PSV
Vind het eerlijk gezegd een vreemd verhaal. VDM presteert al jaren niets meer en is onder Koeman verkocht aan Inter. Sowieso heeft het nooit geboterd tussen die twee.Bertje schreef:Koeman is een held als hij Mandy haalt! :eusa_pray:
Maar je weet het nooit. Koeman heeft laatst zelfs met Mido lopen flirten.
- Alaindebanaan
Weet niet hoe je aan dat laatste komt. Voor zover mij bekend hadden Koeman en VDM juist een prima verstandhouding.Jöhnk schreef:Vind het eerlijk gezegd een vreemd verhaal. VDM presteert al jaren niets meer en is onder Koeman verkocht aan Inter. Sowieso heeft het nooit geboterd tussen die twee.Bertje schreef:Koeman is een held als hij Mandy haalt! :eusa_pray:
Moet je in de juiste context zien. Koeman kent Mido's zaakwaarnemer Mino Raiola omdat die ook de zaken behartigt van Maxwell, met wie Koeman zoals bekend een goed contact heeft.Jöhnk schreef: Maar je weet het nooit. Koeman heeft laatst zelfs met Mido lopen flirten.
Het was Raiola die bij Koeman een balletje opgooide over Mido voordat die naar Tottenham ging. Het was dus het kamp Mido die de eerste toenadering zocht.
Koeman heeft dit in gedachten gehouden en zocht inderdaad op zijn beurt deze zomer contact met Mido maar die koos uiteindelijk ergens anders voor.
Kennelijk is Mido echter wel tot voortschrijdend inzicht inzake de coach Koeman gekomen. Zouden meer mensen moeten doen. ;)
Alweer?666 schreef:Zag ik op de vorige pagina nou dat Koeman weer in België wil shoppen? Het begin van het einde...
Begin oktober voorspelde je ook al het volgende:
666 schreef: Voorspelling: de geschiedenis herhaalt zich. In de CL een paar aardige resultaten, in de competitie gaat het een stuk minder, en aan het eind van het seizoen hangt PSV als los zand aan elkaar.
Als je het niet erg vindt neem ik jouw voorspellingen voortaan met een flink pak zout. :aai:
- 666
- Site Admin
- Contacteer:
Deel 1 van m'n voorspelling is uitgekomen: een paar aardige resultaten in de CL.
Deel 2 van m'n voorspelling is nog in volle gang. Hoe het verder gaat in de competitie moet nog blijken. Die is nog niet eens op de helft.
Zo ging het bij Ajax, zo ging het bij Benfica, ... .
Deel 2 van m'n voorspelling is nog in volle gang. Hoe het verder gaat in de competitie moet nog blijken. Die is nog niet eens op de helft.
Zo ging het bij Ajax, zo ging het bij Benfica, ... .
Sign your name on
the dotted line:
.............................
the dotted line:
.............................
PNInter wil Maxwell niet verhuren
Het Algemeen Dagblad meldt dat Inter PSV heeft laten weten dat ze Maxwell niet willen verhuren. Kopen is sowieso geen optie voor de Eindhovenaren. Koeman: "De salarissen die in Italië worden betaald, zijn voor ons onhaalbaar. Maar als we hem een half jaar kunnen huren, zou ik daar wel een voorstander van zijn. Als je praat over het geven van aanvallende impulsen aan een elftal dan is hij de beste linksback die ik ken."
Tegenover het Algemeen Dagblad liet de zaakwaarnemer van Maxwell weten dat hij niet uitsluit dat er in de komende tijd iets verandery aan het standpunt van Inter. "Hij wil voetballen en heeft een heel bijzondere band met Ronald Koeman. Verkopen is sowieso onbespreekbaar. Maar er kan een situatie ontstaan waarin het voor alle partijen gunstig is dat Maxwell een half jaar bij PSV speelt. Inter heeft al eerder aangetoond dat het een club is die in menselijk opzicht goed in elkaar zit. Het is ook in het belang van Inter als Maxwell weer op topniveau komt."
Iets anders: de miskopen Carrizo en Pla mogen verhuurd worden.
Het stinkt aan alle kanten!
Vitesse had inderdaad een punt verdiend, ze speelden bij vlagen heel aardig. Vooral in het begin van de 1e helft en het einde van de 2e helft.
Maar PSV heeft Mendez (prachtig schot) en Gomes, vooral Gomes haalde de 3 punten binnen. Al moet ik zeggen dat hij voornamelijk werd bestookt van afstand en via vrije trappen, maar hij had echt alles. En nog klem ook :worshippy:
In de beker walste PSV over Vitesse heen, maar gister ging het dus erg moeizaam. Gelukkig won men wel, altijd lastig die wedstrijden vlak voor een CL duel.
Maar PSV heeft Mendez (prachtig schot) en Gomes, vooral Gomes haalde de 3 punten binnen. Al moet ik zeggen dat hij voornamelijk werd bestookt van afstand en via vrije trappen, maar hij had echt alles. En nog klem ook :worshippy:
In de beker walste PSV over Vitesse heen, maar gister ging het dus erg moeizaam. Gelukkig won men wel, altijd lastig die wedstrijden vlak voor een CL duel.
voetbalzoneR. Koeman: ‘PSV prettigste van top-drie’
PSV-coach Ronald Koeman laat in een interview met de NOS weten dat hij van alle drie de topclubs het fijnste heeft kunnen werken bij zijn huidige club PSV. De voormalig speler van Ajax, Feyenoord en PSV meent dat de Eindhovenaren beter in staat zijn de om de rust te bewaren in periodes van tegenspoed.
“Dat is een idee van de club en de mensen die er binnen functioneren. Maar het heeft daarnaast ook met opvoeding te maken,” licht de oefenmeester toe. “Als je alle drie de clubs vergelijkt is dit (PSV, red.) de prettigste van de drie.”
“Bij Ajax raakt men al snel gefrustreerd als het tegenzit, dat blijkt ook wel dit seizoen. Maar goed, ze hebben zelf inmiddels ook wel gezien dat dat niet goed was,” gaat hij verder in op de situatie zijn oude club, waar hij eerder als trainer werkzaam was.
Daarnaast is Koeman van mening dat er in Nederland te veel wordt over de wijze van voetballen, in plaats van het resultaat eens voorop te stellen. “Ik vind het niet belachelijk, maar we praten wel te veel over dominant en attractief voetballen. Het gaat om het resultaat, en ik kan dat weten want ik heb jarenlang aan de top gewerkt.”
De oefenmeester is vindt tevens dat de prestaties van PSV dit seizoen in de Champions League alle verwachtingen hebben overtroffen, en dat de druk op de club niet onnodig groot moet worden gemaakt.
“Een Champions League finale zou natuurlijk een unicum zijn, en er zijn wel voorbeelden van clubs die het de afgelopen jaren tegen de verwachting in geweldig hebben gedaan, zoals PSV en Porto. Niks is onmogelijk, maar dan moet alles kloppen en meezitten.”
“Maar ik denk dat we tevreden kunnen zijn met de wijze waarop we al na vier wedstrijden de volgende ronde hebben bereikt,” besluit hij dan ook realistisch.
:koe: :pukey: