PSV

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo dec 06, 2006 12:07 pm

Baseman schreef:
Jöhnk schreef:Dat balverlies van Cocu voorafgaand aan de 0-1 was inderdaad verbijsterend. Zelden zoiets vreemds gezien.
Inderdaad, heel apart.
Op dat moment vreesde ik ook het ergste voor de rest van de wedstrijd...al is het niet de eerste keer geweest dat PSV dik verliest in een CL wedstrijd die nergens om gaat.
Wat vind jij daar nou van? Ik zou altijd proberen in de winning mood te blijven.

Baseman

Bericht door Baseman » wo dec 06, 2006 12:22 pm

Nou ja, er zal geen opzet bij zitten...maar ik zie natuurlijk liever een PSV zoals in de 2e helft, dat leek tenminste nog ergens op.

Hopelijk wordt de wedstrijd van gisteren rechtgezet tegen Groningen !

Wat betreft de komende tegenstander; elke club behalve Lyon en Chelsea zou mooi zijn. Gezien de krachtsverhoudingen lijken Milan (niet in goede doen) en Celtic de beste tegenstanders, misschien ook Bayern.

Geen Lyon in ieder geval, omdat ze zo sterk zijn maar ook omdat we die al te vaak tegen zijn gekomen.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo dec 06, 2006 12:26 pm

Als ik PSV'er was zou ik hopen dat Porto hun groep wint. En met de pech die Valencia dit seizoen heeft zou het zomaar eens kunnen dat ze in februari nog veel last van blessures hebben. Milan stelt ook weinig voor, dit seizoen, maar die gaan vast en zeker versterkingen halen in de winterstop. Arsenal kan goed het spel maken tegen ploegen die zich in laten zakken maar die ploeg heeft (zonder Henry) moeite met kansen afmaken en laat zich regelmatig pakken op de counter.

Ik zou vooral Chelsea, Barcelona en Lyon willen ontlopen.

Baseman

Bericht door Baseman » wo dec 06, 2006 12:32 pm

Barca is 2e geworden in de poule, dus die moeten we wel kunnen ontlopen :D ;)

En Porto zou natuurlijk mooi zijn, maar die zie ik geen 1e worden.
Arsenal is ook een optie, Engelse ploegen over het algemeen wel, maar ze hebben natuurlijk wel een aantal geweldige spelers.

Nihad

Bericht door Nihad » wo dec 06, 2006 12:39 pm

Arsenal?

Wonnen die niet ooit met 0-4 in Aidshoven? ;)
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo dec 06, 2006 12:41 pm

Baseman schreef:Barca is 2e geworden in de poule, dus die moeten we wel kunnen ontlopen :D ;)
Sorry, zat nog even na te dromen na gisteravond. ;)
Baseman schreef:En Porto zou natuurlijk mooi zijn, maar die zie ik geen 1e worden.
Arsenal is ook een optie, Engelse ploegen over het algemeen wel, maar ze hebben natuurlijk wel een aantal geweldige spelers.
Als Henry er gewoon bij is en Arsenal krijgt de vorm van vorig seizoen weer te pakken dan geef ik PSV weer heel weinig kans. Zeker als ze zelf niet 100% zijn.

999

Bericht door 999 » wo dec 06, 2006 12:44 pm

Thomas schreef:
Baseman schreef:Barca is 2e geworden in de poule, dus die moeten we wel kunnen ontlopen :D ;)
Baseman schreef:En Porto zou natuurlijk mooi zijn, maar die zie ik geen 1e worden.
Als Henry er gewoon bij is en Arsenal krijgt de vorm van vorig seizoen weer te pakken dan geef ik PSV weer heel weinig kans. Zeker als ze zelf niet 100% zijn.
Volgens mij heeft dit Psv juist tegen Arsenal heel veel kans ..
Blij met de punten ...

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » wo dec 06, 2006 4:32 pm

Ik zal wel de enige zijn, maar die hosanna rondom Kluivert begrijp ik niet zo. Hij heeft één aardige actie en gelijk heeft men het over 'een glimp' van de oude Kluivert. Voor mij was hij vrij onzichtbaar en stelde het allemaal niet zoveel voor, aangezien het allemaal wel weer reuze meeviel met de dreiging. Als dit de Kluivert is waar iedereen op heeft zitten wachten, dan schrijf ik hem definitief af, hoor.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo dec 06, 2006 4:35 pm

Chelsea zou ik wel aardig vinden.
Het stinkt aan alle kanten!

generaal

Bericht door generaal » wo dec 06, 2006 5:14 pm

Nihad schreef:Arsenal?

Wonnen die niet ooit met 0-4 in Aidshoven? ;)
Hoe oud ben je, 12? Met je Aidshoven :worshippy:

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo dec 06, 2006 5:35 pm

Voetske schreef:
Thomas schreef:
Tegen het huidige Arsenal wel. Maar Arsenal met of zonder Henry is een wereld van verschil. Bovendien heeft Arsenal vorig seizoen in de CL laten zien dat het uitstekend kan verdedigen tegen de absolute topploegen. In de grote wedstrijden spelen ze toch iets minder vol op de aanval en ja, ook wat minder naief.

Baseman

Bericht door Baseman » wo dec 06, 2006 6:43 pm

Afgelopen weekend speelde Arsenal anders heel aardig zonder Henry :D
Soms spelen ze geweldig, andere keren spelen ze stukken minder...PSV heeft wel kans tegen ze, al blijft het natuurlijk een sterke tegenstander.

999

Bericht door 999 » wo dec 06, 2006 7:18 pm

Thomas schreef:
Voetske schreef:
Thomas schreef: Sorry, zat nog even na te dromen na gisteravond. ;)
Tegen het huidige Arsenal wel. Maar Arsenal met of zonder Henry is een wereld van verschil. Bovendien heeft Arsenal vorig seizoen in de CL laten zien dat het uitstekend kan verdedigen tegen de absolute topploegen. In de grote wedstrijden spelen ze toch iets minder vol op de aanval en ja, ook wat minder naief.
Is een verschil, maar dit seizoen geen " wereld " van verschil.Eigenlijk vindt ik Arsenal sinds het vertrek van Viera flink terug gevallen. had je eerst het idee dat Arsenal van iedereen kon winnen, nu heb ik het idee dat iedereen van Arsenal kan winnen ...
Blij met de punten ...

wimpey

Bericht door wimpey » wo dec 06, 2006 7:39 pm

Peter schreef: Hij heeft één aardige actie en gelijk heeft men het over 'een glimp' van de oude Kluivert.
Tja, als je 'm nooit op een voetbalveld ziet en ineens is ie er, dan wordt de vergelijking met de 'oude Kluivert' al snel gemaakt.

Patje is gewoon passé, hij is de volgende in een werkelijk verbluffende reeks aanvallende miskopen / 'mishuren' van de huidige trainer van PSV. Uit het hoofd:

Martel, Peeters, Babangida, Sonck, Sikora, Soetaers, Charisteas, Mitea, Litmanen, Robert, Marcel, Tardelli.

Wie (Jim bijv.) nog andere namen op kan dreunen, vul m'n lijstje aan. ;)

PSV doet er verstandig aan iedere suggestie van RK v.w.b. een aan te trekken aanvaller meteen in de kliko te gooien!!

joey
Erelid

Bericht door joey » wo dec 06, 2006 8:08 pm

wimpey schreef:PSV doet er verstandig aan iedere suggestie van RK v.w.b. een aan te trekken aanvaller meteen in de kliko te gooien!!
Maar inmiddels heeft Koe weer babbels. Toen hij kwam liet hij de scouting over aan de scouts, dat was wel zo verstandig.

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » wo dec 06, 2006 8:29 pm

wimpey schreef:
Peter schreef: Hij heeft één aardige actie en gelijk heeft men het over 'een glimp' van de oude Kluivert.
Tja, als je 'm nooit op een voetbalveld ziet en ineens is ie er, dan wordt de vergelijking met de 'oude Kluivert' al snel gemaakt.

Patje is gewoon passé, hij is de volgende in een werkelijk verbluffende reeks aanvallende miskopen / 'mishuren' van de huidige trainer van PSV. Uit het hoofd:

Martel, Peeters, Babangida, Sonck, Sikora, Soetaers, Charisteas, Mitea, Litmanen, Robert, Marcel, Tardelli.

Wie (Jim bijv.) nog andere namen op kan dreunen, vul m'n lijstje aan. ;)

PSV doet er verstandig aan iedere suggestie van RK v.w.b. een aan te trekken aanvaller meteen in de kliko te gooien!!
Robert was er nog een van Hiddink hoor. En die Marcel zegt me niks.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » wo dec 06, 2006 8:33 pm

Benfica?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

joey
Erelid

Bericht door joey » wo dec 06, 2006 9:17 pm

Litmanen vond ik een logische aankoop. Goed, hij was blessuregevoelig, maar die gok neem je.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » wo dec 06, 2006 9:41 pm

Voetske schreef:
Thomas schreef:
Voetske schreef: Volgens mij heeft dit Psv juist tegen Arsenal heel veel kans ..
Is een verschil, maar dit seizoen geen " wereld " van verschil.Eigenlijk vindt ik Arsenal sinds het vertrek van Viera flink terug gevallen. had je eerst het idee dat Arsenal van iedereen kon winnen, nu heb ik het idee dat iedereen van Arsenal kan winnen ...
Met Fabregas vond ik Arsenal (vorig jaar) sterker dan met Vieira.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Baseman

Bericht door Baseman » wo dec 06, 2006 9:44 pm

Tardelli is slechts gehuurd en Kluivert heeft godzijdank maar een contract voor 1 jaar, de overige aankopen dit seizoen zijn echter allemaal voltreffers.
Al is Kromkamp geen topper, maar hij is in ieder geval beter dan de andere opties bij PSV.

Zolang Koeman het scouten overlaat aan de scouts van PSV heb ik aardig wat vertrouwen in zijn aankoopbeleid :D

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » wo dec 06, 2006 10:15 pm

Goh.. die Kluivert wordt echt de ene week de hemel ingeprezen en de week daarop de grond ingeboord. Je zou bijna denken dat ze toch iets tegen Patje hebben..

Nihad

Bericht door Nihad » wo dec 06, 2006 10:33 pm

Patrick Kluivert forever.

Eens Ajacied, altijd Ajacied!
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do dec 07, 2006 5:02 am

Bertje schreef:Met Fabregas vond ik Arsenal (vorig jaar) sterker dan met Vieira.
Mwah, Fabregas is een fantastische speler maar Vieira bracht toch wel wat meer pit op het middenveld van Arsenal. Het voetbal is nu zo nu en dan weer op het niveau dat Arsenal speelde met Vieira, Bergkamp, Henry, Pires, etc. Voor een groot deel dankzij Fabregas, maar met hem in plaats van Vieira heeft Arsenal het wel moeilijk tegen tegenstanders die de schroom van zich afwerpen en voluit spelen tegen ze.

@ Base: Ik geloof dat Arsenal inmiddels de ploeg is met het meeste balbezit van de CL. Hoezo counterploeg? ;)

Arwin

Bericht door Arwin » do dec 07, 2006 10:20 am

Mogelijke tegenstanders van PSV dus:

- Chelsea
- Bayern Munchen
- Manchester United
- Arsenal
- AC Milan
- Valencia
- Olymp. Lyon

Ik zou zeker niet tegen Chelsea en Lyon willen spelen. Ik denk dat je tegen Bayern het meeste kans hebt, anders tegen het huidige AC Milan. Tegen Valencia, Arsenal en Manchester heb je allemaal wel een kansje, maar dan moet het wel twee keer meezitten.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do dec 07, 2006 12:20 pm

Van het huidige Milan wint PSV simpel. Valencia zal in februari wel weer heel wat meer fitte spelers hebben, zoniet dan is dat ook goede om te loten. Tegen Arsenal zonder Henry geef ik ze ook een aardige kans. Op de rest kan PSV maar beter niet hopen, denk ik.

Gesloten