Sparta-AJAX
Het is moeilijk uit te drukken hoe gefustreerd ik nu ben. Tegen Twente had in nog zoiets van oke, een goede tegenstander.
Tegen Sparta Praag had ik zoiets van jammer als je geen eerste wordt, je gaat in ieder geval door in die poule.
Maar dat je tegen zo'n lamlendige ploeg als Sparta je laatste kans op het kampioenschap verspeelt, is zo triest, ongelooflijk gewoon.
Tegen Sparta Praag had ik zoiets van jammer als je geen eerste wordt, je gaat in ieder geval door in die poule.
Maar dat je tegen zo'n lamlendige ploeg als Sparta je laatste kans op het kampioenschap verspeelt, is zo triest, ongelooflijk gewoon.
Ik ben vooral teleurgesteld in Ten Cate. Na een zeer belovend begin, zo ver teruggezakt. X'C
Ik dacht echt na die wedstrijd tegen Roda dat AJAX geen wedstrijd meer zo slap zou beginnen, dat ze hun lesje hebben geleerd. Dat bleek dus ook na de wedstrijden tegen o.a. Utrecht, feyenoord enzo. Maar toch...heel triest :sad: X'C
Ik dacht echt na die wedstrijd tegen Roda dat AJAX geen wedstrijd meer zo slap zou beginnen, dat ze hun lesje hebben geleerd. Dat bleek dus ook na de wedstrijden tegen o.a. Utrecht, feyenoord enzo. Maar toch...heel triest :sad: X'C
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- RosenbergSpits
zeer triest, samen met Jaap Stam vindt ik dat Ten Cate weinig er aan kan doen. Vergeten hoe Ajax eerst speelde?Ik ben vooral teleurgesteld in Ten Cate. Na een zeer belovend begin, zo ver teruggezakt.
trouwens het gezeik met Perez, en de rood van Sneijder helpt ook niet echt.
Vergelijk deze ploeg nou eens met PSV, tis gewoon een matige, zeer matige, ploeg.
Zonde dat je je vrije Zondag op-offert aan een verwende inzetlose spelersgroep.Ik heb het helemaal gehad met deze spelersgroep. Ik ga zo naar de ArenA, want dit pik ik niet.
Laatst gewijzigd door RosenbergSpits op zo nov 26, 2006 2:08 pm, 1 keer totaal gewijzigd.