Ajax - Willem II
- RosenbergSpits
Dat gaat toch altijd precies hetzelfde... geen slecht resultaat natuurlijk... maar had niet op de 7 of 8 of 9 gerekend eerlijk gezegd...RosenbergSpits schreef:6-0 Afgelopen... 1 doelpunt in 2de helft, had eerlijk gezegd iets meer verwacht.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Volgende week tegen AZ. Niet te veel forceren.banjavi schreef:Dat gaat toch altijd precies hetzelfde... geen slecht resultaat natuurlijk... maar had niet op de 7 of 8 of 9 gerekend eerlijk gezegd...RosenbergSpits schreef:6-0 Afgelopen... 1 doelpunt in 2de helft, had eerlijk gezegd iets meer verwacht.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Is het willen maken van doelpunten forceren?? Kwee niet... maar desalniettemin goed resultaatBertje schreef:Volgende week tegen AZ. Niet te veel forceren.banjavi schreef:Dat gaat toch altijd precies hetzelfde... geen slecht resultaat natuurlijk... maar had niet op de 7 of 8 of 9 gerekend eerlijk gezegd...RosenbergSpits schreef:6-0 Afgelopen... 1 doelpunt in 2de helft, had eerlijk gezegd iets meer verwacht.
- RosenbergSpits
banjavi wrote:
RosenbergSpits wrote:
6-0 Afgelopen... 1 doelpunt in 2de helft, had eerlijk gezegd iets meer verwacht.
Dat gaat toch altijd precies hetzelfde... geen slecht resultaat natuurlijk... maar had niet op de 7 of 8 of 9 gerekend eerlijk gezegd...
Volgende week tegen AZ. Niet te veel forceren.
Tuurlijk maar willem 2 speelde met 10 man op het laatst. Met een beetje goed tikken kan je ook zonder al te veel in te spannen scoren hoor :yes:
Wat is dat nou voor vraag? Ze schieten heus niet met opzet over, maar ik zou ook niet echt meer op het gaspedaal gaan staan.banjavi schreef:Is het willen maken van doelpunten forceren?? Kwee niet... maar desalniettemin goed resultaatBertje schreef:Volgende week tegen AZ. Niet te veel forceren.banjavi schreef: Dat gaat toch altijd precies hetzelfde... geen slecht resultaat natuurlijk... maar had niet op de 7 of 8 of 9 gerekend eerlijk gezegd...
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Zijn niet mijn woorden, maar ik merk dat je kinderhandje vlug gevuld is ... blijf liever met beide benen op de grond staan .. zou jij ook eens moeten doen. :yes:Thomas schreef:En een goed Ajax dat er razendsnel opdook, toch Voetske?wimpey schreef:Het begint als volgt:Mr. Ajax schreef: Straks wedstrijdverslagje van iemand? :eusa_pray:
Een ongelooflijk slecht Willem II...
Laatst gewijzigd door 999 op zo dec 03, 2006 4:27 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Dat bedoel ik dus... maargoed... soms willen mensen mij gewoon verkeerd begrijpen heb ik het idee...RosenbergSpits schreef:banjavi wrote:
RosenbergSpits wrote:
6-0 Afgelopen... 1 doelpunt in 2de helft, had eerlijk gezegd iets meer verwacht.
Dat gaat toch altijd precies hetzelfde... geen slecht resultaat natuurlijk... maar had niet op de 7 of 8 of 9 gerekend eerlijk gezegd...
Volgende week tegen AZ. Niet te veel forceren.
Tuurlijk maar willem 2 speelde met 10 man op het laatst. Met een beetje goed tikken kan je ook zonder al te veel in te spannen scoren hoor :yes:
Voetske schreef:Zijn niet mijn woorden, maar ik merk dat je kinderhandje vlug gevuld is ...
Maar Ajax speelde niet goed?Voetske schreef:Bizar zwak, maar eerlijk is eerlijk AJAX zat er vanaf de eerste minuut bovenop.Ach, laten we er maar van genieten zullen we maar zeggen ...
En nee, ik ben bij lange na niet tevreden. Maar ook al is je tegenstander zwak dan nog is het fijn dat je er met 6-0 overheen walst. Vorig seizoen wonnen we alleen met grote cijfers van RBC, geloof ik.
Maar dat het beter moet en dat Ajax ook met regelmaat tegen sterke tegenstanders meer kansen moet creëren, lijkt mij duidelijk.
- RosenbergSpits
En Sparta.Thomas schreef:Voetske schreef:Zijn niet mijn woorden, maar ik merk dat je kinderhandje vlug gevuld is ...Maar Ajax speelde niet goed?Voetske schreef:Bizar zwak, maar eerlijk is eerlijk AJAX zat er vanaf de eerste minuut bovenop.Ach, laten we er maar van genieten zullen we maar zeggen ...
En nee, ik ben bij lange na niet tevreden. Maar ook al is je tegenstander zwak dan nog is het fijn dat je er met 6-0 overheen walst. Vorig seizoen wonnen we alleen met grote cijfers van RBC, geloof ik.
Maar dat het beter moet en dat Ajax ook met regelmaat tegen sterke tegenstanders meer kansen moet creëren, lijkt mij duidelijk.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Volgens mij vergeet je steeds te lezen wat ik zeg ..Thomas schreef:Voetske schreef:Zijn niet mijn woorden, maar ik merk dat je kinderhandje vlug gevuld is ...Maar Ajax speelde niet goed?Voetske schreef:Bizar zwak, maar eerlijk is eerlijk AJAX zat er vanaf de eerste minuut bovenop.Ach, laten we er maar van genieten zullen we maar zeggen ...
Voetske schreef:Ik vindt het prima, hoe beter hoe liever ( <- op jou vraag of ik AJAX liever niet goed/schijnbaar zie voetballen ), maar ik kijk altijd naar de kracht van de tegenstander .. en WII geeft geen tegenstand ...
Blij met de punten ...
- Daily Blind
6-0 tja wat koop je ervoor, gewoon 3 punten gepakt tegen een dramtische tegenstander. AJAX was zelf niet bepaald enorm goed, maar het was ietsje beter dan de laatste weken. Maar dit kwam meer door het slechte spel van willem II.
Maar alten we de vlaggen niet direct op steken. Volgende week worden we weer met de neus op de feiten gedrukt. Dan is het middenveld weer te zwak, omdat ze onder druk worden gezet of finaal worden weg getikt door het veel betere positiespel van AZ.
Daarnaast vraag ik mij af waarom AJAX nooit eens door kan drukken. AZ of een PSVC maakt wel van dit soort ploegen gehakt. AJAX laat het maar half om half.
Maar alten we de vlaggen niet direct op steken. Volgende week worden we weer met de neus op de feiten gedrukt. Dan is het middenveld weer te zwak, omdat ze onder druk worden gezet of finaal worden weg getikt door het veel betere positiespel van AZ.
Daarnaast vraag ik mij af waarom AJAX nooit eens door kan drukken. AZ of een PSVC maakt wel van dit soort ploegen gehakt. AJAX laat het maar half om half.
- Daily Blind
Nee maar PSV wint wel een wedstrijd met grote cijfers. Die weten een wedstrijd tenmisnte voor het publiek af te maken. Bij AJAX weet je dat bij een snelle voorsprong het een saaie pot gaat worden.Bertje schreef:PSV drukt juist nooit door. Na één of twee doelpunten counteren ze de wedstrijd uit. Dat kunnen ze natuurlijk uitstekend met Koné en Farfan.
Liever tegen psv op de bek gaan door persoonlijke fouten, maar wel met goed voetbal en veel kansen. (ze waren verre weg de betere en hadden kans op kans) dan nul kansen creeren en ook dom verliezen door slap optreden bij een vrij trap.En AZ drukt wel eens door, ja, maar die zie je ook keihard op hun bek gaan tegen PSV. Dat had Ajax niet.
6-0 vind ik ook redelijk grote cijfers. PSV wint haar wedstrijden niet met veel meer, hoor. Ploegen hebben tegen PSV ook de neiging meer ruimte weg te geven.Zlatan Son of God schreef:Nee maar PSV wint wel een wedstrijd met grote cijfers. Die weten een wedstrijd tenmisnte voor het publiek af te maken. Bij AJAX weet je dat bij een snelle voorsprong het een saaie pot gaat worden.Bertje schreef:PSV drukt juist nooit door. Na één of twee doelpunten counteren ze de wedstrijd uit. Dat kunnen ze natuurlijk uitstekend met Koné en Farfan.
Ajax speelde ook goed voetbal tegen PSV. Ajax gaf alleen minder ruimte weg, waardoor PSV ook maar weinig echt wilde aanvallen, omdat ze Ajax geen kansen wilden bieden die Ajax anders niet had gekregen.Liever tegen psv op de bek gaan door persoonlijke fouten, maar wel met goed voetbal en veel kansen. (ze waren verre weg de betere en hadden kans op kans) dan nul kansen creeren en ook dom verliezen door slap optreden bij een vrij trap.En AZ drukt wel eens door, ja, maar die zie je ook keihard op hun bek gaan tegen PSV. Dat had Ajax niet.
AZ speelde redelijk spectaculair tegen PSV, maar zo goed vond ik ze niet. Ze combineerden leuk, ja.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Ik heb de wedstrijd niet kunnen volgen, hoe speelde Jan Vertonghen? Speelde hij inderdaad vanaf rechts op het middenveld? Al speelde hij desondanks ongetwijfeld sterker als die slaapwandelaar van een Maduro.
Misschien moet hij wél in aanmerking komen voor verhuur?
En hoe viel de powerhouse Babel in?
Misschien moet hij wél in aanmerking komen voor verhuur?
En hoe viel de powerhouse Babel in?
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Even kort, want ik moet nog even werken, maar iedereen gefeliciteerd! De Mul eerste helft dé man in een goed draaiend Ajax (tegen een ontstellend zwak Willem II) en de tweede helft had schriftelijk afgedaan kunnen worden. Desalniettemin lekker dat we nog kunnen scoren! :cheer:
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley