Godenzonen
Moderator: mods
Hij zal in bescherming genomen worden als hij niet zo vaak om een vrije trap "vraagt"; hij zou zich wat mannelijker moeten opstellen, minder hangen, meer uitdelen en vooral zich minder vaak laten vallen.Volgens mij zit hij gewoon in een dipje en mag hij wel wat meer in bescherming genomen worden door de scheidsrechter. Hij wordt echt vaak vastgehouden, bijvoorbeeld.
Ik snap niet dat Ajax voor hem (in belangrijke wedstrijden) niet een shirt geeft dat gemakkelijk kapot getrokken kan worden, kan hij laten zien dat er aan zijn shirt wordt getrokken. Laat dat shirt maar uiteenvallen.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Huntelaar kan aardig uitdelen hoor. Maar hij zou inderdaad wat minder moeten vragen en de scheidsrechter op een andere manier moeten proberen te overtuigen. Door uit z'n dak te gaan bijvoorbeeld.Demosthenes schreef:Hij zal in bescherming genomen worden als hij niet zo vaak om een vrije trap "vraagt"; hij zou zich wat mannelijker moeten opstellen, minder hangen, meer uitdelen en vooral zich minder vaak laten vallen.
Dat zou inderdaad een slim idee zijn.Demosthenes schreef:Ik snap niet dat Ajax voor hem (in belangrijke wedstrijden) niet een shirt geeft dat gemakkelijk kapot getrokken kan worden, kan hij laten zien dat er aan zijn shirt wordt getrokken. Laat dat shirt maar uiteenvallen.
Vandaag Henk Spaan, Hugo Borst en Miel in de studio. Geen nieuws, veel napraten. Spaan vindt Obodai goed genoeg voor Ajax, Borst brak een lans voor Henk ten Cate, 'een fantastische trainer'. Iedereen was het erover eens dat de rode kaart voor Sneijder terecht was. Daarentegen vond men het onzin dat Ten Cate naar de tribune moest.
Leonardo zou als centrumspits moeten komen, volgens Borst. Hij zou de concurrentie moeten aangaan met Huntelaar. Leonardo zou geschikt zijn voor als er op de counter moet worden gespeeld.
Jaap Stam zal de komende weken (misschien zelfs al tegen Espanyol) een paar keer gespaard worden. Hij heeft tegen Twente een blessure opgelopen en is niet helemaal fit.
Leonardo zou als centrumspits moeten komen, volgens Borst. Hij zou de concurrentie moeten aangaan met Huntelaar. Leonardo zou geschikt zijn voor als er op de counter moet worden gespeeld.
Jaap Stam zal de komende weken (misschien zelfs al tegen Espanyol) een paar keer gespaard worden. Hij heeft tegen Twente een blessure opgelopen en is niet helemaal fit.
Het stinkt aan alle kanten!
Wat ben ik toch blij dat die Spaan niet over het spelersbeleid bij Ajax gaat zeg. Dan hadden we nu een selectie gehad met Hersi, V.d.Gun, Obodai en waarschijnlijk nog veel meer uit die categorie. Hoe is het toch mogelijk dat hij overal maar mag opdraven als zogenaamde deskundige?joey schreef:Spaan vindt Obodai goed genoeg voor Ajax
En niet te vergeten Bjorn van der Doelen. Iedereen die een aardig potje speelt als Henk toevallig aanwezig is wordt regelrecht de hemel in geprezen en direct geschikt geacht voor een topclub.Marillion schreef:Wat ben ik toch blij dat die Spaan niet over het spelersbeleid bij Ajax gaat zeg. Dan hadden we nu een selectie gehad met Hersi, V.d.Gun, Obodai en waarschijnlijk nog veel meer uit die categorie.
Geen echte feeling voor het spelletje, niet in staat een speler kwalitatief te ontleden, wel de kenner uithangen en interessant een (pseudo-) visie debiteren. Henk Spaan in een notedop.
Leonardo dus als centrumspits. Dat is dan inderdaad wel puur voor op de counter. Ik neem namelijk aan dat als Ajax attractief, aanvallend en dominant voetbal op de helft van de tegenstander wil spelen, Leonardo die voorzetten van de vleugels er niet in gaat koppen. Waarom wil elke Ajax trainer nu perse een spits erbij hebben die totaal niet in het beoogde Ajax spel past? Leonardo zal individueel best wel het één en ander kunnen, maar is hij meer type Ajax spits dan Machlas, Sonck en Rosenberg? Hij moet dan echt voor de bank en puur voor een enkele wedstrijd komen. Ik ga er namelijk toch vanuit dat Ten Cate geen countervoetbal met Ajax wil gaan spelen.
Het idee is volgens mij meer dat Babel, Huntelaar en Leonardo een voorhoede gaan vormen, waarbij ze allemaal veel vrijheid krijgen om te switchen. Dat lijkt me ook wel verstandig, want Babel en Leonardo zijn allebei niet op hun best met krijt aan de schoenen.
Als ze Leonardo halen als centrumspits voor 4-3-3 zijn ze gek geworden.
Dat Ajax op de counter gaat spelen is sowieso uitgesloten, dus dat bericht neem ik niet serieus.
Ik heb trouwens gehoord dat de Spurs alleen wat vage interesse hebben en dat Ajax in feite de enige serieuze kandidaat is. Hij schijnt alleen nogal heftige salariseisen te hebben.
Als ze Leonardo halen als centrumspits voor 4-3-3 zijn ze gek geworden.
Dat Ajax op de counter gaat spelen is sowieso uitgesloten, dus dat bericht neem ik niet serieus.
Ik heb trouwens gehoord dat de Spurs alleen wat vage interesse hebben en dat Ajax in feite de enige serieuze kandidaat is. Hij schijnt alleen nogal heftige salariseisen te hebben.
Ik ook niet. Leonardo is een leuk spitsje in een vrije rol. Meer kan ik er niet van maken.joey schreef:En dan is hij nog een probleemgeval ook. Eerlijk gezegd begrijp ik er weinig van.:X
Hoewel het altijd leuk is als een ex-Feyenoorder die Psv heeft afgewezen bij Ajax de sterren van de hemel speelt.
- Alaindebanaan
-
Het hele elftal in dienst van leo; hij wil in de spits en de zekerheid dat hij geen bal hoeft af te geven, het is immers ZIJN bal. Durft een tegenstander aan ZIJN bal te komen, dan lijkt het erop dat leo alleen nog maar hoeft te worden begraven.joey schreef:Pfff, of we daar zo blij mee moeten zijn.. :XArthur schreef:Koeman begon, naar het schijnt, meteen over discipline terwijl Ten Cate hem vertelde wat hij wilde horen. Daarom gaat hij veel liever naar Ajax.
Dit seizoen had hij al grote problemen met Brandts! Onze nieuwe spits zal dit seizoen zeker nog twee keer scoren en nooit falen.
Hoe moeten we gaan voetballen? Met leo die naar links neigt en Babel die meer naar het centrum wil? We hebben al een goede counterspits: Ryan Babel.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Dit is natuurlijk onzin. Leonardo heeft een beter overzicht dan veel spelers van Ajax.Demosthenes schreef:Het hele elftal in dienst van leo; hij wil in de spits en de zekerheid dat hij geen bal hoeft af te geven, het is immers ZIJN bal. Durft een tegenstander aan ZIJN bal te komen, dan lijkt het erop dat leo alleen nog maar hoeft te worden begraven.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Vandaag de mistwedstrijd. Hopelijk hebben ze er iets moois van gemaakt. :eusa_pray:
Het stinkt aan alle kanten!