te voorkomen dat die belgen de bal in eigen doel schieten...
@ Thomas: het wordt geen Lille, want AC Milan heeft weer eens de laatste groepswedstrijd verloren omdat ze toch al geplaatst waren.
Tweede worden betekent drie kansen op afzichtelijk voetbal op de ijsvlakten van Spartak en CSKA Moskou of Shaktar Donetsk.
Werder Bremen of Steaua Boekarest of Bordeaux stel ik ook liever nog een rondje of twee uit. Eigenlijk zijn alleen Benfica en AEK Athene aantrekkelijke tegenstanders.
Bij een derde plaats kan het Parma of Sevilla worden (tenzij AZ...), of Dinamo Boekarest (lijkt me minder erg dan Steaua). Maar je kan ook Rangers, Spurs, Nancy, Blackburn Rovers of Panathinaikos loten.
Kans op een oosteuropese tegenstander in de vrieskou van februari:
- 2e plaats: 4 op 8,
- 3e plaats: 1 op 7.
Kans op een leuke tegenstander:
- 2e plaats: 2 op 8,
- 3e plaats: 4 op 7.
Nou zou het me niks verbazen als ze bij Waregem ook liever derde worden om een trip naar een ijskoude oostbloktegenstander te vermijden, dus misschien moeten we onze verdedigers naar voren sturen om te voorkomen dat die belgen de bal in eigen doel schieten...
@ Thomas: het wordt geen Lille, want AC Milan heeft weer eens de laatste groepswedstrijd verloren omdat ze toch al geplaatst waren.
Sign your name on
the dotted line:
.............................
the dotted line:
.............................
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Ajax zou hem ook best kunnen winnen, maar je moet wat geluk hebben met de loting, dat is altijd zo. Dat verhaal dat je van iedereen moet kunnen winnen gaat dus niet op.Lucas schreef:We riepen toch in koor dat Ajax de UEFA-cup dan maar moest winnen na de uitschakeling door Kopenhagen? En dat dat best kon?
Dan idd maar een mooie, sterke en aantrekkelijke tegenstander. Als je hem wil winnen moet je immers elke tegenstander (kunnen) verslaan
Stel dat je in de eerste knock out ronde direct Werder Bremen treft en je ligt eruit. Misschien had je in diezelfde Uefa Cup alle andere tegenstanders wel kunnen verslaan over twee wedstrijden en tref je dat Werder pas in de finale. En dan gaat het over een wedstrijd, wie weet hoe het dan loopt.
Maar voorlopig moet Ajax zich eerst nog plaatsen en zie ik genoeg andere ploegen die eventueel sterker kunnen zijn dan Ajax.
-
- AT Toto winner 15/16
Geloof ik niet in. Daar is het tot op heden gebodene te povertjes voor.Arwin schreef:Ajax zou hem ook best kunnen winnen
Laatst gewijzigd door Jöhnk op do dec 07, 2006 12:13 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Precies. Na alle Europese flaters van de afgelopen seizoenen kan ik een verlies tegen ZW echt niet hebben.brigade zuid schreef:Tweede natuurlijk, gewoon omdat ik het niet kan accepteren dat ze ook nog van de nummer 15 uit België verliezen. Het is al erg genoeg dat je geen eens van Praag kan winnen.
Ik denk overigens dat het 0-2 wordt.
Ik geloof er ook niet echt in, hoor. Maar ik denk dat ze bij de beste 8 overgebleven ploegen horen straks, je weet het nooit. Ze kunnen er ook gelijk uitvliegen als het tegenzit.Jöhnk schreef:Geloof ik niet in. Daar is het tot op heden gebodene te povertjes voor.Arwin schreef:Ajax zou hem ook best kunnen winnen
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Ff van ANN geplukt. De lijst van mogelijke tegenstanders als ajax 2 of 3e wordt :
De afvallers uit de Champions League zijn al bekend:
Werder Bremen, Spartak Moskou, Bordeaux, Shakhtar Donetsk, Steaua Boekarest, Benfica, CSKA Moskou, AEK Athene
--------------------------------------------------------------------------------------
Als we dus 2 worden en a.s. woensdag dus winnen.
De groepswinnaars van de UEFA Cup worden komende week pas bekend, de volgende clubs zijn de belangrijkste kandidaten die Ajax in dat geval zou kunnen treffen:
Newcastle United, Panathinaikos, Nancy of Blackburn, Parma, Sevilla, Tottenham Hotspur, Glasgow Rangers
-----------------------------------------------------------------------------------
Zitten dus aardige engelse clubs tussen. Zie ik toch liever dan al die oost-europese clubs of een werder bremen.
De afvallers uit de Champions League zijn al bekend:
Werder Bremen, Spartak Moskou, Bordeaux, Shakhtar Donetsk, Steaua Boekarest, Benfica, CSKA Moskou, AEK Athene
--------------------------------------------------------------------------------------
Als we dus 2 worden en a.s. woensdag dus winnen.
De groepswinnaars van de UEFA Cup worden komende week pas bekend, de volgende clubs zijn de belangrijkste kandidaten die Ajax in dat geval zou kunnen treffen:
Newcastle United, Panathinaikos, Nancy of Blackburn, Parma, Sevilla, Tottenham Hotspur, Glasgow Rangers
-----------------------------------------------------------------------------------
Zitten dus aardige engelse clubs tussen. Zie ik toch liever dan al die oost-europese clubs of een werder bremen.
Weer op zoek naar een Interim coach..
- RosenbergSpits
- RosenbergSpits