Rosales
Moderator: mods
-
- thaumaturgy
Inderdaad, hij is dramatisch.thaumaturgy schreef:Waarom blijft hij nou constant de tegenstander en de drukte opzoeken terwijl hij juist ruimte zou moeten creeren om een voorzet te geven.
Ongelovelijk frusterend als hij weer tegen een tegenstander
opschiet. :sad:
Helaas is de Mul ook (nog?) niet goed genoeg. Perez is geschorst en Manucharyan geblesseerd. We kunnen dus beter even zonder rechtsbuiten gaan spelen.
Oh, zou kunnen ondertussen. Een hele wedstrijd kan hij alleen nog steeds niet aan waarschijnlijk? Waarna hij dat wel voor Armenie doet en weer gebleseerd raakt. :sad:Bertje schreef:Manucharyan is toch gewoon (weer) fit?
Maar als hij fit is, krijgt hij wat mij betreft een aantal wedstrijden de kans op rechts.
Je zegt het. :furious3:thaumaturgy schreef:Ongelovelijk frusterend als hij weer tegen een tegenstander
opschiet. :sad:
Ten Cate eist van hem dat hij zijn man opzoekt en uitspeelt in de kleine ruimte. Dat kan hij niet. Hij heeft wel een heel arsenaal aan 'smoezen' in huis. Gaan liggen als het niet lukt, bijvoorbeeld. Doet hij continu, en meestal is er niets aan de hand. Soms krijgt hij bij wijze van theaterprijs een vrije trap.
Een countersysteem ligt hem beter. Daarom kwam hij vorig seizoen iets (met nadruk op 'iets') meer uit de verf.
Het stinkt aan alle kanten!
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
Heb je zelf de wedstrijd gezien? Zo ja, vertel mij eens wat Rosales goed heeft gedaan.brigade zuid schreef:Volgens van Hanegem was Rosales 1 van de beste gisteren of hebben jullie er allemaal meer kijk op?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Als van Hanegem dat echt gezegd heeft, heeft hij er in ieder geval geen kijk op. Rosales was een drama, hij heeft best een aantal keer goede ballen gekregen, maar in plaats van ruimte te maken (houden) en een goede voorzet te geven, treuzelt hij, zoekt hij zijn tegenstander weer op en volgt er een voorzet tegen die man op, weg kans.brigade zuid schreef:Volgens van Hanegem was Rosales 1 van de beste gisteren of hebben jullie er allemaal meer kijk op?
Vermaelen speelde wel redelijk vond ik, maar eigenlijk was het gewoon een drama wedstrijd. Ajax speelde alleen maar weer lange ballen, waar het niets mee kan.
-
- AT Toto winner 15/16
Ik vond hem ook niet goed maar niet slechter dan anderen, ik vind het alleen een beetje flauw dat qua kritiek Maurito steeds het haasje is, ik neem het gewoon een beetje voor hem op omdat ik hem qua persoonlijkheid wel mag.Jesse schreef:Heb je zelf de wedstrijd gezien? Zo ja, vertel mij eens wat Rosales goed heeft gedaan.brigade zuid schreef:Volgens van Hanegem was Rosales 1 van de beste gisteren of hebben jullie er allemaal meer kijk op?
-
- AT Toto winner 15/16
-
Hij heeft inderdaad momenten waarop hij wel goed speelt, maar ik vind die momenten wel te weinig eigenlijk. Kijk ik zie Rosales eigenlijk niet groeien of iets, hij blijft een beetje hangen. Ik mag hem zeker wel, aardige kerel maar weet niet of hij (nog) bij AJAX past. Ik ben momenten ''fan'' van hem geweest, maar dat is helaas allang weg :(.brigade zuid schreef:Hij heeft bij momenten bewezen het wel te kunnen, met name wedstrijden tegen fnoord was ie wel eens heel goed maar zn voorzet is altijd matig geweest, voor die positie zou je betere spelers moeten kunnen halen maar ik vind hem wel beter dan de Mul.
Zeker, wij hebben er meer kijk op. Rosales was dramatisch.brigade zuid schreef:Volgens van Hanegem was Rosales 1 van de beste gisteren of hebben jullie er allemaal meer kijk op?
De Mul is fysiek veel te licht, maar hij heeft in elk geval een goede voorzet. Dus voldoet hij aan één voorwaarde. Dat is nog iets. Hoewel te weinig.
Het stinkt aan alle kanten!
Een vriend van mij, een Feyenoorder ( misschien moet ik hem daarom juist niet serieus nemen ;) ), vond Rosales ook 1 van de beteren.....Arwin schreef:Als van Hanegem dat echt gezegd heeft, heeft hij er in ieder geval geen kijk op. Rosales was een drama, hij heeft best een aantal keer goede ballen gekregen, maar in plaats van ruimte te maken (houden) en een goede voorzet te geven, treuzelt hij, zoekt hij zijn tegenstander weer op en volgt er een voorzet tegen die man op, weg kans.brigade zuid schreef:Volgens van Hanegem was Rosales 1 van de beste gisteren of hebben jullie er allemaal meer kijk op?
Vermaelen speelde wel redelijk vond ik, maar eigenlijk was het gewoon een drama wedstrijd. Ajax speelde alleen maar weer lange ballen, waar het niets mee kan.
IK GELOOF!!!!!!
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Zoals ik al eerder opmerkte, Rosales speelde trefbal. Iedere keer als hij een bal kreeg, besloot hij geen actie te maken, geen voorzet te geven, zelfs niet terug te tikken. Hij besloot de bal steeds tegen een tegenstander aan te schieten en nooit hoger dan op kniehoogte. De brille daarvan ontgaat mij.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley