Egwel :yes:Voetske schreef:Als we morgen scoren, zouden dan de spelers HtC om z'n nek vliegen, zal toch nie hé ..
Ajax - Willem II
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
- AT Toto winner 09/10
- De Verloren Godenzoon
Wie kent Cees de Wolf nog schreef:16. Sparta R'dam 15 4 1 10 13 15-31.Voetske schreef:15. Willem II 14 4 1 9 13 16-30
De T.Stam terug na blessure
AMSTERDAM, zaterdag
Ajax heeft plotseling veel personele problemen, maar daar staat de rentree van Jaap Stam tegenover. De aanvoerder is hersteld van een bovenbeenblessure. Ryan Babel trainde gisteren twee keer en hoopt in de topper tegen AZ zijn rentree te kunnen maken. De kans is groot dat Ten Cate morgen kiest voor de Belg Jan Vertonghen, die overtuigend inviel in het verloren duel met Espanyol.
Willem II heeft voor onbepaalde tijd twee Nigeriaanse aanvallers op proef. Het gaat om de 19jarige Popoola Waidi Rotimi en de 22-jarige Oluwasegun Abiodun.
Blij met de punten ...
Onzin, Neef. Ik zei vanaf het begin van het seizoen dat ik deze selectie niets speciaals vond. En samen met Jöhnk en Steef (maargoed, die had al moeite positief te zijn over Stam ;) ) zag ik het ook niet zo zitten in Gabri.Neefkens schreef:AJAX zit in een dip door deels aanwijsbare redenen (domme rode kaarten) en meteen is alles weer slecht: de trainer, de spelers, alles uien.
Leve de opportunist :eusa_dance:
Viel het andere mensen donderdag ook op dat Verthongen totaal geen rechterbeen heeft?Starmaker schreef:Wat mij betreft is de weg nu vrij voor de meest getalenteerde Belg die Ajax in haar gelederen heeft, te weten Jan Vertonghen. Een veelzijdige speler met een gedurfde, dynamische en gevarieerde speelstijl. Maduro, Lindenbergh en co zijn mij veels te sober, te eenzijdig en komen voorts simpelweg niveau tekort om op het middenveld te mogen acteren.
HTC toon eens verdomme ballen en plaats Jan net voor de verdediging in de punt naar achteren. Schuin links voor de Belg, posteer je Roger. Creativiteits probleem - op papier althans - voor een groot deel verholpen.
Weet iemand eigenlijk hoe het staat met de ontwikkeling van Sarpong en Anita? Ik heb namelijk al sinds tijden niet meer De Toekomst bezocht.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Huh, zag toch duidelijk 2 benen ;)Bertje schreef:Viel het andere mensen donderdag ook op dat Verthongen totaal geen rechterbeen heeft?Starmaker schreef:Wat mij betreft is de weg nu vrij voor de meest getalenteerde Belg die Ajax in haar gelederen heeft, te weten Jan Vertonghen. Een veelzijdige speler met een gedurfde, dynamische en gevarieerde speelstijl. Maduro, Lindenbergh en co zijn mij veels te sober, te eenzijdig en komen voorts simpelweg niveau tekort om op het middenveld te mogen acteren.
HTC toon eens verdomme ballen en plaats Jan net voor de verdediging in de punt naar achteren. Schuin links voor de Belg, posteer je Roger. Creativiteits probleem - op papier althans - voor een groot deel verholpen.
Weet iemand eigenlijk hoe het staat met de ontwikkeling van Sarpong en Anita? Ik heb namelijk al sinds tijden niet meer De Toekomst bezocht.
Blij met de punten ...
:shock:joey schreef: Ten Cate stelt tenminste vast dat Ajax slecht speelt. Hij geeft niet de grasmat, de scheidsrechter, de tegenstander of de eigen aanhang de schuld.
Dit bedoel ik nou, bij sommigen hier is de objectiviteit volledig zoek. Blind kon niets goeds doen, HtC kan niets verkeerd doen. Vreemd. Als er toch één is die steeds de excuus-Truus uithangt, is het HtC wel.
Rond FCK had ie te weinig tijd gehad, tegen Sparts verloor Ajax volgens hem door de scheids, tegen Espanyol lag het aan de kwaliteit van de spelers. Het ligt aan alles en iedereen, maar niet aan Henk. Is natuurlijk ook waar, getuige zijn ijzersterke optredens tegen FCK en PSV. :eusa_liar:
- RosenbergSpits
Idd:Dit bedoel ik nou, bij sommigen hier is de objectiviteit volledig zoek. Blind kon niets goeds doen, HtC kan niets verkeerd doen. Vreemd. Als er toch één is die steeds de excuus-Truus uithangt, is het HtC wel.
Moraalridder, examen geslaagd ondanks verlies, drukke week etc etc...
Hij zoekt voor alles een excuus.
- RosenbergSpits
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
meer diepgang dan Heitinga. Daarnaast heb je ook "slak"maduro op het middenveld en dat is er 1 teveel.RosenbergSpits schreef:Dit is trouwens de vermoedelijke opstelling, krohn-delhi zit op de bank..
Stekelenburg; Heitinga, Stam, Grygera, Emanuelson; Vertonghen, Maduro, Ogararu; De Mul, Huntelaar, Mitea
eerste basisplaats voor Mitea dit seizoen...
Wat doet die Ogararu op het middenveld?
Weer op zoek naar een Interim coach..
Ogaruru kan best wel voetballen maar niet verdedigen , dus je moet hem een kans geven. En trouwens Gabri Perez en Sneijder zijn er niet.RosenbergSpits schreef:Dit is trouwens de vermoedelijke opstelling, krohn-delhi zit op de bank..
Stekelenburg; Heitinga, Stam, Grygera, Emanuelson; Vertonghen, Maduro, Ogararu; De Mul, Huntelaar, Mitea
eerste basisplaats voor Mitea dit seizoen...
Wat doet die Ogararu op het middenveld?
Ik hoop dat de 1-0 snel valt want anders.... :liberty:
Ja.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Hebben jullie dat ook? Dat langzaam maar zeker het gevoel dat je vorig seizoen voorafgaand aan de competitiewedstrijden had, zich nu ook begint te ontwikkelen als je naar de Arena moet? In een week of 2 is het er in geslopen..
De terugweg na psv en twente duurde erg lang. Naar een wedstrijd toe rijden (over een half uur vertrek ik al) geeft nog hoop (vorig seizoen verdween zelfs dat)
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
- RosenbergSpits
Dat hoeft vandaag niet, Willem II heeft nog nooit bij Ajax thuis gewonnen... even de feiten:
> Ajax - Willem II staat voor de 33ste keer op het programma. De Tilburgers wonnen nog nooit in Amsterdam en speelde slechts 4 keer gelijk. In de 32 voorgaande wedstrijden realiseerde Ajax de doelcijfers 115-19.
> De laatste keer dat Willem II een punt pakte bij Ajax was op 11 februari 2001 (1-1). Jattoo Ceesay scoorde voor de Tilburgers, maar een eigen doelpunt van Joris Mathijsen leidde de remise in.
> Ajax heeft zijn laatste 2 thuisduels niet in winst omgezet. Het is sinds november 1998 niet meer voorgekomen dat Ajax drie thuiswedstrijden op rij niet wist te winnen.
> Ajax speelt, net als Feyenoord, zijn 1.700ste duel in de Eredivisie. Daarmee zijn deze clubs recordhouder.
> Ajax - Willem II staat voor de 33ste keer op het programma. De Tilburgers wonnen nog nooit in Amsterdam en speelde slechts 4 keer gelijk. In de 32 voorgaande wedstrijden realiseerde Ajax de doelcijfers 115-19.
> De laatste keer dat Willem II een punt pakte bij Ajax was op 11 februari 2001 (1-1). Jattoo Ceesay scoorde voor de Tilburgers, maar een eigen doelpunt van Joris Mathijsen leidde de remise in.
> Ajax heeft zijn laatste 2 thuisduels niet in winst omgezet. Het is sinds november 1998 niet meer voorgekomen dat Ajax drie thuiswedstrijden op rij niet wist te winnen.
> Ajax speelt, net als Feyenoord, zijn 1.700ste duel in de Eredivisie. Daarmee zijn deze clubs recordhouder.
Je vergeet het veld tegen Sparta Praag ;) , maar dat zou tegen Sparta Rotterdam helemaal goed komen volgens Henk want die hadden wel een goede grasmat, dat wist ie zeker ..wimpey schreef::shock:joey schreef: Ten Cate stelt tenminste vast dat Ajax slecht speelt. Hij geeft niet de grasmat, de scheidsrechter, de tegenstander of de eigen aanhang de schuld.
Dit bedoel ik nou, bij sommigen hier is de objectiviteit volledig zoek. Blind kon niets goeds doen, HtC kan niets verkeerd doen. Vreemd. Als er toch één is die steeds de excuus-Truus uithangt, is het HtC wel.
Rond FCK had ie te weinig tijd gehad, tegen Sparts verloor Ajax volgens hem door de scheids, tegen Espanyol lag het aan de kwaliteit van de spelers. Het ligt aan alles en iedereen, maar niet aan Henk. Is natuurlijk ook waar, getuige zijn ijzersterke optredens tegen FCK en PSV. :eusa_liar:
Laatst gewijzigd door 999 op zo dec 03, 2006 12:42 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
-
- AT Toto winner 15/16
- AT Toto winner 09/10