Ajax - Espanyol
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
Zo... de werkdag zit er weer op. Effe onderweg wat eten en de hele 'gang' ophalen. 7 man sterk gaan we weer op naar de ArenA. Ik heb wegens omstandigheden verstek moeten laten gaan bij de laatste wedstrijden, en sinds ik er niet was is er niet meer gewonnen. Dus ik heb vertrouwen in dat er weer gewonnen gaat worden. :D
2-0 (rust 0-0)
En wéér de nul houden in de UEFA-cup... :yes:
2-0 (rust 0-0)
En wéér de nul houden in de UEFA-cup... :yes:
Op naar de vierde ster!
- Alaindebanaan
- Ajaciedjuh
- Alaindebanaan
Good luck! :DRaymon schreef:Eentje in Engeland die het uitzendt zou wel prettig zijn ja.. ;)Alaindebanaan schreef:Wil je een lijst van kroegen? ;)Raymon schreef:zenden ze het nog ergens uit? :eusa_pray:
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.
En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."
En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
http://www.ajaxtalk.nl/Forum/viewtopic. ... 496#514496mtrules schreef:Waarom zit Perez niet eens op de bank?
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- Monkey Tonk
-
- AT Toto winner 15/16
- Monkey Tonk
- Daily Blind
De KNVB beker is ook al voorbij want januari komt voor februari/ maart want dan is AJAX pas op het allerbest. :pukey:Thomvak425 schreef:We komen nauwelijks in de buurt van de 16, of zie ik dat nou verkeerd. Magie van ten Cate lijkt over. Seizoen voorbij. Oh nee, Amstelcup. :X
Ik heb het idee dat AJAX te weinig traint en te veel op de dam is bij madame tussaud. Wat een standbeelden voetbal. Het middenveld wat stilstaat een andere halve voorhoede die geen fuck doet met de ruimtes aan de zijkanten.
Waarom speelt ten Cate met 1 vleugelspeler (die er niks van kan) en zonder diepgaande man op links? Ga dan gewoon 442 spelen met 2 spitsen.
het doelpuntje was ook weer allerbelabberst verdedigd. Ogarau het jongere broertje van Maxwell? (meters ruimte geven bij een voorzet) en het centrale duo die het duel maar weer eens half aan gaat.
Het niveau daalt weer af, heel hard. Nog even en het spel onder blind en koeman was nog beter.
- Monkey Tonk
De harde realiteit is dat de hoogtijdagen van het Nederlandse voetbal voorbij zijn, en waarschijnlijk niet meer terugkomen. Het officieuze begravenismoment was tijdens het laatste WK. Om precies te zijn het moment waarop Cruijff zei dat er goed gepresteerd was, onder de omstandigheden, omdat de kwaliteit domweg ontbrak.
-
- AT Toto winner 15/16
-
Zojuist is het halve café waar ik normaal Ajax kijk, leeggelopen inclusief mijn persoontje. Ik heb echt teveel dit soort wedstrijden moeten aanzien en heb er geen trek meer in.
De hele organistatie klopt voor geen meter! Wat een 2de rangs rommel loopt er eigenlijk rond.
Tegen Zulte Waregem zie ik het ook nog wel misgaan eigenlijk.
De hele organistatie klopt voor geen meter! Wat een 2de rangs rommel loopt er eigenlijk rond.
Tegen Zulte Waregem zie ik het ook nog wel misgaan eigenlijk.
-
- AT Toto winner 15/16