Sparta Praag - AFC Ajax
:glotz: :drecul2:Alexander schreef: De rest speelt nog wel is aardig , maar Gabri in het hele jaar slechts 1 maal.
Laatst gewijzigd door 999 op do nov 23, 2006 7:51 pm, 3 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Je weet nooit. :eusa_pray:Peter schreef:Het klinkt gek, maar dat gevoel begin ik te krijgen. Ik zie ons hier nog heel onterecht die 3 punten wegstelen.Voetske schreef:We pakken ze :yes:
Het veld is inderdaad dramatisch, dan moet je de duels winnen. Lukt nooit als je zo slap speelt. Alle verhandelingen over tactiek zijn dan onzin.
Het stinkt aan alle kanten!
Wat een vreselijk gelul om alleen Gabri te noemen. Het hele elftal is werkelijk helemaal niets. Vergeten we Vermaelen te noemen? Niet geheel onlogisch, je speelt immers met 10 man.
Keur de acties van Urby niet goed, maar wat gaf de scheids ze in de eerste helft toch vreselijk makkelijk. Heb aan beide kanten al overtredingen gezien die veel meer een gele kaart waard zijn.
Ajax geeft niet veel weg. Laten we het hopen dat het zo blijft....
Oohja, laat ik niet vergeten te melden dat ik de tactiek van Henkie erg matig vind. 2 spitsen en maar lange ballen geven met al die Tjechische houthakkers....
Keur de acties van Urby niet goed, maar wat gaf de scheids ze in de eerste helft toch vreselijk makkelijk. Heb aan beide kanten al overtredingen gezien die veel meer een gele kaart waard zijn.
Oohja, laat ik niet vergeten te melden dat ik de tactiek van Henkie erg matig vind. 2 spitsen en maar lange ballen geven met al die Tjechische houthakkers....
Laatst gewijzigd door columbus op do nov 23, 2006 7:58 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Beetje mee eens, maar Urby moet, zeker omdat ie gewaarschuwd was z'n handen thuis houden.Columbus schreef:Wat een vreselijk gelul om alleen Gabri te noemen. Het hele elftal is werkelijk helemaal niets. Vergeten we Vermaelen te noemen? Niet geheel onlogisch, je speelt immers met 10 man.
Blij met de punten ...