Duitsland
Moderator: mods
Bayern kan weer niet winnen van een degradatiekandidaat! Lijkt Ajax wel! :D
Ik heb Bremen zitten kijken, was een heerlijke 1e helft. Bremen wordt kampioen, daarvoor staan Diego en Klose garant. Schaaf moet alleen die duffe Borowski eruit halen, die drukt voortdurend het tempo.
MOTM was trouwens Pierre Wome. Geweldige voorzet bij de 2e goal, defensief sterk en onophoudelijk de 5 middenvelder of de 3e aanvaller. En hij hoeft bij Bremen de pingels niet te nemen. ;)
VDV rood, oh dear. Bij Bochum verliezen, oh dear. VDV is echt te goed voor dat elftal en verliest natuurlijk op gegeven moment zijn cool. Je kon erop wachten....
Ik heb Bremen zitten kijken, was een heerlijke 1e helft. Bremen wordt kampioen, daarvoor staan Diego en Klose garant. Schaaf moet alleen die duffe Borowski eruit halen, die drukt voortdurend het tempo.
MOTM was trouwens Pierre Wome. Geweldige voorzet bij de 2e goal, defensief sterk en onophoudelijk de 5 middenvelder of de 3e aanvaller. En hij hoeft bij Bremen de pingels niet te nemen. ;)
VDV rood, oh dear. Bij Bochum verliezen, oh dear. VDV is echt te goed voor dat elftal en verliest natuurlijk op gegeven moment zijn cool. Je kon erop wachten....
Nooit gecharmeerd geweest van Wome, maar misschien dat hij bij Werder beter uit de verf komt als enige (?) opkomende back, wanneer Naldo en Mertesacker hem defensief ontlasten. Raar genoeg heb ik hem wedstrijden zien spelen dat hij dramatisch was aan de bal. Een goede voorzet heeft hij overigens wel. Sowieso vond ik het tegen Chelsea al schrijnend hoeveel goede voorzetten je zag, vergeleken met de gemiddelde wedstrijd van Ajax.
Schrijnend aantal goede voorzetten, neem ik aan. Ik vind het schrijnend dat Ajax met buitenspelers speelt, heeft geen enkel nut, aangezien ze de voorzet niet beheersen.
Overigens is ook Clemens Fritz een opkomende back. Hij en Wome zijn continu in de aanval. Frings speelt nu op de plek van Baumann, dus Werder is er sowieso al een stuk op vooruit gegaan. Ploeg zet vroeg druk, echt een genot om naar te kijken. Ploeg is ongeveer 3 lichtjaren verder dan Ajax onder HtC ooit zal worden, ben ik bang....
Overigens is ook Clemens Fritz een opkomende back. Hij en Wome zijn continu in de aanval. Frings speelt nu op de plek van Baumann, dus Werder is er sowieso al een stuk op vooruit gegaan. Ploeg zet vroeg druk, echt een genot om naar te kijken. Ploeg is ongeveer 3 lichtjaren verder dan Ajax onder HtC ooit zal worden, ben ik bang....
Goede voorzetten, ja. Dat schreef ik ook hoor.wimpey schreef:Schrijnend aantal goede voorzetten, neem ik aan. Ik vind het schrijnend dat Ajax met buitenspelers speelt, heeft geen enkel nut, aangezien ze de voorzet niet beheersen.
Met betrekking tot die buitenspelers ben ik het met je eens. En Ten Cate voor een gedeelte ook. Lucas daarentegen vindt dat Ajax koste wat kost met buitenspelers moet spelen. Hebben we die niet? Dan maar Rosenberg als linksbuiten.
Tegen Chelsea zag ik Fritz niet veel opkomen en nam Frings die zone vaak in beslag. Ik dacht dat Fritz het in aanvallend opzicht regelmatig rustiger aan deed dan Wome.wimpey schreef:Overigens is ook Clemens Fritz een opkomende back. Hij en Wome zijn continu in de aanval. Frings speelt nu op de plek van Baumann, dus Werder is er sowieso al een stuk op vooruit gegaan. Ploeg zet vroeg druk, echt een genot om naar te kijken.
VDV neemt zijn ploeg niet op sleeptouw nu het slecht gaat. Net als hij dat bij Ajax niet deed. :aai:wimpey schreef:VDV rood, oh dear. Bij Bochum verliezen, oh dear. VDV is echt te goed voor dat elftal en verliest natuurlijk op gegeven moment zijn cool. Je kon erop wachten....
Hopelijk heeft hij het daar niet meer naar zijn zin. Ajax krijgt nog een behoorlijk percentage van de transfersom als hij komende zomer verkast, heb ik begrepen.
Het stinkt aan alle kanten!
-
- AT Toto winner 10/11
Het zou trouwens wel mooi zijn wanneer HSV degradeert. De Jong heeft daar een belachelijk dik contract - veel meer dan hij zou moeten krijgen - en zijn ego kennende gaat hij dat contract niet inruilen voor een goedkopere variant bij een andere club wanneer HSV degradeert. Dan zien we deze 'onbegrepen' superster dus straks terug in de 2. Bundesliga. :eusa_dance:
Wimpey, hoe zit dat precies met degraderen in Duitsland? Alleen de nummer 18? Of is er ook nog een soort na-competitie?
Wimpey, hoe zit dat precies met degraderen in Duitsland? Alleen de nummer 18? Of is er ook nog een soort na-competitie?
Matig Joey....Als er iemand goed speelt bij HSV en zijn team op sleeptouw neemt is dat VDV wel. Scoort er op los, geeft asissts. Speelt goed......Vandaag was het gewoon een overtreding. Die jongen kon Ajax toch nooit op sleeptouw nemen. Hulde voor de VDV van de laatste weken. Ook vandaag gaf hij weer een assist.....joey schreef:VDV neemt zijn ploeg niet op sleeptouw nu het slecht gaat. Net als hij dat bij Ajax niet deed. :aai:wimpey schreef:VDV rood, oh dear. Bij Bochum verliezen, oh dear. VDV is echt te goed voor dat elftal en verliest natuurlijk op gegeven moment zijn cool. Je kon erop wachten....
Hopelijk heeft hij het daar niet meer naar zijn zin. Ajax krijgt nog een behoorlijk percentage van de transfersom als hij komende zomer verkast, heb ik begrepen.
IK GELOOF!!!!!!
Ik vind het lijken op het Leverkusen van een aantal jaar geleden....2002. Dat was ook een mooie voetbalmachine.wimpey schreef:Schrijnend aantal goede voorzetten, neem ik aan. Ik vind het schrijnend dat Ajax met buitenspelers speelt, heeft geen enkel nut, aangezien ze de voorzet niet beheersen.
Maar ik ben ook fan van Werder. Ergens hoop ik dat ze van Barca winnen :X
IK GELOOF!!!!!!
De BL is een echte competitie, Scherrer. Na 34 wedstrijden is het Schluss. Geen play-offs, geen nacompetitie.Scherrer schreef: Wimpey, hoe zit dat precies met degraderen in Duitsland? Alleen de nummer 18? Of is er ook nog een soort na-competitie?
V.w.b. VDV, joey. Hij speelt eigenlijk een goed seizoen. Is goed teruggekomen na zijn blessure. Maar hij kan het niet alleen natuurlijk, heeft te veel middelmaat om zich heen. Als je de 'aanval' van HSV ziet of de defensie... Mathijsen kan dit niveau echt niet aan.
Als de misère bij Bayern aanhoudt, zouden ze wel eens achter VDV aan kunnen gaan tijdens de winterstop. Bayern shopt bij voorkeur in de BL, een move voor VDV lijkt me niet denkbeeldig.
-
- AT Toto winner 10/11
Maar er degradeert er maar één? Doodzonde, want HSV zal die laatste plaats nog wel kunnen ontlopen.wimpey schreef:De BL is een echte competitie, Scherrer. Na 34 wedstrijden is het Schluss. Geen play-offs, geen nacompetitie.Scherrer schreef: Wimpey, hoe zit dat precies met degraderen in Duitsland? Alleen de nummer 18? Of is er ook nog een soort na-competitie?