Doe eens normaal man :nooo:goodfella schreef: Maar goed, Harm is ook een ****gezwel en die moet je operatief verwijderen. :yes:
Sparta-AJAX
- SylvievdVaart
Inderdaad.goodfella schreef:Mjah, utrecht, heerenveen en 010 uit ben ik nog echt niet vergeten. Alleen denk ik dat AJAX van mening is, dat ze goed zijn. Dan valt er met een gelijk spel tegen Twente en uit in Praag nog wel te leven, maar je gaat vroeg of laat natuurlijk wel een keer keihard op je bek. Hopelijk gaan ze volgende week weer heel hard werken en met passie voetballen.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- RosenbergSpits
Dat over Gourcuff is niet helemaal waar Thomas, want hij ligt een beetje in de clinche met de trainer, en aangezien AC Milan Sneijder probeert te halen (of wat er van waar is) , zou Gourcuff best in de deal betrokken kunnen worden. Ajax probeerde hem al eerder te halen, maar toen ging hij naar AC milanGourcuff is onhaalbaar. Hansson te traag. Davids, Kanu en Leonardo zie ik graag komen. Het hoeft niet veel te kosten om deze selectie te versterken.
En ja , ik heb het zelfde gevoel over Hansson..., blijft echter wel een prima verdediger, als je hem naast stam zet, kunnen de vleugels wat meer opkomen---> creeer je meer met een 4-3-3 opstelling
Ps, Heerenveen-AZ is goed te zien via sopcast... laten we hopen dat Hansson zn waarde bewijst!!!, mocht SCH winnen, dan is er behalve de 6 punten achterstand op Pisvee weinig aan de hand.
Laatst gewijzigd door RosenbergSpits op zo nov 26, 2006 2:36 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Slaat weer nergens op.Harm doet wat wij ook zouden doen, effe een beetje jennen, daar moet je proberen boven te staan.Thomas schreef:Voetske relativeert alles aan voetbal. Zolang je club bovenaan staat, mag je doen en laten wat je wilt. :DJesse schreef:Dus?Voetske schreef: De ploeg van dat lulletje staat 6 punten los en is als het effe een beetje meezit rond kerst kampieon ...
Blij met de punten ...
- RosenbergSpits
laten we het hopen! opzich wel lekker dat we Espanyol nu op bezoek krijgen, want mochten we dat winnen, dan is dat een enorme Opkrikker voor de teamgeest.Zoals een politicus onlangs zei: "Het is vanaf nu een uphill-battle." Het kan alleen maar beter gaan...
Niveau vershilt wel ff een tikkeltje hoor ;-)Ik haal liever Defour dan dat ik me blind staar op Gourcuff
Laatst gewijzigd door RosenbergSpits op zo nov 26, 2006 2:37 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Henk ten Cate is naar de tribune gestuurd omdat hij tegen Bossen heeft gezegd dat ie een 'Moraalridder' is. Althans dat zegt ten Cate voor de camera's van tele2.
Sneijder schijnt iets gezegd te hebben als 'witte tyfuslijer' tegen de tegenstander, niét tegen de scheids. Daarop schijnt Bossen gezegd te hebben dat ie dat niet over z'n kant kon laten gaan na dat gedoe rond Perez. (Ten Cate wilde niet precies zeggen wat er gezegd was)
Sneijder schijnt iets gezegd te hebben als 'witte tyfuslijer' tegen de tegenstander, niét tegen de scheids. Daarop schijnt Bossen gezegd te hebben dat ie dat niet over z'n kant kon laten gaan na dat gedoe rond Perez. (Ten Cate wilde niet precies zeggen wat er gezegd was)
- SylvievdVaart
Dank U! Begrijp je het eindelijk eens. :worshippy:goodfella schreef:Ach, komt er een van de kliek die het nog voor hem opneemt ook. Geweldig jij!SylvievdVaart schreef:Doe eens normaal man :nooo:goodfella schreef: Maar goed, Harm is ook een ****gezwel en die moet je operatief verwijderen. :yes:
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
-
- SylvievdVaart
Dat zeg je erg juist; volwassen worden. Stelletje kleuters.GangstaRiB schreef:Vroegah.. kon Ajax dit maken tegen een scheidsrechter.. want het was 'Ajax'. Nu fluiten ze bij het minste of geringste tegen. Het is geen klaagzang of excuus, maar wij (Ajax) moeten een keer volwassen worden en niet bij iedere tegenslag: ***** neger of ****** blanke roepen.
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
-
Je kan het op verschillende manier opvatten ;)Thomvak425 schreef:GangstaRiB schreef:Zoals een politicus onlangs zei: "Het is vanaf nu een uphill-battle." Het kan alleen maar beter gaan... :cheer:
Nou, een uphill battle betekent heel wat anders hoor: dat betekent dat je vecht terwijl je de heuvel op moet, maw het kan alleen maar moeilijker en zwaarder worden.
Maar het komende programma is wel zorgwekkend: AZ en Roda binnen 3 weken. Daarna nog een keer Vitesse.. Niet echt lekker om vertrouwen tegen te 'tanken'.
- RosenbergSpits
Nee een 'uphill battle' kun je maar op 1 manier opvatten: zoals ik het beschreven heb.GangstaRiB schreef:Je kan het op verschillende manier opvatten ;)Thomvak425 schreef:GangstaRiB schreef:Zoals een politicus onlangs zei: "Het is vanaf nu een uphill-battle." Het kan alleen maar beter gaan... :cheer:
Nou, een uphill battle betekent heel wat anders hoor: dat betekent dat je vecht terwijl je de heuvel op moet, maw het kan alleen maar moeilijker en zwaarder worden.
Maar het komende programma is wel zorgwekkend: AZ en Roda binnen 3 weken. Daarna nog een keer Vitesse.. Niet echt lekker om vertrouwen tegen te 'tanken'.
-
Ga er ff serieus op in.... :nooo:Thomvak425 schreef:Nee een 'uphill battle' kun je maar op 1 manier opvatten: zoals ik het beschreven heb.GangstaRiB schreef:Je kan het op verschillende manier opvatten ;)Thomvak425 schreef:
Hmm.. interview met Sneijder op tv: de scheidsrechter heeft allerlei dingen geroepen in het veld.
Sneijder zou zelf iets als vuile tyfuslijer gezegd hebben, iets wat wel 100 keer in een wedstrijd gezegd wordt...
Hij gaat rapport opmaken met de team manager en heeft gesproken met mensen bij Sparta die ook rapport op gaan maken.
Vreemd verhaal, ben wel benieuwd wat er nou allemaal echt gezegd is.
Sneijder zou zelf iets als vuile tyfuslijer gezegd hebben, iets wat wel 100 keer in een wedstrijd gezegd wordt...
Hij gaat rapport opmaken met de team manager en heeft gesproken met mensen bij Sparta die ook rapport op gaan maken.
Vreemd verhaal, ben wel benieuwd wat er nou allemaal echt gezegd is.