Sparta Praag - AFC Ajax

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Beloki

Bericht door Beloki » za nov 25, 2006 7:39 pm

Moet je verdomme de lengte van de bovenstaande "contributie" van Bertje zien. Dat is toch belachelijk. Probeert die jongen op deze manier te domineren? Hij zegt scholier te zijn en schrijft meer dan 24 gewoonlijk ellelange stukken. Der staat niet veel in maar het vult wel alle topics zo'n beetje. Ik sla het altijd over maar mijn vinger krijgt kramp van het draaien aan dat scroll wieltje.

;)

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » za nov 25, 2006 7:40 pm

Je weet dat, aangezien ik hier de touwtjes in handen heb, je nu om een ban vraagt?

;)
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Beloki

Bericht door Beloki » za nov 25, 2006 7:43 pm

Sorry Bertje, maar ik trok even mijn stoute schoenen aan. ;) :D

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » di nov 28, 2006 12:16 am

Zo, ben ook weer terug uit Praag.

Gelukkig was het verder een zeer mooie trip, anders had ik er wel een héle nare smaak aan overgehouden. Kutwedstrijd, kutscheids, alles kut. Nouja, er is genoeg over gezegd eigenlijk.
En wie kwam ik op vrijdagavond ergens in één of andere vage discotheek nog tegen? Ome Ko...leuk om je eens gesproken te hebben! :yes:

Heb ook totaal geen zin om de wedstrijd tegen Sparta R'dam na te beschouwen ofzo, ben blij dat ik er niks van meegekregen heb. Heb het een beetje gehad nu het weer zo kut is, donderdag naar het stadion en dan hopen op betere tijden. :sad:

Kowalczyk
Moderator English Section
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk » di nov 28, 2006 12:46 am

Thijs schreef:En wie kwam ik op vrijdagavond ergens in één of andere vage discotheek nog tegen? Ome Ko...leuk om je eens gesproken te hebben! :yes:
Haha - wat een tent was dat, zeg... Wel lachen. En inderdaad: leuk om weer een hoofd bij een AT-naam te leren kennen! Zie je snel weer es.

K.
Still alive...

Plaats reactie