Sparta-AJAX
- RosenbergSpits
NEC!!... pfoei... hier ben ik echt heel blij mee... had dit niet verwachtLaudrup schreef:Feyenoord staat 3-0 achter.Mr. Ajax schreef:Als feyenoord nog wint staan we maar 2 punten boven hun hoor. En alz AZ wint zakken we naar de derde plaats.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
-
Ik ben vanmiddag echt helemaal nergens blij mee.banjavi schreef:NEC!!... pfoei... hier ben ik echt heel blij mee... had dit niet verwachtLaudrup schreef:Feyenoord staat 3-0 achter.Mr. Ajax schreef:Als feyenoord nog wint staan we maar 2 punten boven hun hoor. En alz AZ wint zakken we naar de derde plaats.
- RosenbergSpits
Wordt wel erg opportunistisch hier. Dit doet pijn, maar dit ploeg heeft tot aan 2 weken geleden alleen maar mooi voetbal laten zien, waar iedereen nog zo enthousiast over was. Uitspraken zoals die van (uitgezonderd) Thomas, dat dit ploeg opeens niks meer kan, zijn dus natuurlijk niks meer dan opportunistisch en kinderachtig. Dit ploeg maakt een slechte periode door, op een slechte tijdstip. Dat ze opeens helemaal niet meer kunnen voetballen is natuurlijk onzin en veel te kort door de bocht.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- RosenbergSpits
Daarom juist, ik heb alleen gerevereerd naar het feit dat het verwende jongentjes zijn, die het nu wel geloven.Wordt wel erg opportunistisch hier. Dit doet pijn, maar dit ploeg heeft tot aan 2 weken geleden alleen maar mooi voetbal laten zien, waar iedereen nog zo enthousiast over was. Uitspraken zoals die van (uitgezonderd) Thomas, dat dit ploeg opeens niks meer kan, zijn dus natuurlijk niks meer dan opportunistisch en kinderachtig. Dit ploeg maakt een slechte periode door, op een slechte tijdstip. Dat ze opeens helemaal niet meer kunnen voetballen is natuurlijk onzin en veel te kort door de bocht.
Vindt het triest hoe sommige spelers zich inzette voor Ajax, en Ajax in een kwaad daglicht stellen.