Italië
Moderator: mods
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Even wat dieper er op in gaan:Peter schreef:Bookmakers-tip:
Als Parma speelt, altijd op de tegenstander inzetten. Win je goud geld mee.
Parma is dramatisch slecht. Het centrale duo achterin is trager dan traag en met Couly heb je het grootste drama achterin rondlopen. Daar liggen grootse kansen, dus. Voorin heeft men Budan, die ik wel goed vind. Voor de rest is het allemaal maar matig.
-
Amauri heeft gelijk gemaakt tegen Inter. Amauri doet me wel een beetje aan Toni, denken eerlijk gezegd. Hoe oud is die gast?
Ik irriteer me trouwens aan Adriano. Zelfs Zlatan doet z'n stinkende best.
Ik irriteer me trouwens aan Adriano. Zelfs Zlatan doet z'n stinkende best.
Laatst gewijzigd door FlaFlu op ma dec 04, 2006 3:13 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik gaf toch ook niet aan welke bondscoach? :hypocrite:Peter schreef:Amauri is geen Italiaan, maar een Braziliaan. Speelde vorig jaar bij Chievo, waar hij voor een bedrag van ongeveer 7 miljoen naar Palermo ging.
Nee, maar serieus. Hij lijkt qua spel en uiterlijk totaal niet op een Braziliaan. Is hij in Italie opgegroeid?
Afgelopen. Jammer voor Roma. Palermo kreeg nog wel een aantal kansen, waaronder een kopbal op de paal, maar Inter gaat er met de overwinning vandoor.
Die Adriano was trouwens echt het dieptepunt, zeg. Wat liep die daar in vredesnaam nou een beetje op rechts te hangen en iedere bal op goal (of juist niet) te rammen.
Die Adriano was trouwens echt het dieptepunt, zeg. Wat liep die daar in vredesnaam nou een beetje op rechts te hangen en iedere bal op goal (of juist niet) te rammen.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Zoals beloofd:
http://www.youtube.com/watch?v=G0GyYaI6DoU
De goal werd in de GdS vergeleken met de goal van van Basten. Zelfs het publiek van Sampdoria ging op de banken om te applaudiseren.
Verder spreekt men sowieso van een 'Super-Totti' over de laatste weken. Ook nu werd hij weer met een 8 beloond. Chivu stond overigens ook in het team van de week.
http://www.youtube.com/watch?v=G0GyYaI6DoU
De goal werd in de GdS vergeleken met de goal van van Basten. Zelfs het publiek van Sampdoria ging op de banken om te applaudiseren.
Verder spreekt men sowieso van een 'Super-Totti' over de laatste weken. Ook nu werd hij weer met een 8 beloond. Chivu stond overigens ook in het team van de week.
Roma heeft vandaag tegen Atalanta een 0-1 achterstand omgebogen in een 2-1 overwinning, dankzijk twee penalties van Totti. De eerste heb ik niet gezien, de tweede penalty kreeg Roma in mijn ogen onterecht. Ik vond het maar een schwalbe van 'Super Totti', die feitelijk drie penalties scoorde, aangezien z'n tweede de eerste keer afgekeurd werd omdat een aantal spelers te vroeg inliepen. Ik denk dat Peter behoorlijk blij zal zijn met zo'n accurate Totti. Dat is wel eens anders geweest, dit seizoen. :D
Inter won eerder op de dag al met 2-0 via doelpunten van de Argentijnen Burdisso en Crespo. De achterstand van Roma op de mannen van Mancini is nog altijd 3 punten.
Inter won eerder op de dag al met 2-0 via doelpunten van de Argentijnen Burdisso en Crespo. De achterstand van Roma op de mannen van Mancini is nog altijd 3 punten.
Laatst gewijzigd door FlaFlu op ma dec 04, 2006 3:12 am, 3 keer totaal gewijzigd.