Sparta-AJAX

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » zo nov 26, 2006 2:19 pm

Het geduld wordt wéér danig op de proef gesteld. Wanneer gaan we weer een keer genieten van ons aller Ajax? Het lijkt wel steeds hopelozer te worden.

Sparta-uit, 0 punten... niet te filmen.

Laudrup

Bericht door Laudrup » zo nov 26, 2006 2:20 pm

Dag seizoen.

Harm

Bericht door Harm » zo nov 26, 2006 2:20 pm

:drecul2:

Dan heb ik toch liever Kluivert in de selectie dan met 3-0 op je kloten krijgen van Sparta :drecul2:

999

Bericht door 999 » zo nov 26, 2006 2:21 pm

Mr. Ajax schreef:Wordt wel erg opportunistisch hier. Dit doet pijn, maar dit ploeg heeft tot aan 2 weken geleden alleen maar mooi voetbal laten zien, waar iedereen nog zo enthousiast over was. Uitspraken zoals die van (uitgezonderd) Thomas, dat dit ploeg opeens niks meer kan, zijn dus natuurlijk niks meer dan opportunistisch en kinderachtig. Dit ploeg maakt een slechte periode door, op een slechte tijdstip. Dat ze opeens helemaal niet meer kunnen voetballen is natuurlijk onzin en veel te kort door de bocht.
Praat voor jezelf.
Blij met de punten ...

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo nov 26, 2006 2:21 pm

Mr. Ajax schreef:Wordt wel erg opportunistisch hier. Dit doet pijn, maar dit ploeg heeft tot aan 2 weken geleden alleen maar mooi voetbal laten zien, waar iedereen nog zo enthousiast over was. Uitspraken zoals die van (uitgezonderd) Thomas, dat dit ploeg opeens niks meer kan, zijn dus natuurlijk niks meer dan opportunistisch en kinderachtig. Dit ploeg maakt een slechte periode door, op een slechte tijdstip. Dat ze opeens helemaal niet meer kunnen voetballen is natuurlijk onzin en veel te kort door de bocht.
Natuurlijk kunnen ze nog wel voetballen. Maar het is toch allemaal veel te matig om met PSV te concurreren? Ik zou alleen Stekelenburg, Vermaelen, Stam, Emanuelson, Sneijder, Perez, Babel en Huntelaar van dit team graag bij de selectie houden. De rest is (op z'n best) vervangbaar.

En opportunistisch is het zeker niet. Als je m'n reacties voor het seizoen had gelezen had je dat geweten.

Alexander

Bericht door Alexander » zo nov 26, 2006 2:21 pm

Sfeer is erg agressief in het vak van Ajax. De meesten supporters zitten al lang en breed in de bussen, waar de politie niet erg blij mee is. Zijn al aardig wat relletjes geweest.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » zo nov 26, 2006 2:22 pm

Harm schreef::drecul2:

Dan heb ik toch liever Kluivert in de selectie dan met 3-0 op je kloten krijgen van Sparta :drecul2:
Jaja shitboertje.. wat een mongool.. als eerste naar een Ajaxforum om te komen zieken. Klasse joh...

ontopic: Waar ligt het nu aan? Trainers? Spelers? Ik wordt echt ziek van deze nederlaag.

999

Bericht door 999 » zo nov 26, 2006 2:22 pm

:drecul2:
Blij met de punten ...

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo nov 26, 2006 2:23 pm

Vind je dit zelf niet een beetje triest, Harm?

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » zo nov 26, 2006 2:23 pm

:D
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Arwin

Bericht door Arwin » zo nov 26, 2006 2:25 pm

Sneijder bedankt.

Ajax bedankt.
Dan heb ik toch liever Kluivert in de selectie dan met 3-0 op je kloten krijgen van Sparta
Laat nog een keer blijken wat voor een lulletje je bent. Hij komt al maanden niet meer, maar na Ajax-PSV 0-1 en Sparta-Ajax 3-0 moet hij opeens even een trieste opmerking komen plaatsen. :worshippy:

RosenbergSpits

Bericht door RosenbergSpits » zo nov 26, 2006 2:26 pm

Natuurlijk kunnen ze nog wel voetballen. Maar het is toch allemaal veel te matig om met PSV te concurreren? Ik zou alleen Stekelenburg, Vermaelen, Stam, Emanuelson, Sneijder, Perez, Babel en Huntelaar van dit team graag bij de selectie houden. De rest is (op z'n best) vervangbaar.

En opportunistisch is het zeker niet. Als je m'n reacties voor het seizoen had gelezen had je dat geweten
:worshippy: al vindt ik Perez twijfelgeval, aangezien zn gezeur over geen basisplaats etc, en het voorval van vorrig weekend.

Mitea mag van mij ook bij het lijstje, al moet hij zich nog bewijzen dit seizoen

Graag zie ik Gourcuff, Davids en Kanu komen, want rosenberg (jaja, ik weet dat zijn naam mijn forum naam is) , Maduro en gabri maken me misselijk :pukey:

Nog een leuke verdediger misschien? zat te denken aan Hansson, maar dat is ook weer zo matig... Chivu blijft nog steeds een natte droom.

Ps, laat ik maar een nieuw account aan gaan maken... nog suggesties (mag iets zijn wat ons zal herinneren aan deze klote dag)
Laatst gewijzigd door RosenbergSpits op zo nov 26, 2006 2:27 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Laudrup

Bericht door Laudrup » zo nov 26, 2006 2:26 pm

Kneus ben je ook he :pukey:

goodfella

Bericht door goodfella » zo nov 26, 2006 2:26 pm

Ons sukkeltje harm reageert ook weer eens. Aantal weken geleden nog heel zielig doen vanwege het zogenaamde selectieve moderatorsbeleid hier en afscheid nemen en nu weer terug.

Maar goed, Harm is ook een ****gezwel en die moet je operatief verwijderen. :yes:

edit by Ramoon

999

Bericht door 999 » zo nov 26, 2006 2:27 pm

Arwin schreef:Sneijder bedankt.

Ajax bedankt.
Dan heb ik toch liever Kluivert in de selectie dan met 3-0 op je kloten krijgen van Sparta
Laat nog een keer blijken wat voor een lulletje je bent. Hij komt al maanden niet meer, maar na Ajax-PSV 0-1 en Sparta-Ajax 3-0 moet hij opeens even een trieste opmerking komen plaatsen. :worshippy:
De ploeg van dat lulletje staat 6 punten los en is als het effe een beetje meezit rond kerst kampieon ...
Blij met de punten ...

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo nov 26, 2006 2:28 pm

RosenbergSpits schreef:Graag zie ik Gourcuff, Davids en Kanu komen, want rosenberg (jaja, ik weet dat zijn naam mijn forum naam is) , Maduro en gabri maken me misselijk :pukey:
Gourcuff is onhaalbaar. Hansson te traag. Davids, Kanu en Leonardo zie ik graag komen. Het hoeft niet veel te kosten om deze selectie te versterken.

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » zo nov 26, 2006 2:29 pm

Wat laten jullie je kennen om zo'n opmerking joh!!
En om die reacties van jullie doet hij dat ook natuurlijk...
Laat je niet zo opnaaien man... vind Harm alleen maar leuk
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Jesse

Bericht door Jesse » zo nov 26, 2006 2:29 pm

Voetske schreef:

Ajax bedankt.
De ploeg van dat lulletje staat 6 punten los en is als het effe een beetje meezit rond kerst kampieon ...
Dus?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Alexander

Bericht door Alexander » zo nov 26, 2006 2:29 pm

Het is niet alleen deze selectie, die misere begint boven. Je hebt een debiel als voorzitter om nog maar te zwijgen over Fontein.

Thom

Bericht door Thom » zo nov 26, 2006 2:30 pm

Voetske schreef:

Ajax bedankt.
tegenzit

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo nov 26, 2006 2:30 pm

Jesse schreef:
Voetske schreef:

Ajax bedankt.
Dus?
Voetske relativeert alles aan voetbal. Zolang je club bovenaan staat, mag je doen en laten wat je wilt. :D

Jesse

Bericht door Jesse » zo nov 26, 2006 2:30 pm

@ Alexander, wat hebben Fontein en Jaakke hier nu weer mee te maken?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo nov 26, 2006 2:31 pm

Alexander schreef:Het is niet alleen deze selectie, die misere begint boven. Je hebt een debiel als voorzitter om nog maar te zwijgen over Fontein.
En wat heeft Fontein nu ineens weer verkeerd gedaan, behalve dat hij een aardappel in z'n keel heeft?

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo nov 26, 2006 2:32 pm

Je weet dat ik dit afreageer op je zus, toch?!
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

goodfella

Bericht door goodfella » zo nov 26, 2006 2:32 pm

Mjah, utrecht, heerenveen en 010 uit ben ik nog echt niet vergeten. Alleen denk ik dat AJAX van mening is, dat ze goed zijn. Dan valt er met een gelijk spel tegen Twente en uit in Praag nog wel te leven, maar je gaat vroeg of laat natuurlijk wel een keer keihard op je bek. Hopelijk gaan ze volgende week weer heel hard werken en met passie voetballen.

Plaats reactie