PSV
DE REGELSOneliners
We proberen op AjaxTalk een discussie op basis van argumenten te voeren. Bijdragen als "daar ben ik het mee eens" of alleen een smilie zijn niet bevorderlijk voor een goede discussie, probeer zulke posts dus zoveel mogelijk te voorkomen. Post niet om het posten maar post alleen wanneer je echt iets te melden hebt.
:mods:
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
De 'Ecuadoriaanse Cziommer' heeft PSV toch snel weten te overtuigen :hypocrite: :
NOSPSV wil Méndez nu al overnemen
PSV wil de Ecuadoraan Edison Méndez definitief aan zich binden. De koploper in de eredivisie heeft een optie op de middenvelder bij zijn club LDU Quito, waarin de voorwaarden voor een overgang zijn geregeld.
Méndez speelt nu nog op huurbasis bij PSV, maar als de raad van commissarissen de overgang goedkeurt, draagt hij ook de komende drie seizoenen het shirt van de landskampioen.
PSV had pas na het lopende seizoen een beslissing hoeven nemen over Méndez. De club is echter zo tevreden over zijn ontwikkeling dat ze de speler nu al wil vastleggen. Met Méndez is al een akkoord over de definitieve overgang.
Méndez presteert niet altijd even goed, maar zijn basisniveau is zeker goed genoeg voor PSV. Daarbij brengt hij een bepaalde mentaliteit mee die goed gebruikt kan worden. Ik heb er geen problemen mee als hij definitief overgenomen gaat worden, hij is een versterking van de selectie.
PS: Zoals Frank aangeeft, ik wacht ook liever totdat bekend is wie de nummers 1 zijn. Anders wordt het toch maar gokwerk.
Maar goed, een club als Celtic mag van mij gerust 1e worden in de poule :D
PS: Zoals Frank aangeeft, ik wacht ook liever totdat bekend is wie de nummers 1 zijn. Anders wordt het toch maar gokwerk.
Maar goed, een club als Celtic mag van mij gerust 1e worden in de poule :D
Ben ik het wel mee eens. Vayrinen is zeker zo goed.Jöhnk schreef:Ik ben niet zo onder de indruk van deze speler. Veel risico (en dus balverlies), maar weinig rendement.
Maar de speler waar het voor het allergrootste deel om draait bij PSV is wat mij betreft Simons. Dat is de bepalende man.
PSV heeft meerdere belangrijke spelers, maar voor Simon's positie, verdedigende middenvelder, is niemand achter de hand die kwalitatief ook maar enigszins in zijn buurt komt. PSV heeft sowieso geen echt andere verdedigende middenvelder in haar selectie.
Als Simons wegvalt heeft PSV dus een stevig probleem. Aanzienlijk groter dan als bijvoorbeeld Cocu of Alex wegvallen.