Champions League
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
Blijkbaar wel. Ik boycot deze wedstrijd. Sorry hoor, maar na twee keer Man. Utd. tegen Celtic terwijl er mooiere wedstrijden waren, is dit een nieuwe mispeer van de NOS. PSV is saai, en dan gaat het nog nergens om ook. :XPeter schreef:Gaat men serieus PSV uitzenden dan? :sad:
Het stinkt aan alle kanten!
-
- AT Toto winner 15/16
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Domme opmerking Duke. Alle tekenen zijn er toch dat Kluivert speelt. PSV heeft nog steeds niet gescoord. :D
Laatst gewijzigd door Dr. Living Stoned op di dec 05, 2006 9:38 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing
...some parts are missing
:DDr. Living Stoned schreef:Domme opmerking Duke. Alle tekenen zijn er toch dat Kluivert speelt. PSV heeft nog steeds niet gescoord. :D[/u]
Hij is overigens aan het warmlopen, dus misschien in de tweede helft. :eusa_pray: ;)
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Zijn jullie nu echt verbaasd dat de wedstrijd van de enige Nederlandse club in de CL wordt uitgezonden ? :spijker:
En PSV is goed bezig ! Men strooit de toekomstige tegenstander in de CL zand in de ogen door waardeloos te spelen, briljante strategie :headbang: :whistling:
PS: De woorden PSV, CL en wedstrijd die nergens om gaat is al jaren een ongelukkige...om de een of andere reden wordt dat altijd een afgang.
PPS: Kluivert is ingevallen, dat wordt dus nog 4-3 :eusa_liar:
En PSV is goed bezig ! Men strooit de toekomstige tegenstander in de CL zand in de ogen door waardeloos te spelen, briljante strategie :headbang: :whistling:
PS: De woorden PSV, CL en wedstrijd die nergens om gaat is al jaren een ongelukkige...om de een of andere reden wordt dat altijd een afgang.
PPS: Kluivert is ingevallen, dat wordt dus nog 4-3 :eusa_liar:
Ja. Deze wedstrijd is alleen voor die paar PSV-supporters interessant. De rest van Nederland baalt als een stekker.Baseman schreef:Zijn jullie nu echt verbaasd dat de wedstrijd van de enige Nederlandse club in de CL wordt uitgezonden ? :spijker:
Ik weet wel waarom het is. Ze kunnen het niet veranderen. Bij Sport 1 lachen ze zich rot.
Het stinkt aan alle kanten!
Het is een Nederlandse club ? Ze konden nog 1e worden ?joey schreef:Terecht? Die wedstrijd van PSV gaat nergens om. Is totaal niet interessant.
Kom op zeg, dit gaat nergens over Joey. Dat jullie als Ajacieden deze wedstrijd niet interessant vinden kan ik me voorstellen, maar doe nu niet alsof je zo naïef bent.
PSV wordt ingemaakt en nog is het niet goed :D
PS: Zelfs de dode spelmomenten lijken nergens op...maar ja, beter nu dan later in het toernooi.