Sparta Praag - AFC Ajax
Wat een theater maken die Tsjechen trouwens. Als je naar ze wijst liggen ze al te rollen. Blah :pukey:
Die scheids is ook een flapdrol.
En Ajax speelt ... (vul willekeurig drieletterwoord in)
EDIT: elk willekeurig drieletterwoord, behalve "oké" :nooo: )
Die scheids is ook een flapdrol.
En Ajax speelt ... (vul willekeurig drieletterwoord in)
EDIT: elk willekeurig drieletterwoord, behalve "oké" :nooo: )
Laatst gewijzigd door ferry op do nov 23, 2006 7:10 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Huntelaar eruit, goed voor die jongen :X Waar is Ten Cate in GODSNAAM mee bezig? Perez naar de knoppen, de Klaashaas presteert onder de maat en oogt ongemotiveerd, gekloot met 4-4-2.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Nu Huntelaar gewisseld. Wie gaat er nu in Godsnaam nog scoren? Rosenberg?
Face your fears and live your dreams, No Fear
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Ja Bartje, valt niet mee hé.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Ik krijg bijna zin om de tv uit te zetten en over een uurtje te kijken wat de uitslag is geworden. Beter voor mijn hart, bloeddruk en Gilles de la Tourette aandoening...
Laatst gewijzigd door 999 op do nov 23, 2006 7:17 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Dramatisch, zei ik toch? :hypocrite:
Rosenberg is overigens de allerslechtste. Hij doet gewoon een stap opzij als er een tegenstander aankomt!
Ogararu speelt wel aardig.
Rosenberg is overigens de allerslechtste. Hij doet gewoon een stap opzij als er een tegenstander aankomt!
Ogararu speelt wel aardig.
Laatst gewijzigd door Bert op do nov 23, 2006 7:17 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Zo, de slechtste wedstrijd tot nu toe. Dat kunnen nog 45 leuke minuten worden. :nooo:
En Urby, als je al geel hebt en je ontsnapt aan je 2e gele kaart, dan kan je toch bedenken dat je bij het minste of geringste wél die 2e kaart krijgt? :redcard:
Ik zie dit helemaal fout gaan...
En Urby, als je al geel hebt en je ontsnapt aan je 2e gele kaart, dan kan je toch bedenken dat je bij het minste of geringste wél die 2e kaart krijgt? :redcard:
Ik zie dit helemaal fout gaan...
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Rosenberg is uitgespeeld bij Ajax. Dat die nog meedoet... :nooo:Bertje schreef:Rosenberg is overigens de allerslechtste. Hij doet gewoon een stap opzij als er een tegenstander aankomt!
Verder vond ik ook Urby dramatisch. Zó slap. Die twee kaarten zijn geen toeval, hij was steeds te laat.
Het stinkt aan alle kanten!
- Alaindebanaan
De eerste helft was inderdaad dramatisch. Het veld lijkt ook slecht, maar het spel is gewoon niet om aan te zien. De wissel van KJH begreep ik wel, want die zit ook tegen rood aan onderhand..... Enig lichtpuntje vind ik Ogararu, die staat goed te voetballen daar aan de rechterkant! :worshippy:De Dominee schreef:Huntelaar eruit, goed voor die jongen :X Waar is Ten Cate in GODSNAAM mee bezig? Perez naar de knoppen, de Klaashaas presteert onder de maat en oogt ongemotiveerd, gekloot met 4-4-2.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Nu Huntelaar gewisseld. Wie gaat er nu in Godsnaam nog scoren? Rosenberg?
Nou zorgen dat we de tweede helft netjes uitvoetballen, en proberen evt. een goaltje erbij te prikken. En misschien een meer voetballende middenvelder op de plek van Heitinga (die overigens wel aardig speelt, daar niet van) om wat meer voetbal in de ploeg te krijgen.... we'll see :eusa_pray:
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.
En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."
En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."