Klaas Jan Huntelaar

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » zo nov 19, 2006 4:48 pm

Thomas schreef:Het ligt lang niet allemaal aan hem (zie Ajax-Twente topic).
Klopt, maar hij speelt wel ver onder de maat.

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » zo nov 19, 2006 4:53 pm

Dat zeg ik niet. Maar iemand die meer dan 10 miljoen waard wil zijn moet wel meerwaarde hebben, ook in een team dat eventjes minder loopt. Daar is al een hele tijd niets van te merken, niet in de wedstrijden dat Ajax fantastisch voetbalt en niet in de wedstrijden waarin het tegen zit. Ik had het ook graag anders gezien maar tot op heden is het een zeer matig seizoen voor Huntelaar. Niet alleen qua doelpunten maken maar op alle vlakken is het net niet goed genoeg. Niet genoeg snelheid, niet genoeg kracht, niet genoeg techniek, niet genoeg op zijn benen blijven staan. Jammer.
Ajax!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » zo nov 19, 2006 4:56 pm

We hadden er met zn allen toch meer van verwacht, ik had serieus het idee dat ie er dit seizoen 30 tot 40 zou maken. En ja dan kunnen we wel over slechte buitenspelers enz. gaan praten maar dat was vorig jaar toch niet anders en toen vlogen ze er wel in.

Jesse

Bericht door Jesse » zo nov 19, 2006 4:57 pm

Misschien zegt dat meer over vorig seizoen dat over dit seizoen.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » zo nov 19, 2006 8:16 pm

Je hebt geen kritiek op Huntelaar maar wel op Van Nistelrooy? :D

Huntelaar moet gewoon weer eens even wat ballen er in schieten. Dat meevoetballen kan 'ie nu wel.

Alexander

Bericht door Alexander » zo nov 19, 2006 8:28 pm

Bertje schreef:
'Prijskaart Huntelaar vijfentwintig miljoen'
Zaterdag 18 november, door SV, Amsterdam,, 10.49u GMT+01.00, Corriere dello Sport

In de Italiaanse krant Corriere dello Sport stond vrijdag dat Klaas Jan Huntelaar in de belangstelling staat van Juventus. De krant meldt verder dat Ajax vijfentwintig miljoen euro vraagt voor de spits.

Hiermee maakt Ajax duidelijk dat de hoofdprijs betaald moet worden voor Huntelaar, die ook al op interesse van Olympique Lyon kan rekenen.

Drie weken geleden reageerde Huntelaar op de intenties van Manchester United om hem in januari misschien wel een bod op te leggen. Toen zei de topschutter nog dat hij bij Ajax wil blijven. Vooralsnog wordt door geen enkele club concrete stappen genomen.
AS
In geen 25 miljoen jaar...

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » zo nov 19, 2006 8:30 pm

Peter schreef:

Huntelaar moet gewoon weer eens even wat ballen er in schieten. Dat meevoetballen kan 'ie nu wel.
Moet ie daar wel de kans voor krijgen. Eerder in het seizoen heeft hij wel een paar kansen gemist maar vandaag heeft ie geen bruikbare bal gehad. Ik vind ook dat ze hem te vroeg in de aanval betrekken. Hij staat te ver van de goal af terwijl zijn kwaliteiten natuurlijk rond de 16 liggen.

Nu zie je vaak dat ze hem inspelen met 2 man in zijn nek op grote afstand van de goal. Als er dan om hem heen geen beweging is zodat er meteen gekaatst kan worden is het een moeilijk verhaal. Dan kun je alleen proberen om er een vrije trap uit te halen.

Maar goed, met Klaas Jan komt het echt wel weer goed hoor. Zijn productie loopt even wat minder maar voor hetzelfde geld schiet hij komende weken weer alles binnen. Ik maak me wat dat betreft meer zorgen over de problemen op het middenveld met Maduro.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo nov 19, 2006 8:44 pm

Peter schreef:

Natuurlijk heb ik wel kritiek op Huntelaar. Hij heeft alleen ietsjes mindere medespelers om hem in stelling te brengen. ;)

Hij heeft overigens in bijna net zoveel competitiewedstrijden gescoord als Van Nistelrooij. ;)

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » zo nov 19, 2006 11:12 pm

Volgens J. van Gelder ligt KJH niet zo lekker in de groep, hij schijnt een beetje een zeikerdje te zijn nu het niet zo lekker met hem gaat en Stam heeft hem vrijdag op de training ook ff een rotschop verkocht.

joey
Erelid

Bericht door joey » zo nov 19, 2006 11:16 pm

In Het Parool stond daar ook iets over. Dat Stam KJH op scherp had gezet of zoiets. :D
Het stinkt aan alle kanten!

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » zo nov 19, 2006 11:37 pm

Peter schreef:Huntelaar moet gewoon weer eens even wat ballen er in schieten. Dat meevoetballen kan 'ie nu wel.
Precies. Huntelaar neemt teveel hooi op zijn vork terwijl hij gewoon moet doen waar hij goed in is. Ik zie liever dat hij iedere keer op de goede plek staat en doelpunten scoort dan dat hij ter hoogte van de middenlijn balletjes staat te kaatsen met Gabri en Heitinga.
Ajax!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma nov 20, 2006 3:23 am

brigade zuid schreef:Volgens J. van Gelder ligt KJH niet zo lekker in de groep, hij schijnt een beetje een zeikerdje te zijn nu het niet zo lekker met hem gaat en Stam heeft hem vrijdag op de training ook ff een rotschop verkocht.
Daar komen de verhalen al. Ik geloof best dat Huntelaar flink chagrijnig is dat het niet zo lekker gaat, maar dat is in mijn ogen alleen maar goed. Hij is hongerig voor goals.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo nov 22, 2006 12:02 pm

Newcastle aast vergeefs op Ajax-internationals

22/11/2006 9 :18

Glenn Roeder en Newcastle United zijn er opnieuw niet in geslaagd spelers te kopen in Nederland. Ajax is niet bereid Klaas-Jan Huntelaar en Urby Emanuelson te verkopen aan The Magpies.

Newcastle is bezig aan een moeilijk seizoen. De Noord-Engelse club bezet de zeventiende plaats en is met acht doelpunten de minst productieve ploeg in het Premiership. Maar Roeder zoekt niet alleen naar een of meerdere spitsen, als de transfermarkt in januari opengaat wil hij ook een centrale verdediger en een linksback aan zijn selectie toevoegen.

Het oog van de coach viel op de twee Ajax-internationals. 'Huntelaar en Emanuelson zijn twee spelers die ik heel erg bewonder, zoals een hoop andere managers in het Premiership. Maar Ajax benadrukt dat ze niet te koop zijn', verklaart Roeder in de Newcastle Evening Chronicle.

Afgelopen zomer had Roeder ook al geen succes toen hij op jacht was in Nederland. Newcastle hoopte Dirk Kuijt in te kunnen lijven, maar de toenmalige aanvoerder van Feyenoord koos voor Liverpool.
vi.nl

Lionel

Bericht door Lionel » wo nov 22, 2006 12:24 pm

Haha, waardeloze club
IK GELOOF!!!!!!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo nov 22, 2006 12:27 pm

De reactie van Van Geel op de geruchten over Huntelaar z'n gedrag:
'Huntelaar onder vuur, Rosales wil vertrekken'

20 november 2006
Jack van Gelder had zondagavond in het tv-programma Studio Voetbal weer eens enkele 'primeurs'. Volgens de presentator ligt Klaas-Jan Huntelaar momenteel onder vuur bij Ajax, ook binnen de spelersgroep. Zo zou aanvoerder Jaap Stam zich storen aan de spits, die nogal veel om aandacht zou vragen.

"Nee, hij ligt niet onder vuur", reageerde technisch directeur Martin van Geel in de uitzending. "Dat heeft Stam met andere jongens ook. Klaas-Jan is heel gedreven en elke dag keihard bezig, maar soms kan hij ook irritant zijn. Dat is juist goed."
Ajax Online

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » do nov 30, 2006 10:41 pm

Joehoe.. wakker worden, weer eens een doelpuntje maken. :au:

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do nov 30, 2006 10:43 pm

Gooi ook even zo'n post in de topics van Rosales en De Mul. Maar dan over voorzetten. ;)

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » do nov 30, 2006 10:46 pm

O ja das waar ook het ligt nooit aan Klaas, sorry stom van me.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » do nov 30, 2006 10:49 pm

Je hebt gelijk. Hij is geen schim meer van de speler die hij vorig seizoen was.

Maar gelukkig hebben we Poepon. :hypocrite:

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do nov 30, 2006 11:01 pm

brigade zuid schreef:O ja das waar ook het ligt nooit aan Klaas, sorry stom van me.
Waar zeg ik dat? Ik heb al vaker aangegeven dat ook Huntelaar beduidend minder in vorm is.

LucaS

Bericht door LucaS » vr dec 01, 2006 9:35 am

De koning van de assist van vorig seizoen wordt ook niet meer opgesteld! ;)

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr dec 01, 2006 12:02 pm

:D

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo dec 06, 2006 5:49 pm

Nominatie voor Gio, Huntelaar en Rijkaard

6/12/2006 15:42

Klaas-Jan Huntelaar en Giovanni van Bronckhorst zijn kandidaat om te worden verkozen in het elftal van het Jaar. De UEFA heeft de spits van Ajax en de linksback van Barcelona op de shortlist gezet waaruit bezoekers van de website van de Europese voetbalbond hun stem kunnen uitbrengen.

Huntelaar komt met negen andere aanvallers in aanmerking voor één van de twee posities in de voorhoede. De 23-jarige international heeft te maken met veel concurrentie, onder wie Samuel Eto'o (Kam, Barcelona), Thierry Henry (Fra, Arsenal), Didier Drogba (Ivo, Chelsea) en Luca Toni (Ita, Fiorentina).

Van Bronckhorst moet het zien te winnen van Rodolfo Arruabarrena (Arg, Villarreal), Eric Abidal (Fra, Olympique Lyon), Fabio Grosso (Ita, Palermo/Internazionale) en Philippe Lahm (Dui, Bayern München).

Frank Rijkaard is een van de vijf genomineerden om het eliteteam te coachen. De trainer van Barcelona strijdt met twee clubcoaches en twee bondscoaches.

Juande Ramos verdiende zijn nominatie voor zijn werk met UEFA Cup- en Super Cup-winnaar Sevilla. Arsène Wenger viel op met de finaleplaats van Arsenal in de Champions League. Jürgen Klinsmann en Marcello Lippi presteerden uitstekend met Duitsland en Italië.
vi.nl

Klik hier om te kijken naar de concurrentie:

http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/conte ... /sc=d5872a

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » zo dec 10, 2006 8:41 pm

Ik zou het niet erg vinden als ons recidivistje nu eens hard gestraft wordt, ik denk aan een wedstrijd of 3. Misschien dat Huntelaar dan eens gaat inzien dat hij zo niet kan doorgaan...
Ajax!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » zo dec 10, 2006 11:14 pm

Zijn beste wedstrijd van het seizoen gespeeld vandaag. :xyxthumbs:

Gesloten