Sparta-AJAX

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Jesse

Bericht door Jesse » zo nov 26, 2006 2:46 pm

Of zoals een bekend schrijver ooit schreef: 'Als je aan het eind van een doodlopende straat staat, kun je alleen nog de goede kant op.'

;)
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

RosenbergSpits

Bericht door RosenbergSpits » zo nov 26, 2006 2:46 pm

Tot nu toen doen onze directe, of indirecte tegenstanders het ook niet echt lekker.

eerste Feyenurds onderuit, en nu staat groningen met 0-1 achter tegen de hekken sluiter/hekken opener/Sluitpost sluiter ADO den haag

Jesse

Bericht door Jesse » zo nov 26, 2006 2:47 pm

Onze 'tegenstanders' zijn AZ en PSV. Niet Feyenoord of Groningen.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » zo nov 26, 2006 2:49 pm

Jesse schreef:Onze 'tegenstanders' zijn AZ en PSV. Niet Feyenoord of Groningen.
Precies... als je rekening gaat houden met Groningen of feyenooit, dan gok je alweer op de plee-offs. Kampioenschap is, na het CL-debacle, wel het minste wat ik zou willen. En je hebt 100% CL...

RosenbergSpits

Bericht door RosenbergSpits » zo nov 26, 2006 2:49 pm

Onze 'tegenstanders' zijn AZ en PSV. Niet Feyenoord of Groningen.
nou als je kijkt naar het programma van aankomende weken, dan mag je gerust vaststellen dat dit wel concurenten zijn :blush:

ferry

Bericht door ferry » zo nov 26, 2006 2:51 pm

Nu een interview met Bossen: Sneijder heeft gezegd "je moet geel geven blinde tyfyshond".
Ten cate is weg gestuurd omdat hij herhaaldelijk commentaar had gegeven bij de 4e man. Vervolgens heeft hij wel 5 keer het woord moraalridder gezegd tegen Bossen.

Jesse

Bericht door Jesse » zo nov 26, 2006 2:51 pm

Onzin. Die wedstrijden wint Ajax gewoon weer. Niks aan de hand.

ferry

Bericht door ferry » zo nov 26, 2006 2:56 pm

Jesse schreef:Onzin. Die wedstrijden wint Ajax gewoon weer. Niks aan de hand.
Dat had ik vandaag ook verwacht na PSV, Twente en Sparta Praag...

Arwin

Bericht door Arwin » zo nov 26, 2006 3:00 pm

Voetske schreef:
Thomas schreef:
Jesse schreef: Dus?
Voetske relativeert alles aan voetbal. Zolang je club bovenaan staat, mag je doen en laten wat je wilt. :D
Slaat weer nergens op.Harm doet wat wij ook zouden doen, effe een beetje jennen, daar moet je proberen boven te staan.
Als Baseman hier een geintje zou komen maken, hoor je me niet. Maar Harm is een lulletje die hier in het verleden net heeft gedaan alsof hij normaal wil discussieren maar ondertussen alleen maar loopt te stoken.

Nu is hij eigenlijk helemaal weg, maar komt hij alleen na nederlagen nog even stoken, dan ben je voor mij een lulletje.

En wat het er dan mee te maken heeft dat zijn club bovenaan staat, begrijp ik al helemaal niet.

Kaboem

Bericht door Kaboem » zo nov 26, 2006 3:14 pm

Waarom is Goodfella tijdens uitwedstrijden eigenlijk altijd online? :hypocrite:

Persoonlijk vind ik een stadionverbod een stuk triester dan het gezuig van Harm!
Bertje for President!

999

Bericht door 999 » zo nov 26, 2006 3:21 pm

26/11/2006 - Sneijder: ik ga rode kaart aanvechten
(Gepost door RvN)

Wesley Sneijder liet na afloop voor de camera van Tele2 weten de rode kaart te zullen aanvechten en daar een goed gevoel over te hebben. De middenvelder bevestigde de term 'vuile tyfushond' gebruikt te hebben, al zei hij dat in zijn ogen tegen zijn tegenstander. 'Ik vind dat niet schokkend. Als dat bestraft wordt met rood is dat heel zwaar bestraft. Ik zal dat aanvechten en heb daar een goed gevoel over. Afgaande op wat de scheidsrechter tegen Jaap Stam heeft gezegd in het veld dan zal het verhaal rond Perez hebben meegespeeld. Als hij dat meeweegt ben ik daar niet blij mee. Ik heb gesproken met mensen van Sparta en die maken ook rapport over wat er gebeurt is. Ik kan niet weten dat de scheidsrechter met zo'n gevoel in het veld staat
AN.
Blij met de punten ...

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » zo nov 26, 2006 3:22 pm

Voetske schreef:
26/11/2006 - Sneijder: ik ga rode kaart aanvechten
(Gepost door RvN)

Wesley Sneijder liet na afloop voor de camera van Tele2 weten de rode kaart te zullen aanvechten en daar een goed gevoel over te hebben. De middenvelder bevestigde de term 'vuile tyfushond' gebruikt te hebben, al zei hij dat in zijn ogen tegen zijn tegenstander. 'Ik vind dat niet schokkend. Als dat bestraft wordt met rood is dat heel zwaar bestraft. Ik zal dat aanvechten en heb daar een goed gevoel over. Afgaande op wat de scheidsrechter tegen Jaap Stam heeft gezegd in het veld dan zal het verhaal rond Perez hebben meegespeeld. Als hij dat meeweegt ben ik daar niet blij mee. Ik heb gesproken met mensen van Sparta en die maken ook rapport over wat er gebeurt is. Ik kan niet weten dat de scheidsrechter met zo'n gevoel in het veld staat
AN.
Ga het lekker aanvechten joh.. het leed is al geschiedt :sad:

999

Bericht door 999 » zo nov 26, 2006 3:41 pm

26/11/2006 - Ten Cate en Bossen spreken elkaar tegen over Sneijder [update]

Henk ten Cate zei na afloop van de wedstrijd tegen Sparta dat Wesley Sneijder een scheldwoord heeft gebruikt tegen een speler van Sparta, zeker niet de scheidsrechter. Het zou gaan om een scheldwoord wat 100 keer per wedstrijd gebruikt wordt, maar op basis van het bekende verhaal-Perez werd Sneijder er nu meteen uitgestuurd. Scheidsrechter Bossen verklaarde na de wedstrijd dat Sneijder wel degelijk tot hem had gesproken en dat Sneijder 'Je moet geel geven, blinde tyfushond' zou hebben gezegd en hem daarbij in zijn ogen heeft aangekeken.

'Ik ga ervan uit dat ook al mijn collega's hiervoor direct rood zouden geven' aldus Bossen.
Ten Cate: 'Ik vraag me af of scheidsrechters ook geschorst kunnen worden.'
AN.
Laatst gewijzigd door 999 op zo nov 26, 2006 3:42 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...

Nihad

Bericht door Nihad » zo nov 26, 2006 3:41 pm

Net terug.

Deze wedstrijd was nog slechter dan wat ik vorig seizoen ook gezien heb.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » zo nov 26, 2006 3:41 pm

3-0 ach ja wat maakt het uit. gelukkig krijgen wij in Februari dan wel neit maart het beste voetbal te zien van AJAX...Helaas zijn we dan uitgeschakeld voor zowel de KNVB beker, UEFA cup en staan we 20 punten achter op AZ, maarja kunnen we wel weer van Feyenoord winnen in de play offs

Scherrer
AT Toto winner 10/11

Bericht door Scherrer » zo nov 26, 2006 3:43 pm

Nihad schreef:Net terug.

Deze wedstrijd was nog slechter dan wat ik vorig seizoen ook gezien heb.
Inderdaad, ik dacht dat het vorig seizoen dramatisch was op Spangen, maar deze was nog een stuk erger. En dan zit je in een vak met alleen maar mensen die de wedstrijd van hun leven beleven, niet te doen.

Nihad

Bericht door Nihad » zo nov 26, 2006 3:44 pm

De rode kaart heeft de wedstrijd op zijn kop gezet. Tot de rode kaart was Ajax heer en meester en speelde Ajax prima.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Arwin

Bericht door Arwin » zo nov 26, 2006 3:46 pm

Het is natuurlijk wel waar dat Sneijder geen rood zou hebben gekregen als dat hele verhaal rond Perez niet had gespeeld deze week.

Echter moet Sneijder gewoon leren zijn bek te houden op zo'n moment, want nu benadeelt hij zijn ploeg flink.

Aanvechten heeft toch geen nut waarschijnlijk, hopen dat hij dan maar 1 wedstrijd krijgt en niet meer, anders mist hij ook AZ thuis nog.

999

Bericht door 999 » zo nov 26, 2006 3:46 pm

Won Psv vorig seizoen niet met tien van Sparta ?.
Blij met de punten ...

Arwin

Bericht door Arwin » zo nov 26, 2006 3:47 pm

Voetske schreef:Won Psv vorig seizoen niet met tien van Sparta ?.
Wie boeit dat wat?

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo nov 26, 2006 3:48 pm

Nihad schreef:De rode kaart heeft de wedstrijd op zijn kop gezet. Tot de rode kaart was Ajax heer en meester en speelde Ajax prima.
Ik heb de eerste helft niet gezien dus ik kan niet beoordelen of Ajax prima speelde, maar een rode kaart zet een wedstrijd sowieso op z'n kop.

En als Bossen inderdaad zoiets tegen Stam gezegd heeft is dat natuurlijk ronduit schandalig. Wat mij betreft kan je dan geen professionele scheidsrechter zijn hoor.

999

Bericht door 999 » zo nov 26, 2006 3:49 pm

Arwin schreef:
Wie boeit dat wat?
Jou niet, dus reageer er dan ook niet op, makker.Voor de anderen, dit AJAX zou met wat er op het veld staat toch ook met tien man van Sparta moeten kunnen winnen, in ieder geval veel meer tegenwicht moeten geven dan vandaag het geval was ..
Blij met de punten ...

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » zo nov 26, 2006 3:49 pm

Hopelijk hebben ze getuigen, anders zie ik de knvb er een prestiegestrijd van maken. Als Bossen verschillende verhalen verteld (voor de camera en in het veld) en het bevestigd door beelden, getuigenverklaringen van Ajax en Sparta, dan moet de knvb een daad stellen en Bossen de rest van het seizoen schorsen. Je kunt niet gaan liegen, om je verhaal recht te praten. Ik kan me niet voorstellen dat HtC en Stam dit uit een duim zuigen.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo nov 26, 2006 3:49 pm

Arwin schreef:
Wie boeit dat wat?
Ik weet dat je PSV een fantastische ploeg vindt hebben, maar je hoeft niet alles te vergelijken met hoe het bij PSV gaat hoor. Of heb je graag dat Ajax in alles op PSV gaat lijken?

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » zo nov 26, 2006 3:50 pm

Als Bossen besluit om media-uitspraken mee te nemen in zijn beslissing, dan is het einde zoek. Objectiviteit? Ho maar.

Plaats reactie