Ajax - Willem II
Ben je radio aan het kijken?! :DThomas schreef:Volgens de commentator speelt Ajax erg goed en is De Mul de grote uitblinker.
Heeft die commentator je ook verteld dat Willem II een parodie op een voetbalelftal is? Lopen 'spelers' in rond die er bij mijn kroegelftal nog niet in zouden staan. Wau bijvoorbeeld: Wau, wat is die slecht!
Maar dit is een prima gelegenheid voor Ajax om wat zelfvertrouwen op te doen. Willem II is voor onze jongens de ideale balsam voor lichaam en ziel.
- RosenbergSpits
- RosenbergSpits
Yup, komt weinig voor maar er is op dit moment geen andere optie.wimpey schreef:Ben je radio aan het kijken?! :DThomas schreef:Volgens de commentator speelt Ajax erg goed en is De Mul de grote uitblinker.
Heeft die commentator je ook verteld dat Willem II een parodie op een voetbalelftal is? Lopen 'spelers' in rond die er bij mijn kroegelftal nog niet in zouden staan. Wau bijvoorbeeld: Wau, wat is die slecht!
Maar dit is een prima gelegenheid voor Ajax om wat zelfvertrouwen op te doen. Willem II is voor onze jongens de ideale balsam voor lichaam en ziel.
En natuurlijk is Willem II van een laag niveau. Ik geloof ook niet dat iemand ergens doet alsof deze overwinning iets betekent. Zelfvertrouwen, daar gaat het nu om.
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Voetske schreef:Je vergeet het veld tegen Sparta Praag ;) , maar dat zou tegen Sparta Rotterdam helemaal goed komen volgens Henk want die hadden wel een goede grasmat, dat wist ie zeker ..wimpey schreef::shock:joey schreef: Ten Cate stelt tenminste vast dat Ajax slecht speelt. Hij geeft niet de grasmat, de scheidsrechter, de tegenstander of de eigen aanhang de schuld.
Dit bedoel ik nou, bij sommigen hier is de objectiviteit volledig zoek. Blind kon niets goeds doen, HtC kan niets verkeerd doen. Vreemd. Als er toch één is die steeds de excuus-Truus uithangt, is het HtC wel.
Rond FCK had ie te weinig tijd gehad, tegen Sparts verloor Ajax volgens hem door de scheids, tegen Espanyol lag het aan de kwaliteit van de spelers. Het ligt aan alles en iedereen, maar niet aan Henk. Is natuurlijk ook waar, getuige zijn ijzersterke optredens tegen FCK en PSV. :eusa_liar:
Brigade Zuid schreef: ..en aan de onrustige dagen voor de wedstrijd (Perez, Sneijder).
Nu jij weer, joey!
Eerlijk gezegd verwacht ik van je dat je HtC net zo afbrand vanwege z'n excuus-Truus-gedrag zoals je vorig seizoen om exact diezelfde reden Danny Blind affakkelde.
Eens kijken of Henk wat redenen kan bedenken waarom het vandaag wél lukte. Misschien steekt ie zichzelf, in de traditie van good old Co, wel een bos veren in de reet. Het zou me niet verbazen: ik zie opvallende gelijkenissen tussen CA enerzijds en HtC anderzijds.