Champions League

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » wo nov 22, 2006 2:42 pm

Helaas wordt Roma hier niet uitgezonden...Die had ik wel willen zien vanavond...

Ik heb dus de keuze tussen Levski-Barca of Chelsea-Bremen
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » wo nov 22, 2006 2:48 pm

Jij hebt in ieder geval nog een keuze. Ik zit met PSV opgezadeld. :sad:
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Deli
Contacteer:

Bericht door Deli » wo nov 22, 2006 4:11 pm

Thomas schreef:@ Base: Arsenal nog gezien? Niet bepaald een counterploeg hoor. Na CSKA kwam nu ook HSV weer geen moment onder de druk uit.

Neemt verder niet weg dat ze uitstekend zijn in de omschakeling hoor, maar vooral met iemand als Van Persie die de bal ook nog eens goed met z'n rug naar de goal kan aannemen en spelen zijn ze tot veel meer in staat. Heerlijk voetballende ploeg. Als die ballen die nu net mis gaan er binnenkort in vliegen dan komt Arsenal dit seizoen weer erg ver.

PS: die goal van Van der Vaart zat er heerlijk in. En dat met rechts. :xyxthumbs:
Thanks Thomas.

Milan had in de eerste 25 minuten dotten van kansen. Het is aan Stefano Sorrentino (de keeper van AEK) en het nodige geluk te wijten dat het toen 0-0 is gebleven. In de tweede helft had AEK de betere kansen. Ik denk dat al met al een gelijkspel wellicht eerlijker was geweest...maar het geluk zat uiteindelijk een keer aan onze zijde.

Ben erg blij met de ontwikkeling die AEK meemaakt. Erg veel jonge spelers worden ingepast, we hebben een goede coach en er staat een stabiele organisatie. Nu nog een eigen stadion en we beginnen eindelijk een beetje op een club te lijken.
Victory over oneself is the greatest of victories-Plato

Baseman

Bericht door Baseman » wo nov 22, 2006 4:47 pm

Thomas schreef:'Wij' kunnen dat spelletje ook wel waarderen. Al is er een gigantisch verschil in de manier waarop Arsenal dat spelletje (al ben ik het nog steeds niet met je eens dat het een counterploeg is) speelt en de manier waarop PSV het speelt.
Dat heb ik ook nooit ontkend, Arsenal kan schitterend voetballen :xyxthumbs:

Maar ik vind het wel een counterploeg :D

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » wo nov 22, 2006 5:00 pm

Bertje schreef:Jij hebt in ieder geval nog een keuze. Ik zit met PSV opgezadeld. :sad:
Daar snapte ik gisteravond niets van Real - Lyon of Arsenal - HSV zijn toch veel leukere wedstrijden om te zien dan Celtic - Man U?
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » wo nov 22, 2006 5:03 pm

Absoluut.

Eeuwig zonde van België natuurlijk.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

joey
Erelid

Bericht door joey » wo nov 22, 2006 5:40 pm

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Daar snapte ik gisteravond niets van Real - Lyon of Arsenal - HSV zijn toch veel leukere wedstrijden om te zien dan Celtic - Man U?
Zeker goedkoper om naar Engeland te gaan. :X

Ik kijk vanavond niet naar PSV, ik ga de verkiezingen volgen. Dat vind ik veel belangrijker.
Het stinkt aan alle kanten!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo nov 22, 2006 5:50 pm

Ik zet wel een verslagje neer van alle hoogtepunten, Joey. ;)

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo nov 22, 2006 6:08 pm

Barcelona: stroef én beter dan ooit

21/11/2006 13:11

Barcelona oogst dit seizoen lang niet zoveel lof als in voorgaande jaren. De Catalaanse aanvalsmachine lijkt te haperen. Maar uit de cijfers blijkt juist dat Frank Rijkaard goed bezig is met zijn ploeg.

Na elf speelronden in de Primera División bezet Barcelona de koppositie. Dat doen de Blaugranas met 26 punten, 27 gemaakte doelpunten en een doelsaldo van plus zeventien; cijfermatig deed Barça het in de drie voorgaande seizoenen onder Rijkaard nog niet zo goed (zie tabel).

Blijkbaar doet Barcelona het dus niet zo slecht, zeker gezien de blessurepech van belangrijke krachten als Samuel Eto'o en Lionel Messi. Bovendien waren de tegenstanders in de eerste elf wedstrijden niet de minste. Liefst acht ploegen maken momenteel deel uit van de toptwaalf van de Primera División, waaronder de nummers twee (Sevilla), drie (Real Madrid) en vier (Real Zaragoza).

Toch is er voetballend flink wat aan te merken op Barcelona. Het soms imponerende aanvalsspel van de voorgaande seizoenen, is minder vaak te zien. Bovendien komen de zeges moeilijker tot stand en verkeert blikvanger Ronaldinho nog niet in zijn beste vorm, ook al maakte de Braziliaan al acht goals.

Cruciaal voor de sfeer bij de regerend Spaans en Europees kampioen zullen dan ook de twee komende duels in de Champions League zijn, waarin kwalificatie voor de knock-outfase van het kampioenentoernooi moet worden gerealiseerd. Woensdag wacht een bezoek aan Levski Sofia en 5 december staat de waarschijnlijk doorslaggevende ontmoeting met Werder Bremen op het programma.

vi.nl

joey
Erelid

Bericht door joey » wo nov 22, 2006 6:11 pm

Thomas schreef:Ik zet wel een verslagje neer van alle hoogtepunten, Joey. ;)
Haha, goed idee! :xyxthumbs: :D

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » wo nov 22, 2006 7:06 pm

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:
Bertje schreef:Jij hebt in ieder geval nog een keuze. Ik zit met PSV opgezadeld. :sad:
Daar snapte ik gisteravond niets van Real - Lyon of Arsenal - HSV zijn toch veel leukere wedstrijden om te zien dan Celtic - Man U?
Zeker Celtic - ManU niet gezien? Want dat was een behoorlijk leuke wedstrijd om naar te kijken :yes:

Daarentegen heb ik de andere 2 wedstrijden niet gezien dus je kan uiteraard nog steeds gelijk hebben ;)
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » wo nov 22, 2006 9:26 pm

pfff het is weer een dramatisch saaie wedstrijd. :sad:

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » wo nov 22, 2006 10:09 pm

Gerrard 1-0. :D Hopelijk horen we dat debiele liedje van de youtube-hoolies van psv dan niet meer, verpest de sfeer toch een beetje.

raymon
Contacteer:

Bericht door raymon » wo nov 22, 2006 10:29 pm

En Chelsea vindt het volgens mij helemaal niet zo erg dat ze 1-0 achter staan tegen Werder.. :X

jabu

Bericht door jabu » wo nov 22, 2006 10:34 pm

Vooraf werd al gezegd dat Chelsea wel eens Werder expres zou kunnen laten winnen.

Ondertussen gewoon 2-0 voor Liverpool! Schitterende club, net als Celtic.
Raymon schreef:
Zeker Celtic - ManU niet gezien? Want dat was een behoorlijk leuke wedstrijd om naar te kijken :yes:

joey
Erelid

Bericht door joey » wo nov 22, 2006 11:02 pm

Waar blijft dat verslagje nou? :sad: :hypocrite:

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do nov 23, 2006 6:47 am

joey schreef:
Waar blijft dat verslagje nou? :sad: :hypocrite:
Sorry, Joey. Ik ben tijdens een eerdere wedstrijd in slaap gevallen en tegen de tijd dat PSV kwam ben ik maar uit gegaan.

PS: Ik vond niet dat Chelsea het maar best vond tegen Werder. Morgen meer daar over.

jabu

Bericht door jabu » do nov 23, 2006 9:55 am

Thomas schreef:Sorry, Joey. Ik ben tijdens een eerdere wedstrijd in slaap gevallen en tegen de tijd dat PSV kwam ben ik maar uit gegaan.
Tijdens de wedstijden van PSV kan je juist het lekkerste slapen. ;)

AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » do nov 23, 2006 10:04 am

Raymon schreef:

Daarentegen heb ik de andere 2 wedstrijden niet gezien dus je kan uiteraard nog steeds gelijk hebben ;)
Als het om de affiche gaat, naar welke van de 3 wedstrijden zou je dan hebben willen kijken? Overigens moet je het met me eens zijn dat Celtic - Man U de eerste 70 minuten voortkabbelde. Daarna sloeg pas de vlam in de pan.

raymon
Contacteer:

Bericht door raymon » do nov 23, 2006 10:14 am

ManU heeft Celtic 90 minuten lang overklast. 1 richtings verkeer en ManU deed zo'n beetje alles goed, behalve scoren. Dat maakte het een leuke wedstrijd om te zien. Qua affiche is Celtic - ManU bij uitstek de leukste partij, normaal gesproken. Boring Arsenal en het laaggeklasseerde HSV is nou ook niet bepaald een droom wedstrijd. Lyon - Madrid daarentegen zou heel leuk kunnen zijn. Maar op de 1 of andere manier spreken Franse teams me niet zo aan. Waarschijnlijk omdat ik het te weinig zie.

AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » do nov 23, 2006 10:50 am

Nou nou.. Boring Arsenal bestaat al een jaar of 8 niet meer. En Lyon speelt volgens mij het beste voetbal in Europa...

raymon
Contacteer:

Bericht door raymon » do nov 23, 2006 11:45 am

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Nou nou.. Boring Arsenal bestaat al een jaar of 8 niet meer. En Lyon speelt volgens mij het beste voetbal in Europa...
Ik weet dat 'Boring Arsenal' niet meer echt bestaat maar het is altijd leuk om er aan te refereren :yes: Persoonlijk hou ik niet echt van de speelstijl van Arsenal. Maar dat het goed is zal ik niet ontkennen.

Lyon heb ik niet vaak zien spelen. Hun resultaten zijn indrukwekkend. Die maken dit jaar denk ik een goede kans. Madrid heb ik daarentegen wel regelmatig zien spelen maar daar word ik zelf niet echt warm of koud meer van.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do nov 23, 2006 12:17 pm

Jabukajaja schreef:
Thomas schreef:Sorry, Joey. Ik ben tijdens een eerdere wedstrijd in slaap gevallen en tegen de tijd dat PSV kwam ben ik maar uit gegaan.
Tijdens de wedstijden van PSV kan je juist het lekkerste slapen. ;)
Dat heb ik de eerste helft dan ook gedaan. :D

Werder Bremen-Chelsea was veel meer een wedstrijd dan ik had verwacht. Dat het ook een leuke wedstrijd werd lag vooral aan Werder Bremen en de scheidsrechter, Lubos Michel. Die liet veel gaan, maar floot uitstekend.
Vooral de eerste helft was Werder de veel betere ploeg, met Diego als uitblinker voor de liefhebber. Mooie dribbels, veel één keer raken, een aantal splijtende passes. Ietwat op de achtergrobd speelde Torsten Frings een fantastische wedstrijd. Zo'n type speler is precies wat Ajax nodig heeft. Fysiek ijzersterk met een goede trap en het conditionele en tactisch vermogen om zowel in verdedigend als aanvallend opzicht z'n 'steentje' bij te dragen.
Ook het verdedigingskoppel van de Duitsers blonk uit. Persoonlijk vond ik Naldo het meest uitblinken, maar ook Mertesacker speelde stabiel, bracht één keer een hele nodige redding en scoorde natuurlijk de enige treffer.
Aan de andere kant speelde ook het duo Terry-Boulahrouz sterk. Klose kreeg iedere keer net niet genoeg tijd voor een echt schot. Boulahrouz speelde met erg veel zelfvertrouwen.
Op het middenveld werd Lampard node gemist. Ballack speelde een slechte wedstrijd bij z'n terugkeer in Duitsland en alleen Joe Cole bracht hier en daar nog iets creatiefs voor de Londenaren. Makelele blonk ook uit, waar vooral Mikel maar ook Essien minder speelden.
Chelsea kreeg ook kansen, maar Wiese kwam drie keer met reddingen tegen een knietje van dichtbij van Ballack en twee vrije trappen van Shevchenko. Een goede keeper, al is z'n reactiesnelheid wat minder.
Hoe dan ook, ik kreeg gisteren zeker niet de indruk dat Chelsea er met de pet naar gooide. Iets wat ik vooraf wel had verwacht.

Eigenlijk is het dood en dood zonde dat Werder of Barcelona er uit zal vliegen. Helemaal als je kijkt naar wat er in andere groepen wel door gaat (met alle respect).
Laatst gewijzigd door FlaFlu op ma dec 04, 2006 3:28 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » do nov 23, 2006 12:23 pm

Het schijnt trouwens dat Mikel bij ACT heeft rondgelopen. (Bron: Studio Voetbal.)

En waar komt Ajax mee aanzetten? Met Mokoena en Pienaar. :blush:

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » do nov 23, 2006 12:32 pm

Ik heb gisteren maar kleine stukjes van Chelsea gezien, mar op welke positie speelde Mikel eigenlijk?? Het is toch een spits?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Plaats reactie